Mikä ärsyttää?
[q]Saara:
---
Individual:
Iloiset joululaulut näin "joulunaikaan" ovat alkaneet jälleen soida tavarataloissa ja marketeissa.
---
Me ollaan just muutettu uuteen kotiin ja paikallisessa ostoskeskuksessa oli ainakin eilen jotain seurakunnan hörhöjä laulamassa joululauluja. Olihan se ihan jees noin 5 minuuttia, mut sen jälkeen tuli mieleen, et mitä hörhöjä täälläkin päin liikkeellä?
[/q]
Ai teille tarjoiltiin oikein livevetona joululauluja. Onneksi olkoon...*igor*
Mua ärsyttää mikä milloinkin
Saatanan kännisten idioottejen hyysääminen.
- "Larin muija, mikä sun nimi oli?" x50
- "Saaks mä pussata sua suulle"
- "Mulla on täällä kolme kaljaa." Kun ne kaljat on juotu ajat sitten....
Ei niinkuin oikeesti kestä tollasta. Onneksi yksi esimerkkitapaus lähti just ovesta ulos himaan.
ihmisillä on ihan vääriä mielipiteitä
Ihmiset jotka ei vastaa puhelimeen.
Ihmiset jotka ei pidä lupauksiaan.
Huominen tentti, 1/3 toisesta tenttikirjasta luettu ja toinenkin kehnosti, viimeinen mahdollisuus päästä läpi tuosta kurssista fiksulla tavalla + imo äärimmäisen kuivan nuiva aihepiiri, jonka hallitsemisesta ei ole mulle *askaakaan iloa käytännön opettajantyössä (kasvatussosiologiaa, joka mun silmään noissa kirjoissa näyttää Suomen koulutuspolitiikan historialta)
Koulu, ja kun ei ole rahaa joululahjoihin.
[q]DominikH:
---
¤SuSa:
---
Sama täällä. pitäis kai muuttua.
[/q][code]Joo-O niin pitäiski..mut aika vaikeeks menee toi muuttumis leikki *igor*[/code]
[q]DominikH:
---
¤SuSa:
---
DominikH:
---
¤SuSa:
---
Sama täällä. pitäis kai muuttua.
---
[code]Joo-O niin pitäiski..mut aika vaikeeks menee toi muuttumis leikki *igor*[/code]
---
Jep, varsinkin jos pitää miellyttää muita. Tosin se 90% kavereita/ystävistä vaatii muuttumista,ettätuota.....
[/q]*ding*blaah....on tää vaikeeta olla TÄLLÄNEN
Toiset ihmiset
saamattomuus, unettomuus, luovuuden katoamis tilanne, tylsyys, keppien kanssa hilluminen, sairasloma, neljän seinän sisällä oleminen jne jne jne..
[q]¤SuSa:
[/q]
Sä oot just kiva *sydän*
[q]Verottaja:
Minuu ärsyttää linja-autot. Liian ahtaat penkit ja liian matala takaosa.
Tuota takaosaa pystyy enimmäkseen välttelemään, mutta olisi
hyvä jos joskus pystyisi istumaan linjurissa muuten kuin sivuttain
tai "polvet suussa".
[/q]
Muistat vaan ottaa sen sikiöasennon
Minuu ärsyttää linja-autot. Liian ahtaat penkit ja liian matala takaosa.
Tuota takaosaa pystyy enimmäkseen välttelemään, mutta olisi
hyvä jos joskus pystyisi istumaan linjurissa muuten kuin sivuttain
tai "polvet suussa".
Porukat ja sisarukset
Tuntuu et oon taas mukamas kaikille niin kovasti jotain velkaa, ku kehtaavat pyytää, urputtaa ja syyllistää ihan pikkuasioista...
Ja sit niille pitäis vielä kehitellä jotain tosi nasevia joululahjoja. Varsinkin 13-vuotias sisko odottaa taas kuuta taivaalta.
Kiinnostus 10
[q]Nacu:
Porukat ja sisarukset
Tuntuu et oon taas mukamas kaikille niin kovasti jotain velkaa, ku kehtaavat pyytää, urputtaa ja syyllistää ihan pikkuasioista...
Ja sit niille pitäis vielä kehitellä jotain tosi nasevia joululahjoja. Varsinkin 13-vuotias sisko odottaa taas kuuta taivaalta.
Kiinnostus 10
[/q]
Anna sille systerillesi lappu, mihin kirjoitat "Kasva aikuiseksi".
[q]Verottaja:
*nips*
---
xcft:
Muistat vaan ottaa sen sikiöasennon
[/q]
Jeh
Siitä vois lähteä että on niin kamalan pimeä koko ajan, tuntuu ettei oo aikaa tehdä juurikaan mitään..kummallista.kaikki asiat jää tekemättä...se on myös ärsyttävää kun tulee sisälle ja lahkeet on täynnä lunta jotka levii sellasina jääpalloina eteisen lattialle...sitte joutuu alkaa vaihtaa vaatteita ja kuivaa lattiaa.myös hermoille käyvä jouluhysteria saa mut pysymään neljän seinän sisällä tavallista enemmän.. mutta onhan niitä paljon kivojakin asioita..ainakin kesällä..:)
Lyhyesti sanottuna -miehet.