Mikä ärsyttää?
paska printteri saatana*grr*
[q]yusu:
Se että salin pukkarin kaapista kaksi puolimanneneekeriählämiä pölli mp3-soittimen (330e) ja lompakon (ajokortti, pankkikortti, rekisteriote, rahaa)
Enpä ookkaa pitkään aikaan ollu näin vitun vihanen ja raivoissani
No tiedän sentään ketkä oli asialla ja hyvällä tuurilla saan selville henkilöiden nimet (salille pääsi siihen aikaan vain magneettikortilla), jos ei menny jotenkin pummilla sisään. Mutta tuskimpa noilla nimillä mitään tekee edes. Vittu.
[/q]
Tommonen on kyl syvältä Meidänki salilta on porukalta hävinny tavaraa lukollisista kaapeista.
Pitää vissiin ottaa arvokamat vyölaukkuun tai reppuun, ettei ne lähde kävelee..*justjoo*
Meillä ollaan kyllä uskoakseni nykyään "enemmän varuillaan" *släp*
tyhmät asiakkaat...
Krapulan evoluutio, oi niitä vuosia kun sai rauhas kippaa eikä seuraavana päivänä ollu tietookaa krapulast. Eilen taas paljoo ees juonu mut iha jumitus pääl taas
arkisin, tässä järjestyksessä:
-liian aikaiset herätykset
-tyhjentynyt pyörän rengas, jota en jaksa täyttää, vaikka pyöräilen osan työmatkasta joka päivä
-bussi+a juna
-työpäivä
-a juna+bussi
-liian vähän vapaa-aikaa töiden jälkeen
-liian lyhyet yöunet edellisen huomiotta jättämisestä johtuen
mut viikonloput on ihan jees :)
aarrggh.. nyt tuol on tullu luntakin ja mun pitäis lähtee hakeen talvirenkaita vanhempien luolta 30km päästä autolla jossa on kesärenkaat. Mut pakkohan ne on hakee. Täst tulee varmaan mun viimenen matka
Pimeys, kylmyys, lumi... Missä se kesä viipyy, jättikö se todella tämän vuoden väliin?
[q]Avernian:
---
Addict:
ulkona oleva kylmyys
---
Ajattele positiivisesti : Se tulee vain pahenemaan.
[/q]
HRRRRR!! älä ees sano noin
rahanpuute ja siniset kuulakärkikynät.
Pettäminen, vastuuntunnottomuus, epähuolellisuus, valehtelu, huutaminen turhasta, panikoiminen turhasta, mustasukkasuus (okei syyllistyn siihen ite kyl toisinaan..), aikaset herätykset, pitkät työpäivät, huonot leffat, itsekeskeisyys, tekopyhyys.. Voisin jatkaa listaa ehkä loputtomiin. Oon agressiviinen nuori ja mua ärsyttää kaikki
tällä hetkellä ihan liian moni asia mun elämässä
QuakeNet.
"Joo, ollaan saatettu vuotaa sun salasana, joten hommaa uus.
Sitä varten tarvii muistaa email osoittees. Sori, ei tollasta
osotetta täältä löydy. Ettet vaan olis typottanu? Voit vaihtaa
emailis, mut sitä varten tarviit salasanaas. Ai niin, mut eihän
se toimi."
Jeejee, näyttäkää epäilijöille (tai sit en vaan osaa).
*StressiErkkiHymiö*
Bussit ja taksit. Liikennesäännöt eivät tunnu koskevan näitä kahta ammattiautoilijaryhmää.
Huomenna ois yritysesitelmän deadline ja kaveri ei ole vieläkään laittanut mulle perustamisasiakirjoja, vaikka niin lupas ei vastaa puheluihin eikä viesteihin, elikkä palautan meitin kaikkien puolesta huomenna vaillinaisen esityksen ku yksi henkilö ei pidä lupauksistaan kiinni!! tai sitten se tulee klo 12 yöllä millon mä TODELLAKIN aion vielä odottaa, just joo! enhän mä tän takia ookaan ku istunu viikon koneella putkeen ja nukkunu yhteensä about 12 tuntia!
HENKILÖ *GRR*
Mun tietokone Temputtaa...sammuilee itsestään..parhaimmillaan 10 kertaa päivässä...mitään ei ole saanut aikaseks tällä viikolla..musajutut seisoo stana.*piru*
Saamattomuus (syytän päivän biorytmejä *hih*) ja se että vieläkään ei ole mitään mielekästä tekemistä (syytän päivän horoskooppia *nauru*)
[q]Avernian:
---
Texx:
Nimittäin tänään eräs tyttö tönäs mua, jäi tuijottamaan eikä pyytänyt anteeksi.
---
Ehkä se luuli että sinä tönäisit sitä.
[/q]
Ei mahollista, seisoin paikoillani selkä siihen tyttöön päin, ja se käveli mun ohitseni
tämä hetki.. ja erittäin pahasti...
en jaksa edes selittää
[q]Individual:
Iloiset joululaulut näin "joulunaikaan" ovat alkaneet jälleen soida tavarataloissa ja marketeissa.
[/q]
Me ollaan just muutettu uuteen kotiin ja paikallisessa ostoskeskuksessa oli ainakin eilen jotain seurakunnan hörhöjä laulamassa joululauluja. Olihan se ihan jees noin 5 minuuttia, mut sen jälkeen tuli mieleen, et mitä hörhöjä täälläkin päin liikkeellä?