Mikä ärsyttää?
Ihmiset jotka puhuu paskaa toistensa selän takana ja tekevät nopeita, permanentteja johtopäätöksiä omien näkemystensä ja kuulemiensa perusteella, tutustumatta tarkemmin itse aiheeseen.
Mua ärsyttää se kun tajusin ettei mua tänään oikeastaan ärsytäkään mikään... ois just ollu hyvä mitään sanomaton hetki riehua ja raivota, mut ei. Hemmetti.. tasan ei käy onnenlahjat
Krapula... Insomnia ja aamubileet (jälkikäteen)!
[q]Panda:
Yläkerrassa asusteleva naapuri joka kolistelee todella lujaa joka ilta nukkumaanmenoaikaan*grr*
[/q]
Legendaarista vasarointia, pattereiden hakkaamista
ja huonekalujen siirtelyä ?
Been there done that
kun haluais hiveästi tykätä eräästä ihmisestä, mut ei vaan millään pysty
raadollista ja yliärsyttävää.
Alakerran pentu, joka alkaa huutaan kuudelta aamulla
se että ihminen kenestä tykkää asuu niin kaukana...*uuh*
Ärsyttää kun en aamulla herännyt, kellon piti kyllä olla soimassa, päätin sitten olla kokonaan menemättä kouluun, ja meninkin shoppailemaan, vaikka ei todellakaan olis varaa, ja nyt sitten todellakin ärsyttää!! Voi ei mua!!
Vinkuvat jarrut autoissa, etenkin busseissa *eiei*!
[q]pinkie_:
Se että jotkut autoillijat ajaa ihan takapuskurissa kiinni.
[/q]
Mä tunnustan olevani yks näistä..
ärsyttää kun jotkut ajaa reilusti alle nopeusrajoituksen
Se että jotkut autoillijat ajaa ihan takapuskurissa kiinni.
Tekis mieli tehä äkkijarrutus et neki jotain oppis.
Prkl.
[q]mayah:
Ihmiset, joilla kaikki on aina huonosti.
Ja niitten samojen ihmisten valtava itsesäälin määrä.
Ja sen valtavan itsesäälin jatkuva toitottaminen.
[/q]
Niinpä! Esim: Voi vitsi mä oon taas lihonnu... ja kaikki muut vastaavat valitukset *eiei*... Ei jaksa kuunnella. Miksei voi olla itteensä tyytyväinen? Tai miks sitä pitää sit toitottaa muille jos ei ole *grr*?
[q]pinkki:
Alepa myi mulle eilen tuotteen joka oli puoltoista kuukautta vanha
ja kysymykseen mitä aiotte hyvittää vastattiin että pitää tulla huomenna neuvottelemaan myymäläpäällikön kanssa jos sellasta haluaa, niinku mulla ei ois muutakin tekemistä.
muutenki pinna hyytyy kun aina kaikki tuotteet siel o iha viimesillään päivämääris ja käytävil haisee joka päivä nii vahva kusi et meinaa laatta tulla ja ainoo ei-alepa lähikauppa on sit ökyriisto pikkolo josta on mm siistiä myydä esim kesäkurpitsaa 11e ja nektariinejä 13e kilohintaan
[/q]
Joo, meidän vastaavasta lähikaupasta, tulee toisinaan ostettua vanhentunutta tavaraa.
Ikävää on että sen parasta ennen päiväyksen huomaa yleensä vast kotona, väsyneenä, eikä millään jaksais lähtee nillittää takas..
Johonki pitäis pystyy luottaa...
kaverit jotka tekevät oharit viime tipassa...
[q]DominikH:
iki-ihana Pelle-Hermanni Valo
[/q]
hyvin spontaani reps
Täl hetkel tää SADE, q ei oo sateenvarjoo ja ulos pitäs lähtee*uuh*
...neitikö?
Hemmetin niskahiukset...
Kun ei taas oo yhtään keskittymiskykyä
ja analyysiä vaan pitäis vääntää...
se että yks vaippahousu on valvonu viimiset 8h ja puolet siitä huutanu kurkku suorana. ei oo helppoo olla mama.
[q]UnityF:
---
Airvision:
Se et pistää jännää ilta pääsekö halluihin bileittää vai joutuuko vetää kalsarikännit himassa....argh!
---
skarppaa hyvä mies.. sun on pakko päästä halluihin...
Ei hyviä bileitä voi jättää väliin...
[/q]
*justjoo**hymy* hywiä bileitä tulee aina lisäää....
voi eih, nyt paljastin salaisuuden...
Se että väsyttää ja pitäis mennä töihin. Ja se että laiskotuttaa niin hel ettei saa mitään oikeen aikaseksi...