Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]W:
Ei niin mikään! *aplodit*[/q]

Shh! Ei saa masentaa niitä joita joku ärsyttää... Alotetaan me uus topicci meille joiden on vaikea pyyhkiä hymyä naamaltaan

Olin raksalla tekemässä meidän uutta taloa, ja naapurin pihalla leikki sellainen läski pikkupoika,
jolla ei ollut paitaa ja näky persvako koko ajan, kun se pylly pystyssä leikki siellä hiekkalaatikolla.

Ja jouduin vielä tekemään töitä kasvot siihen suuntaan, joten koko ajan
katsekentässäni heilui läskin lapsen puoliksi näkyvä perse ja makkarat...

[q]Dementation:
Olin raksalla tekemässä meidän uutta taloa, ja naapurin pihalla leikki sellainen läski pikkupoika,
jolla ei ollut paitaa ja näky persvako koko ajan, kun se pylly pystyssä leikki siellä hiekkalaatikolla.

Ja jouduin vielä tekemään töitä kasvot siihen suuntaan, joten koko ajan
katsekentässäni heilui läskin lapsen puoliksi näkyvä perse ja makkarat...
[/q]

No mut toihan nyt on pelkästään näkökannasta riippuva juttu:
Joku toinen sanois, että toi olis pelkkää bonusta.

Yläkerrassa asusteleva naapuri joka kolistelee todella lujaa joka ilta nukkumaanmenoaikaan*grr*

[q]kolina:
Kun yksi ei maksa, muut maksavat enemmän. Sehän se niiden iskulause on. Ja pitänee varmasti paikkansakin. Jos kaikki suomalaiset maksaisivat kiltisti tv-luvan, olisi vuosittainen maksu per asunto luokkaa alle 100e, joka on ihan kohtuullinen. Mutta kun hommasta on niin helppo luistaa, houkutus maksamatta jättämisestä on suuri monelle. Pitääkö kaikkea aina holhota? Miks ei jengi voi uskoa yhteisiin hyviin asioihin?!?! Vähän sama juttu kuin että eihän poliisiakaan tarvittais, jos kaikki osais käyttäytyä. Kaikki pitää aina omia itelleen. Tämä ärsyttää.
[/q]
haha buhaha. millä yksinkertasilla hokemilla saadaanki narutettua jengiä miten lystää. Jokasen ratsianhan jälkeen nuo hehkuttavat kuinka monta tuhatta uutta saatiinkaan nalkkiin tällä kertaa. Tarkoittaako se sitten että toisesta päästä ns. tippuu maksajia pois vielä nopeampaan tahtiin? Ei.
Ilmoitus tv-maksu.fi:ssä 27.5.04: "Televisiomaksun maksajia enemmän kuin koskaan"
Tästä huolimatta kesäkuussa raportoitiin medioissa että maksua meinataan nostaa taas 4%. viimeksi se nousi vuoden vaihteessa.

Tässä taas näemme täydellisen esimerkin siitä, että jotkut ihmiset eivät kerta kaikkiaan ymmärrä toisiaan. Älkää suotta tapelko

kaverin sotkuinen kämppä ja kiimassa oleva narttukissa joko kiehnää koko ajan

[q]Asbaracus:
Kaksnaamaset ihmiset, jotka välillä on kavereita ja toisena päivänä kuin ei tuntisikaan. Oppeis elämään!
[/q]

sanos muuta...!! nää tyypit on sellasia, että niille kelpaa ystävyys vain sillon kun muut ei ehdi näkemään...
ja sitte ne haukkuu seläntakana ja keksii niitä uskomattomia tarinoitaan..... ...ja monet viel uskoo ne.. HUHHUH!!!

Pintaliito ihmiset!!! teeskentelijät!!

Mies krapulassa.
Varsinkin jos ei itse ole päässyt mukaan rientoihin.

Minä.... laiska idiootti Mitään saa aikaseks nykyään...

[q]tiipi:
no nyt mua rupes ärsyttää, tai no ehkä enemmänki vaan häiritsee, ku en tiedä mistä/kenen cd:stä on kyse..? *igor*[/q]

Armand Van Helden - Killing Puritans. Prkele levyn nimikin on salakoodilla Mutta tulipa sekin kuunneltua läpi - en suosittele.

Kaiken maailman paskanpuhujat, "tosiystävät". Miten ees voi puhuu paskaa päin naamaa... huhhuh..

[q]Individual:
Koska televiolupamaksurahoista menee 80 prosenttia YLE:n televisio-ja radiotoiminnan kulujen kattamiseen, ei kyse lupamaksun
nostamisessa ole siitä, että lupamaksun maksajien määrä olisi vähentynyt vaan siitä että YLE yksinkertaisesti tarvitsee lisää rahaa ei mainosrahoitteisena yhtiönä toimintansa pyörittämiseen, taitaa toi digihomma syödä aikatavalla yhtiön rahoja.
[/q]

Ylen tapauksessa kyse lienee todennäköisemmin siitä, että siellä onnistutaan hukkaamaan rahat mitä turhempiin juttuihin koska käytännössä he voivat käydä loputtomiin veronmaksajien ja muiden TV-kanavien kukkarolla.

Aiheeseen liittyen, niin olen sitä mieltä että TV-lupamaksu on tyhmyysvero, ja onkin järkyttävää huomata miten osa jengistä menee noihin TV-lupamaksumainoskampanjoihin. Yle pitäisi yksityistää ja moinen ylimääräinen laitevero lakkauttaa.

Olen lähettänyt kaks sähköpostii nyt opettajalle, ei vieläkään vastausta

[q]Mellu-:
en osaa käyttää klubbaria *grr*[/q]

Ketä klubbaria? Tunnenks mä sen? *juoruhymiö*

ärsyttää ku lotossa ei natsaa

[q]sapeli:
no se hiukan ottaa päähän (tosi vähän mutta mun mittakaavalla ihan tarpeeks) kun jonkun on pakko ollu julkaista CDnsä takakansi jollain ihmeen salakielellä mitä pitäis kirjain kirjaimelta dekoodata jos ne ei haluu että mä tiedän niiden kappaleiden nimet niin ihan sama
[/q]

no nyt mua rupes ärsyttää, tai no ehkä enemmänki vaan häiritsee, ku en tiedä mistä/kenen cd:stä on kyse..?

no se hiukan ottaa päähän (tosi vähän mutta mun mittakaavalla ihan tarpeeks) kun jonkun on pakko ollu julkaista CDnsä takakansi jollain ihmeen salakielellä mitä pitäis kirjain kirjaimelta dekoodata jos ne ei haluu että mä tiedän niiden kappaleiden nimet niin ihan sama

Helvetin pitkät koulupäivät

O