Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Nacu:
---
xcft:
Anna sille systerillesi lappu, mihin kirjoitat "Kasva aikuiseksi".

---

Oi miksi? Mun mielestä on ihanaa kun 13-vuotias osaa vielä olla lapsi. Sillä vaan tuntuu olevan liian suuri luottamus meikäläiseen ja mun laihaan rahapussiin
[/q]
No mut kiusa se on pienikin kiusa
Ja eikös sisaruksia kuulu aina kiusata. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin

[q]xcft:
Anna sille systerillesi lappu, mihin kirjoitat "Kasva aikuiseksi".
[/q]

Oi miksi? Mun mielestä on ihanaa kun 13-vuotias osaa vielä olla lapsi. Sillä vaan tuntuu olevan liian suuri luottamus meikäläiseen ja mun laihaan rahapussiin

[q]xcft:
[/q]

No mä en oo ihan varma, että päteekö tuo enää siinä vaiheessa kun ikäeroa on 11 vuotta... ois aika ilkeetä meikäläiseltä... Ja rakas ipana se on silti. Ressaa vaan yrittää keksiä jotain kivaa sille, mikä sopis budjettiin. Sillä kun teininä on niin perkeleen vaativa maku.

[q]kiiki:
---
xcft:

---

sä olet selvästi vanhempi sisarus koska ne on ainoita jotka sisäistää ton edellisen elämänohjeen... t. pienempi sisarus jota sorretaan
[/q]
Tuo nyt riippuu ihan tulkintatavasta. Ehkä olen fyysisesti vanhempi kuin siskoni, mutta henkisesti olen varmaankin runsaasti nuorempi. Ainakin uskon ja toivon niin.

[q]xcft:
[/q]

sä olet selvästi vanhempi sisarus koska ne on ainoita jotka sisäistää ton edellisen elämänohjeen... t. pienempi sisarus jota sorretaan

naiset jotka eivät vaan vittu osaa päättää

[q]Miiza:
---
Rosah:
Kun haluaisi elää onnellisena niin aina joku tai jokin tulee väliin*eiei**uuh** Mutta onneksi sateen jälkeen paistaa aina aurinko*aplodit**iloinen*

---

Sitä vaan miettii, että kuinka kauan tämä sade taas kestää
[/q]

niinpä.. jokus tuntuu että se ei lopu koskaan*uuh*

Kun haluaisi elää onnellisena niin aina joku tai jokin tulee väliin*eiei**uuh** Mutta onneksi sateen jälkeen paistaa aina aurinko*aplodit**iloinen*

[q]Rosah:
[/q]

Sitä vaan miettii, että kuinka kauan tämä sade taas kestää

yhdys sana virheet

Ihmiset pitää työpaikkailmotuksia netissä päivät pitkät ja sit ku sinne soittaa nii se paikka on jo täytetty

[q]Galrav:
---
¤SuSa:

---

Sä oot just kiva *sydän*
    [/q][pieni]ja millä perusteella....?[/pieni]

varatut miehet jotka kiusaa viattomia sinkkuja

[q]Amma:
    kuin nyt XXL-kokoisena
    [/q]

ai sä oot äxäxällä? justjoo

ja sitäpaitsi vanhempia sisaruksia saakin kiusata

ku ei koskaan saa perkele unta *grr*...tulee paha mieli...

Ehdottomasti aikaiset heräämiset! Olen kamalan aamu-uninen ihminen..
    Myös ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan, ärsyttävät..

se kun aamulla herää ja menee tekemään aamiaista, niin huomaa, että margariinit, juustot, leikkelet ja kaikki on jääny illalla pöytään ja on nyt ihan lämmintä mössöä

Ärsyttää likaiset kämppikset, jotka eivät raivaa jälkensä. Ne myös käy n. kerran vkossa suihkussa

[q]yusu:
    ---
    Arc:
    Myös ihmiset, jotka eivät pidä lupauksiaan, ärsyttävät..

---

Jep! Ton takia ite en pahemmin lupaile yhtään mitään :D
    [/q

Aivan niin, mielummin ei sitten lupaile mitään, jos ei kyken niitä pitämään.

Se kun yrittää nukkua yö vuoron jälkeen ja sitten ihmiset herättää soittamalla prkl. Toisaalta jos taas sammuttaa puhelimen yöksi ja heräilee puoleltapäivin niin sitten ihmiset on ihan vitun hiilessä kun ei ole ollut puhelin päällä.. milloin ne tajuais et kaikilla ei ole sama rytmi kuin niillä.. Argh tässä ei voi kun hävitä persehestä koko tilanne

O