Mikä ärsyttää?
[q]sapeli:
Virastoissa juokseminen ja pykäläviidakot
[/q]
No, hyviä ja huonoja uutisia: hyvät uutiset on siinä että vaikka laitoinkin sekavien ohjeiden ansiosta valituksen väärään osoitteeseen niin se on silti päätynyt oikeaan paikkaan ja on nyt käsittelyssä. Huono uutinen oli se että tämän tyyppisten valitusten käsittelyaika on noin yhdeksän kuukautta.
Että semmosta täällä pääkaupunkiseudulla.
Aika pitkälti kaikki. Paska päivä
Siis voi vittu sentään et mikä siinä on et pakko alkaa huudattaa 6.30 aamulla lehtipuhallinta kuiteskin aika moni koittaa nukkua, tonkin vois tehdä pari tuntia myöhemmin.
Idiootit, itsekkäät ihmiset ja punaisia päin ajavat autoilijat.
Jumissa olevat niskat ja niistä johtuva särky päässä.
Ihmiset jotka kirjoittavat isoja kirjiamia sanojen keskelle. Ei se ole siistiä, se on rasittavaa lukea.
Tuli otettua taas liikaa töitä (pitkiä päiviä ja pitkiä viikkoja. Kun en osaa sanoa "ei".
Olen turvoksissa ja muistutan lähinnä michelin-ukkoa.
En ole nukkunut pariin yöhön kunnolla kun koiruus pitää hereillä kun sillä on pälli-päivät. Ja sitten kun se saa mut hereille niin se rupee itse nukkumaan.
Puhtaat vaatteet käyvät vähiin kun ei ole pahemmin vapaa-aikaa jolla pestä niitä (paitsi yöt, mutta vanhassa puutalossa kuuluu erittäin hyvin pikkuvikaisen pesukoneen ääni*muhaha*).
Tieto ettei tammi-helmikuussa ole paljoa töitä (koko ravintola-alan hiljaisin aika).
Ettei ehdi nähdä ketään kun on töissä vaan.
Jotkut ulkomaalaiset asiakkaat eivät ole sisäistäneet sitä seikkaa ettei suomalaiset naset jotka työskentelvät ravintoloissa ole myymässä siellä itseään ja heillä ei ole oikeutta käydä lähentelemään (vaikka sitä duunikaveria siinä halaan niin se ei automaattisesti tarkoita että halaan heitä*poks*).
Kiukkupäivä ja yleisesti ottaen vähän kaikki nyt taas.
yksinkertainen, pieni typerä sana missä tahansa yhteydessä: skene. kuulostaa todella typerältä.
[q]`´Ermin:
tänään PITI olla hammasleikkaus...istuin kuitenkin siel vaan 2 sekuntia ja sain ajan tammikuulle jolloin yhden hampaan sijasta kiskotaan 3 viisaudenhammasta*dissaa*
[/q]
eli oltais IHAN hyvin voitu ryypätä sillon illalla!! *känni*
Minä ärsytän. Oma känniääliöys *igor**grr**eiei* ja siitä seuraava morkkis; ei sitä vaan kestä.....
Se saatanan paviaani joka on rikkonut autoni kuskinpuoleisen sivupeilin. Oli mukavaa ajella kotiin kun peili tärisee ja heiluu... Jos ei osaa autonsa mittoja niin ei kannata tulla stadiin ajaan ja kolhiin muiden autoja. Vittu. Ja ei tässä päivässä muutenkaan kehumista ole. Oikealta hartia on varmaan tulehtunut (siis se lihas) ja kiva sitten sillä töitä tehdä. Huomenna menen arvauskeskukseen (jossa ollaan kuitenkin niin varmana että tuokin on klamydiaa [puolen vuoden aikana kun olen kyseisessä laitoksessa käynyt niin jokaiseen vaivaan he ovat klamydiaa tyrkyttämeet syyksi*muhaah*]) ja sanon lääkärille että kirjottaapi tulehduskipulääkereseptin ja relaxantteja, kitoos.
Migreeni
minä.. persaukisuus.. ajokortin uusiminen.. lumen puute.. aikaset herätykset arkisin.. turhat tekstiviestit.. kyydin ruinaaminen..
se sama vanha tyyppi *sydän*
kauhee krapula ei oo kiva. Se ärsyttää
Minuu ärsyttää se, että lotto-kupongissani ei voi koskaan olla
edes neljää oikein, jotta sais rahansa takaisin (plus hilut).
Se et koht alkaa koskee taas mahaa.. ku on se aika kuukaudesta...hmm.. mielenkiintoista mut se nyt vaa on ärsyttävää..
Se, kun ihmiset piristääkseen toisiaan vähättelee ongelmia vertaamalla niitä muiden ongelmiin.
Tyyliin: Oon ihan rikki kun en oo nähnyt poikaystävää pariin päivään ja sitten tullaan sanomaan reippaasti että hei, joidenkin äijät on sodassa eikä niiden vaimot ole nähneet niitä puoleen vuoteen. Sun ongelmas on kuule aika pieniä niihin verrattuna.
Tai: Valitan nälkää ja joku tulee kertomaan kuinka miljoonat Afrikan lapset eivät ole saaneet moneen päivään ruokaa. Kyllä mulla on asiat todella hyvin niihin verrattuna.
Vihaksi pistää moinen. Mulla on oikeus rypeä mun ongelmissa. Ne on isoja mulle ja ne merkkaa mun elämässä. Saan rypeä niissä niin paljon ku sielu sietää!
[q]Mikko Grönroos:
Lisäys:
Kaupalle käveleminen huolellisesti hiotun ostoslistan kanssa - pyhäpäivänä.
[/q]
Haha! et muistanu et ei oikein oo auki
[q]CandyRaver:
ennakkoluuloiset ihmiset*grr*
aiheuttavat kauheeta mielipahaa monelle viattomalle oliolle*uuh*
[/q]
no niinpä..ja nimenomaan se jos näillä ihmisillä on jostaikin toisesta ihmisestä joku tietty käsitys se on niitten mielestä just se ehdoton ainut oikea ja sitä kuulutetaan tietysti kaikille kanssaeläjille.
ennakkoluuloiset ihmiset*grr*
aiheuttavat kauheeta mielipahaa monelle viattomalle oliolle*uuh*
toimettomuus
rahattomuus
ennakkoluulot
kaksnaamasuus
itsekeskeisyys
Lisäksi on ihmisiä jotka eivät kertakaikkiaan ymmärrä hyvän päälle!!!*hmph**grr*
..Nää nyt tuli ekana mieleen..*justjoo*