Mikä ärsyttää?
'Kone ollut varikolla jo viikon, eli
ei irkkiä
ei Klubitusta (paitsi koulussa)
ei musiikkia *hajoilee*
ei koulutehtäviä
etc.
Ei, en ole riippuvainen kompuutteristani
mutta tarttis tehdä läjäpäin tehtäviä perjantaihin mennessä
[q]devisss:
Hiusteni väritys näyttää hieman epäonniselta mäyrältä.
[/q]
Entinen ratsastuksenopettaja oli (tai lienee vieläkin) hiukan miesmäinen ja karski tyyppi. Hän oli sitten kerran käynyt värjäämässä suht blondia, lyhyttä hiuskuontaloaan ja ensimmäinen vastaantulija oli tokaissut pään värityksestä, että: "Toi on vähän niin ku joku eläin..." Eipä osunut kauas totuudesta, koska värityksen nimitys oli muistaakseni tyyppiä supikoira, ahma tjsp.
Kun ihmisten pitää valehdella ja kieroilla lähemmäisille... perseestä..*kivatsulle**uuh*
[q]Njah:
-clip-
[/q]
eikös tästä kannattais valittaa jo vähän korkeemmalle taholle esim kuskin esimiehelle? Hän saisi ainakin varoituksen ja kolmen varotuksen jälkeen hän sais ettii uutta duunii. Eihän noita hommia tollee voi toi kuski hoitaa Ja vaikka ei tiedä kuka se kuski on niin riittää kun tietää ratikan numeron ja mihin aikaa se on ajellu missäkin kohtaa niin esimies kyllä sit pystyy selvittää kuka on ollu kyseessä
Prkl toiset sopii mun menot etukäteen! *ding**kivatsulle*
[q]Juhgu:
Spammaajat, jotka ovat nykyisin keksineet lähettää 50-100 kilotavun kokoisia mainosviestejä. Hotmailissa vaan on 2 megan raja, eli jos noita ei ole tyhjentelemässä niin ei tule kunnollisetkaan sähköpostit aina perille
[/q]
hyvä spammin esto on se ettei tunge sitä mailiosotettaan joka roskasaitille..
flunssa. Aamusin ihan hirvee oli
mut päivää kohden helpottaa...
[q]MaSari:
Vituttaa ihmiset, jotka ei oikeesti välitä muista
[/q]
niinpä... et oo ainoa
oon joskus miettiny et miten ihmiset voi olla niin pirullisii toisiaan kohtaa ( tunnevammasia)
Riipoo ihmiset jotka yrittää olla niin kaverii tietynlaisten ihmisten kanssa...Eikä tajuu kuinka naurettavaks ittensä tekee.Ja sitten ne tutut,jotka on niiiiiiiin ihania kavereita sillon ku näkee rahaa.Yrittäs ees vähän peitellä asiaa..*dissaa**grr*
[q]NancyHon:
se kun ystävii ei voi luottaa, joutuu aina pettymään uudestaan ja uudestaan.
[/q]Ihmiset on kaksnaamasii sittiäisii....Et tääl voi luottaa suuripiirtei ku itteensä..Joskus ei ees itteensä.
se kun ystävii ei voi luottaa, joutuu aina pettymään uudestaan ja uudestaan.
se, että poikaystävä on armeijassa. kamalaa olla erossa.
laskuaj tulee joka suunnasta, mutta rahaa ei.
Meinasin perustaa päivän vitutus topikin, mut ehkä tää ajaa saman asian.*grr* Lukemista aamusta iltaan. Ei oo aikaa mihinkään muuhun. Elämä pyörii kirjojen ympärillä. Enää 5kk ei kovin paha. Tää on vähä ku inttiä suorittas uudestaan. Elämä on, dna halpa.
mun ISOsisko *grr*. . . " aikuinen on vast sit ku tekee ihan ite ihan oman sähkösopimuksen..." "siis sä oot teini, sun piti pysähtyy tohon viivalle, sul on ainaki renkaat sen yli" *släp*
Yks ämmä joka ei voi olla työntämättä nokkaansa muitten asioihin. Vittu pitääkö sitä lähtee sotkeen muitten juttuja vielä sillon kun itse asianomaiset ihmiset ei oo paikalla. Keskittys vaan siihen omaan elämäänsä ja pitäs kaks sekunttia turpansa tukossa !!!!*kivatsulle*
Luulee varmaan vielä, et en sais kuulla siitä. No saa kyllä kuulla kunniansa vielä
Töistä annetaan lisätunteja aina sillon, kun olis jotain menoa. Huomiseks tuli sit aamuvuoro, joka jatkuu iltaan. Juuri nyt, kun ois ollut menoo Kiva joo saada lisää rahaa, mut ärsyttää, kun pakko jättää taas menot väliin...kun ei huonojen työaikojen takia oo muutenkaan aikaa minkäänlaiseen sosiaaliseen elämään.
[q]leka:
Prkl toiset sopii mun menot etukäteen! *ding**kivatsulle*
[/q]
tiedän tunteen inhottavan... "sun piti tulla tänne... plaa plaa plaa"... ja mistään mitään tienny en... parasta on mitä mulle on käynny on et mulle hommattiin duuni multa kysymättä...
[q]Karvinen:
"siis sä oot teini, sun piti pysähtyy tohon viivalle, sul on ainaki renkaat sen yli" *släp*
[/q]
No mitä näitä postejasi on lukenut, niin ajo-ohjeet tulevat kyllä ihan tarpeeseen. Kannattaisi kuunnella.
[q]Epailija:
No mitä näitä postejasi on lukenut, niin ajo-ohjeet tulevat kyllä ihan tarpeeseen. Kannattaisi kuunnella.
[/q]
thanks
Arsyttää kun liikenteessä on paljon idiootteja, jotka ei osaa aijaa autolla!!
[q]Ana-5000:
---
tumpsi:
---
Ana-5000:
Teinit on hassuja ku ne irkkaa (eli kirjottaa sinne paikkaan mihin voi laittaa niit kuvii)
---
VITUN N00B!
SE ON MIRCCAUSTA!
MEE VITTUUN MUN KANAVALTA!
---
/mode #klubitus +b tumpsi.lol93756293@poor-mans-internet.org
[/q]
:(
YOU BE MASTER
:(