Mikä ärsyttää?
Kun itsellä on ollut taas kerran huono päivä; paha olo fyysisesti ja henkisesti eli joka paikkaan sattuu suurimmalla asteikolla, rahat loppu -eikä lisää tiedossa, ystävämme Kela silppuaa varmaan tahallaan kaikki sinne lähettämäni asiakirjat, ystäviä ei näy eikä kuulu.. yms. mukavaa.. niin sitten tänä harmaana päivänä mua vastaan kävelee tuttu tyyppi, joka näkee mun kyyneleet ja sanoo: "mitäs sä näytät noin ankeelta, eihän sun pitäis olla onneton.. "
niin niin.. ois sanonu yhdenkin hyvän syyn miksi olisi pitänyt hymyillä..
Tai olisi ollut vaan ihan hiljaa.
[q]Amma:
No jopas. Mua ei ärsytä enää (ainakaan just tällä hetkellä) yhtään niin paljoa. Eipä kestä kiittää. Hanki sellainen kirkkaan oranssi heijastinliivi, että kun seisoksit siinä Citykäytävän suulla jakamassa flaikkuja, niin sut varmasti nähdään.
[/q]
mikä idea!..
Huominen!!!
Eka herätys kuudelta, sit työterveyslääkäriin lentokentälle mikä on ihan sairas sokkelo. Sit hirveellä vauhdilla kouluun ,en tiedä mistä se bussi edes lähtee mutta menköön. On meinaa ATK:n näyttökoe prkl. Oon ihan surkee siinä Sitte olis toinenkin tentti, FILOSOFIA, missä pitää selittää jotain fakin substansseja! Grrrr.. No ei siin viel mitään, huomenna on myös töitä Eli oon himassa sit kymmeneltä. Ja heit pitäsi mennä nukkumaan kerta lauantainakin olis töitä ysistä puol seiskaan.. Perrrrrkele
Miks kaikkien pitää soittaa just kun mä olen kaupasta tulossa, kädet täynnä tavaraa eikä ulkona liikenteen vuoksi saa puheluista edes mitää selvää? Ja mistä se yks tyyppi oli edes saanut mun numeron - tekee jotain opinnäytettä tjsp ja sen vuoksi haastattelee ihmisiä puhelimitse... Ja sit se hirveä maalin ja tärpätin lemu meidän rappukäytävässä kun joku vähän remppaa
Aahhh... jopa taas helpotti
Se ettei särkylääkkeet auta. Viisaudenhammas vietiin ja naamaa särkee niin v*tusti. *nyyh**nyyh**nyyh*
Rikkinäiset sukat...
oikeesti, ne on musta tosi raivostuttavia.
Ja sitten tietty ahtaassa baarissa narikkajonossa (joka on muutenkin ihan piukassa) etuileminen. En oikein ymmärrä sitä, koska jos jokainen odottaisi kiltisti vuoroaan homma toimisi loistavasti. Mutta känniset mitään tajua, koska aina on oma perse ojassa.
Tuo on sellanen asia mikä saa raivon partaalle.
Ja nyt ärsyttää suunnattomasti troijalainen koneessani joten en saa pois.... *kiukkuvihakiukku*
naapurin kyttääjä ****pää joka tuli valittamaan sterkkojen huudattamisesta. jos se pitää lupauksensa ja menee taloyhtiön kokouksessa kitisemään meitsin musan soitosta niin käräytän sen vaimon pieksemisestä. **** vie 50-luvun ohuet seinät ja kattorakenteet
Se, että kämppikset kuuraa mun tiskiharjalla jotain verisiä lihapatojaan *sars*. Se on vegeharja, sopii ostaa oma jumankauta.
Se että olo on niin harmaa ja levoton. Vanhemmat katsovat telkkaria ja minä en saa katsottua Blowia Ja että tämä saatanan kone on niin hidas, koska omistaa varmaan tuhat virusta. Esim. täällä klubbarissa pitää aina kirjoittaa nuo hymiöt Ja vielä se perusongelma eli raha.. sitäkun ei ole.
..nää aamuherätykset
[q]kuiske:
Se, että kämppikset kuuraa mun tiskiharjalla jotain verisiä lihapatojaan *sars*. Se on vegeharja, sopii ostaa oma jumankauta.
[/q]
Mä voisin kuvitella tekeväni ton ilkeyksissäni jos toinen alkais vituttaa
Ärsyttää ku en saa koulujuttui hoijettuu..olis viel varmaan 5 sk kurssii (eli pitäs tehä kokeet niist) mut ei vaa niiku saa ittensä niskast kii et menis ja suorittais ne ni saattais vaik valmistuu nyt kevääl...
Korvat lukossa - varmaan jotenkin liittyy geneeriseen flunssaiseen oloon
tänään PITI olla hammasleikkaus...istuin kuitenkin siel vaan 2 sekuntia ja sain ajan tammikuulle jolloin yhden hampaan sijasta kiskotaan 3 viisaudenhammasta*dissaa*
Virastoissa juokseminen ja pykäläviidakot
[q]sapeli:
Virastoissa juokseminen ja pykäläviidakot
[/q]
yhdyn edelliseen!
No naiset ne tietysti ärsyttää.. vituttaa kun ilman niitä ei vaan voi elää, mutta ei helvetti ei niiden kanssakaan voi elää
EI SITTEN MIKÄÄÄÄÄÄÄÄN!!!!!
Epävarmat tallennusmediat
Zippilevyke sano poks kahden ehkä tärkeimmän sektorin kohdalla koko saamarin levyssä!
Mihin hemmetin kivitauluun mun pitäs hakata n. 15500 riviä delphikoodia, että se olis edes jotenkin turvassa sen aikaa että sais palautettua opintoviikkoja vastaan..
Hohhoijakkaa.. pitänee vaan kokeilla, jos sais tohtoroitua tosta levyltä vielä jotain ulos...
Hex-editori ja kasa low-level utilityjä... oh joy!
Se kun ei saa jäädä aamusta nukkuun oman raksun kainaloon vaan täytyy lähtee helvetin aikasin työharjotteluun
Se et täl koneel ei pysty tekee yhtää mitää..kuuntelee musiikkii, pelaa pelei, tai muuta.. noh ei ihme jos täs on windows 95 ja antiikin aikanen muutenki.. mut pitäs vissiin olla tyytyväinen ees tähän.. ku voishan olla et ei ois minkäälaist konetta...olis kyl niin hyvä ku pystyis samal kuuntelee musiikkii ja kaikkee mut ei niin ei..