Mikä ärsyttää?
Uskon löytäneeni jälleen yhden yksilön evoluution edellisistä vaiheista..*hmph*
[q]Bio:
---
Mä tunnustan olevani yks näistä..
ärsyttää kun jotkut ajaa reilusti alle nopeusrajoituksen
[/q]
Mä en ees aja alle nopeusrajotusten.. Yleensä ~10 kilsaa yli.. Tosin sillon jos joku tulee takapuskuriin kiinni ni tekis mieli tahallaan alkaa ajaa just nopeusrajotusten mukasesti
duunipaikka ja ne kaikki vanhat harput siellä!
Alepa myi mulle eilen tuotteen joka oli puoltoista kuukautta vanha
ja kysymykseen "mitä aiotte hyvittää" vastattiin että pitää tulla huomenna neuvottelemaan myymäläpäällikön kanssa jos sellasta haluaa, niinku mulla ei ois muutakin tekemistä.
muutenki pinna hyytyy kun aina kaikki tuotteet siel o iha viimesillään päivämääris ja käytävil haisee joka päivä nii vahva kusi et meinaa laatta tulla ja ainoo ei-alepa lähikauppa on sit ökyriisto pikkolo josta on mm siistiä myydä esim kesäkurpitsaa 11e ja nektariinejä 13e kilohintaan
se että koira pissasi sohvalle*grr* ja se että minua pidetään tyhmänä! luulevat voivansa pompotella mua miten sattuu..ei onnistu*pahis**grr*
se että ulkona paistaa aurinko ja oon invaliidi*ding*
Jotku tyypit nyt ärsyttää! Tää ei oo kyl tyypillistä mulle... Mut kyl tää vitutus lähtee ku juo vähä kahvii
Se, että sataa. Ja lisäks ei oo maitoo niin ei voi juoda edes kahvia. Eikä voi mennä hakemaan maitoa, koska sataa.
[q]Saara:
---
Hetu:
---
PuuhaOsku:
Kenon arvonta pilipali musa!*grr*
---
Joo, se on kyllä ärsyttävä. Luulis et nyt vois saada aikaan jotain parempaa !!!
---
Jooo!!! Laitetaan siihen taustalle HC:ta ;)
[/q]
Oma typeryys*släp* ja se, että luotan ihmisiin nykyään liian helposti... tosi paljon on joo tehnyt hyvää kun on uskaltautunut luottamaan uusiin ihmisiin taitaa olla parempi palata vanhoihin tapoihin. Silloin ei ainakaan joudu pettymään ja ei satuta itseään.
Mua ärsyttää se että mä olen köyhääkin köyhempi ensi viikon.
kaikki
[q]Fyraett:
---
Umbala:
Se että Suomessa ei oo kävelykaduilla kaistaa nopeammin käveleville!
Word!! :DDD ärsyttää huolel ku on kiire johki ja sit joutuu jonkun mummo tai turismilauman taakse ketä kävelee 0.5km/h ja pyörittelee päätä titta där e stockmann.
[/q]
Joo, välillä menee hermot. Onneksi aina löytyy myös aikaa olla kärsivällinen sen muutaman hetken että pääsee tönimättä ohitse :)
- Garo
Se että Suomessa ei oo kävelykaduilla kaistaa nopeammin käveleville!
Toinen juttu mikä ärsyttää on keskelle katu yllättäen pysähtyvät ihmiset, miettikää mitä teette kun keskellä ihmisjoukkoo vedätte liinat kiinni ja alatte kaivaa kännykkää taskusta.. Ei näin.
mä kiilailen aina hitaammin kävelevien ohi. Ärsyttää löntystelijät
[q]Amma:
Jos ja kun eläimetkin pitää kouluttaa ja niiden pitää osata käyttäytyä, niin kyllä sitten ihmisten omien jälkeläistenkin. Ja jos ne ei osaa, niin ne pidetään niin kauan valjaissa tai poissa ihmisten ilmoilta, että ne osaa. (*vink*)
[/q]
Team Köytä Lapsesi ry... Ei kaikkea voi selittää sillä että lapset on lapsia. Sit niiltä katkee muutamaa luu kun tippuvat puista ja niin edespäin mutta kai sekin opettaa
herääminen*grr**eiei*
[q]Tiikerriii:
tsihihiii moni ei osaa tässäkään iässä käyttäytyä...miksi sitten pienten pitäisi....mitä isot edellä sitä pienet perässä....
[/q]
No tuo on kyllä totta, mutta jossei lapset usko vanhempiensa sanaa / käyttäydy pienenä, ei ne taatusti tee sitä isompanakaan. Sit pöllöillään murkkuiässä kun ei ole mitään rajoja ja opettajat valittaa kun teinit on tunnilla niin hankalia. Eikä usko kun kielletään
ärsyttää se, kun ihmiset lupaavat jotain ja sitten peruvat viime hetkellä.