Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ärsyttää kaikki whineejät.. Ihmiset ei sitten vaan osaa olla whineemättä

on sellai olo et mua viilataan linssiin joka suunnalta ja kaverit ja jopa nämä kaverit ketä olen luullut tosi ystäviksi niin vaan unohtaa mut jne. huoh, onha mulla harrastukseni sentään

Töissä ärsyttää...
Tai oikeastaan se että ei ole mitään töitä.
Toinen päivä jo kun voi vain istua toimistolla tuijottamassa näyttöä.

VAALImainokset... milloin vaalit on ohi? kauan viellä kärsin ?

Siis koita nyt siinä jakaa flaikkuja _bileisiin_ kun porukka on tullu jo muutaman päivän kysymään ketä mä oon ja mitä mä edustan... huoh en jaksa enää korjaa vaan vastaan oon fonky ja numeroni on 404..

Se mikä on ärsyttävää että vanhemmat jotka ei jaa"ammatikseen" flaikkuja / mainoksia ja koittaa nyt saada niitten omaa mainosta kansan taskuihin ym niin ne on surkeita siis ohhoh... ja mä luulin että mä oon välillä liian tyrkyllä niitten kanssa... Mut tänään todistin kun joku nainen kokoomuksesta juoksi oikeen yhen mummelin perään ja tiputti sen mainoksen sen mummon laukkuun. eli kajosi toisen omaisuuteen.
Toiset (muistakin puolueista kuin vian kokoomuksesta ) tunki niitä puolväkisin ihmisten käsiin ja olivat muutenkin tosi törkeitä...

Ja sitten joku kehtaa tulla viellä mulle valittaa että mä törkytän niitä lappusia niin mä sentään vain ojentelen kättäni ja jos joku ei sitä haluu ottaa niin ei ota ja jos joku ottaa niin sanon aina kiitos tai tervetuloa.

terv. fonkyn ja 404 flaikkutyttönen...

se et mietin liikaa..

[q]Coon:
Klubbarin etusivun mainos jossa Anita Hirv(iö/onen) mainostaa Zerofortyä
[/q]
Lisätään tähän noi kaikki näiden sivujen mauttomat, ylivärikkäät, vilkkuvat mainokset.

Heräsin kesken kauneusunien enkä saa nukuttuu enää..... MiTäKöhÄn sitä NYT keksis!!?? Bergele!!!!

[q]Astaroth:
-> Sitten löytyy kaiken maailman ihme "biisoninkarvanatomiprotoninpunaisia" ja ties mitä ärsyttäviä värejä!*grr*
[/q]
Mä oon miettiny kans ihan samaa, etenkin joissain postimyyntimeikkikatalogeissa on mitä ihmeellisimpiä värien kuvauksia. Tarttis tulla mukana opas joka näyttää kuvin mitä ko värimääritelmä tarkoittaa Ymmärrän kyllä että ne on käteviä termejä ammattilaisille. MUTTA KUN en ole yksi heistä

Tän kahvin maku ...

tää päivä....kohta pitää mennä töihin, täällä ei oo muuta ruokaa kuin hk blåå ja maksalaatikkoa, mun lompakko on kateissa, vatsaan koskee ja tee maistuu silliltä..*uuh* mut turhaan mä valitan... huomenna on taas kaikki hyvin!

Hermosärky ja migreenit

Kaverin ex muija, lololololo. Perkeleen mustasukkanen vaikka ollaa tunnettu kaverinkaa ainaki 5v. Ja siis ex muija nii mitäs se ottaa herneit nenää *grr**kivatsulle**piru*

tyhm.

[q]Sade*:
Tää vitun puuveistos kurssi, ei mitään tekemistä ja täl pitäs olla toho kahtee asti, kaikki meni jo syömään ja nyt nökötän yksin tyyliin täällä.
[/q]

tee flaikkuteline..

se että mun kone tilttasi vähän aikaa sitten ja kovalevy leikkasi kiinni... Kovan työn jälkeen sain hankittuu toisen koviksen ja sain pelastettuu vähän musaa vanhalta koneelta... NOOH eilen kone tilttasi uudestaan..
tässä kovalevyssä nyt on joku hiton kampa /neula? vääntyny että kone ei löydä käyttöjärjestelmää... joten vain mun koneelle kun tykkää hajoilla 2 päivän välein...
Taas istun broidin koneella huoh...

Se että on kamala yskä

Se kun ihmiset ei osaa laittaa quote-tageja oikein... Mut ihan vaan pikkasen ärsyttää, ei pahasti

Omat tunteet kun ne on niin sekaisin... Pitää ajatella ja paljon.

[q]coolcat82:
Tv-lupatarkastaja ja puhelinmyyjät
[/q]

Ehkä hieman samaan "sarjaan" kuuluvat kaiken maailman kyselytutkimusten tekijät. Eipä se tietenkään niiden vika ole, että ilmestyvät oven taakse mahdollisimman huonoon aikaan, mutta silti... Ja jos ovea ei avaa, niin se tarkoittaa sitä, että kukaan ei ole kotona tai sitten sitä, että asukas ei halua avata. Eli sitä ovikelloa ei tarvitse soittaa kolmeen kertaan ja samalla hakata ovea kappaleiksi...

Kuorsaus..........*igor*

O