Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Kerava

- tekopyhät ihmiset
- kaikkien ihmisten hemmetinmoinen kiire
- turhista asioista riiteleminen (väittely on eriasia)
- liikennevalot (ei koskaan vihreä..eikä vaihdu ei sitte millään)
- yksin oleminen
- sateessa lenkkeily (lenkkeily ok, mut sade...)
- imuroiminen (ei löydy vapaaehtoista..)
- raha (aina siitä murehtii oli sitä tai ei. Yleensä ei ole)

aivastelee ihan kokoajan ja sitten saa niistellä nenäänsä niin että se irtoo kohta *nuha**grr*

ärsyttää se kun mulla on joku tavaroidenhävittämisriivaus päällä.. Hävitän kokoajan jotain..lauantaina hävitin pankkikortin, sunnuntaina aurinkolasit hietsuun..en ees haluu tietää miten tää jatkuu.. Hävitän varmaan seuraavaks itteni..toivottavasti joku sit ettii..

Ärsyttää odottaa huomista kello 14 jotta selvii....enpäs kerro,kerron ehkä huomenna

sauvoineen rullaluistelevat ääliöt jotka viuhtovat niillä pirun sauvoillaan kaikkiin ilman suuntiin, mieti siinä sitten että mistäs tuokin olisi turvallisinta ohittaa.. saattanaaa*poks*

Ihmiset ketkä jatkuvasti tolkuttaa miten paljon ne välittää ja miten tärkeä niille on.... Mutta ovat jatkuvasti välinpitämättömiä. Odottavat aina tukea kun on paha olla antamatta koskaan mitään takaisinpäin.
Minä minä minä ihmiset ovat ärsyttäviä!

Rasittavat paskasäät jotka pilaa muuten loistavan viikonlopun.

Se, ettei oo lomaa Ja raksupuksu on JUST NYT LOMALLA ja viettää sen ilman minua Suoraan töistä koulun penkille ... No, jokainenpa on omat tiensä valinnu...

ihmiset jotka haluavat kaiken aina valmiina eikä viitsi itse tehdä asioiden eteen mitään
ja kiitosta on aina turha odottaa

[q]trolli:
---
Philly:
soitin kerran viestintävirastoon ja heidän sloganiin ?kun yksi ei maksa niin muut maksavat enemmän? vedoten että jos nyt aloitan maksamaan tv-luvasta niin lupaavatko he että muilla tv-luvan hinta laskee... vastaus oli että ei joten vastasin perään että en siis tule luvasta maksamaankaan...

---

Viime vuonna tv-luvan maksoi 2 016 753.
Jos 1 lupa maksaa 186,60 euroa, rahaa tuli
376 326 110 euroa.

Tästä yhden henkilön osuus on
0,00005 % eli jos 1 maksaa lisää
niin ei muiden maksama summa kauheasti
laskisi:)
[/q]

Ei kauheesti laskisi, mutta laskisi kuitenkin. Sama juttu kuin jossain kansanäänestyksissä. Ei siellä yksi ääni paljoa vaakaa kallista, mutta periaatteessa kuitenkin. Nykyään yleinen ongelma on, että ei jakseta tehdä periaatteen takia mitään. Vaikka tärkeetä se olisi. Jos kaikki niin tekis, niin vaikutukset oisiviat hyvin suuret. Eipä taida tähän suomalaiseen erakkokulttuuriin sopia, että tehdään yhdessä mitään.

Se ettei niitä pirun kynsileikkureita/-saksia ole missään kun niitä tarvitsisi*grr*

Se, että en saa mitään tehdyksi. Ihan mitään. Ikinä.

Ja että maanantaina töihin bäk.

Sää taas näyttää siltä että koht sataa vettä...

Pitää odotella viellä tarjouksia ennen kun pääsee tekee monitori tilausta *grr**kuolaa*

Ulkona paistaa aurinko, mutta ei vaan pysty nostamaan persettä
tästä tuolista. ei vaan pysty...

no onko taas pientä sumplimista tän syksyn lukujärjestyksen kanssa

varokaa, tänään on helsingin suunnalla liikkeellä TL Ry (Tampiot Liikenteessä Ry) ja autolla liikkuminen todella kiristää hermoja...

se, et ostin vahingossa normaalia kokista vaikka piti ostaa lightia..
-elämä ei oo reiluu no, ei

Vituttaa ihmiset, jotka itkee jostain olympialaisten mitalimenetyksistä. Mikä helvetin yllätys se on, että Suomi ei tänäkään vuonna pärjää? Kannattaako sen takia menettää yöunet vuosi toisensa jälkeen?

Eniten vituttaa juontajat, jotka jaksaa hämmästyneinä ihmetellä huonoja suorituksia ja olla ihan suu ymmyrkäisenä, että ”mikäs ihme nyt meni vikaan?”
Sitten kysellään urheilijalta itseltään. Mitä vittua nekin odottaa kuulevansa vastaukseksi?
Samat kysymykset, samat ”tein parhaani, ei riittänyt” -selitykset. Kisoista toiseen. Lajista riippumatta.

Onko niin vaikea tajuta, että ei me urheilla yhtään sen paremmin kuin laulamme (vrt Euroviisut)?

Ah, tulipa purettua.
Jatkakaa tulosruutujen ja tekstiteeveiden seuraamista

O