Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Pohja tippui jostain syystä 12e. Eikä tietoa mistä johtuu. Kiva maksaa muutenkin vähistä tipeistä. Työparini tänä iltana, hidas kun lapanen*grr*. Vaikkei ole kiire niin ei se tarkoita etteikö voisi tehdö ripesäti töitä. Aikainen aamuherätys huomenna (ts. tänään). Nälkä (ei, vatsassani ei asu leijonaa tai sammakkoa vaikka se siltä kuullostaakin). Väsymys ja laiskuus, taidan jäädä tähän sohvatuoliin nukkumaan kun en sänkyyn jaksa raahautua.

Se, että YHTS ei ota puhelimella hammaslääkärivarauksia vastaan....en mää ehdi sinne aamulla mennä aikaa jonottamaan.

Ärsyttää, kun kukaan ei tunnu osaavan kirjoittaa sanaa Bomfunk MC's oikein. Esim tän päivän Valo-lehdessä se oli kirjotettu Bonfunk MC ja todella monesti olen nähnyt sen näin kirjotettuna: Bombfunk MC's Yrittäisitte edes

"Loman" jälkeen on pakko palata arkeen.. *grr**dissaa**taputapu**igor**eiei*

[q]idi:
aikasin herääminen en meinaa tottuu tähän rytmii en sit millää.
[/q]
no sä oot sentään kerenny varmaan kuitenkin nukkumaan vähäsen.. mulla on vielä yksi laskaritehtävä tekemättä

Ihmiset jotka sanovat minulle että älä stressaa ( ja yleensä sanovat sen silloin kun en stressaa). En vihaa mitään muuta niin paljoa kuin tuota lausetta. SIitä minä suutun, puhisen ja puhkun ja näen punaista kun joku älypää sen minulle tokasee (olkoon vaikka kuinka hyvä ystävä tahi perheenjäsen).*grr*

Puolitutut jotka pitää mua hereillä puoli viiteen aamulla

ei ole mitään aamupalaksi

[q]UnityF:
mikä idea!..
[/q]
Ja vinkiksi vielä: Clas Ohlsonilta vois tietääkseni löytyä suht edukkaita heijastintuotteita laidasta laitaan.

..Yleisesti ottaen: ne pienet narun päässä roikkuvat heijastimet ei pahemmin näy, koska ne on yleensä aina enemmän tahi vähemmän väärällä/ vain toisella puolella jne. Fiksumpaa hankkia pari kunnon heijastinta kuin yksi joka ei näy mihinkään.

Mua ei ärsytä mikään niinku ihmiset joita aina ärsyttää kaikki.

[q]Zile:
"Turha" moderointi Häröily alueellla...*grr*
[/q]

No kannattaa toki ilmaista mielipiteensä asiasta
myös tuolla moderoinnin palautetopikissa.

[q]UnityF:
amma mun täytyisi kiittää sua.*kiitoskiitos*. mä en oo yksinkertaisesti muistanu hankkii heijastimen ja oon lähössä just kaupungille.. pakko käydä ostamassa jotain heijastimia kun kutenkin pyörin illan tullen ulkosalla niin en haluu että Amma tai kukaan muukaa ajaa mun päälle.
[/q]
No jopas. Mua ei ärsytä enää (ainakaan just tällä hetkellä) yhtään niin paljoa. Eipä kestä kiittää. Hanki sellainen kirkkaan oranssi heijastinliivi, että kun seisoksit siinä Citykäytävän suulla jakamassa flaikkuja, niin sut varmasti nähdään.

Tuo Passeli-mainos.

amma mun täytyisi kiittää sua.*kiitoskiitos*. mä en oo yksinkertaisesti muistanu hankkii heijastimen ja oon lähössä just kaupungille.. pakko käydä ostamassa jotain heijastimia kun kutenkin pyörin illan tullen ulkosalla niin en haluu että Amma tai kukaan muukaa ajaa mun päälle.

mä olin laittamassa että mua ärsyttää kun mun puhelin lakkasi juuri again toimimasta..
tyhmä puhelin.

[q]Avernian:
Ilmaista mainosta Vapaan Suomen Liiton ehdokkaalle # 404, Kauko Laihanen, 65v. Saa nuorekkaamman imagon sun kautta ;)
[/q]

[q]Amma:
Tietääkseni laissakin lukee, että pyörässä on oltava (toimiva) lamppu! On se hienoa ostaa kiljoonan maksava maasto- tms. pyörä, johon ei sitten kuitenkaan voi hankkia yhtä halpaa, mutta lähes elintärkeää osaa.
[/q]

[q]lohikarme:

[/q]
Niin just!

se et ikävöin "taas vaihteex" vähäsen exää.. tai lähinnä jotaa ihanaa ihmist ketä vois rakastaa ja blaa blaa.. ei o oikee ilonen fiilis nyt.. vaa super surullinen.. noh ehkä munki prinssi tulee sit miljoonan vuoden pääst vastaa.. tai sit ei tu ollenka.. voi vittu mitä kitinää.. mut niin mun asiat nyt vaa on ja se ärsyttää suunnattomast... anteex..

[q]Amma:
---
lohikarme:

---

Niin just!
[/q]

Ärsyttää se kun työpaikalla on *slurps*pullaa*slurps* ja olen ruvennut syömään sitä, enkä edes ennen ole tykännyt pullasta. Olen huomannut että mulla ei ole oikeen minkäänlaista itsekuria

Tämä koskee toki muitakin asioita kun sitä pullansyöntiä.

O