Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Se että himassa on sisällä 27 ja vähän päälle lämpöö... Hiki vaan v*ittu valuu ja meinaa hermot mennä... Pirun inhottava fiilis kun selästä ja rintojen välistä hiki vaan menee noroina*grr*

kun tuntee itsensä tyhmäksi :(

Kun suomessa maksaa kaikki niin helvetisti

Mäkä mäkä mäkä.....

[q]UnityF:
turhat topikit...
[/q]
turhista topiceista valittaminen

[q]Avernian:
Tai ehkä se on mainoksien huonous, joka ärsyttää :j
[/q]

Jestas että mulla keitti, kun salilla tuli mäkin salads plus -mainoksia koko ajan vielä..

en osaa käyttää klubbaria

se ihminen joka pölli mun uniikki lompakon...

sisko.

Pilkun ja pisteen käyttämöttömyys. Muutenkin on huono (ulko-)näkö niin vaikeuttaa enemmän vaan lukemista...*poks*

Löysin viimenki monen kaupan jälkee kivat kengät... ja tottakai niil ei ollu mulle sopivaa kokoa... noh, ei se ny oikeesti ärsytä niin paljon...
nyt jäi rahaa levyihin! *sydän*

Unohdin laittaa herätyskellon soimaan ja nukuin yhteen asti.

Mukava herätä ja huomata, että päivän paras hetki on jo mennyt.

Eilen kävin kaupassa ennen kuin menin käymään iskällä vierailemassa ja kappas vaan, unohdin ruokakassin sinne Ei vittu ku otti eilen päähän kun tajusin sen vasta matkalla, eikä kaupat enää ollu paluuaikaan auki. Tänään sittenb iloisin mielin hakemaan niitä kamoja töiden jälkeen väsyneenä. Ja tuota matkaahan onkin VAIN 2 TUNTIA! Voi ttujen kevät, mä voisin hankkii saman tien uuden pään ja uuden muistin.

se ettei osaa olla mässyttämättä namuja tai sipsejä tai jotain vastaavaa kun on tylsää... kohta mulla on kaljamaha...

Opettajat mitkä eivät voi vastata sähköposteihinsa!!! Suorittaisin mielelläni kursseja vaikka töissä olenkin, mutta ei niin minkäänlaista vastausta...*igor*
Ärsyttää!! Olisi kohteliasta vastata vaikkapa sen verran että, nyt on kiireitä, palataan asiaan myöhemmin.

[q]alek száhala:
kun oon tämmöne laiska läskiruikkupaska joka ei jaksa käydä salilla vaikka varmasti pitäis.
[/q]
jooh ärsyttää olla kylläkin kukkakeppi :/ noh biilo-haba on jees, vielä hienompaa olisi jos olisi edes piilo-habaa...

.ihmiset.

miks ihmiset ei voi sanoo suoraa, vaik nimenomaan kysytään..?

ärsyttää ja vähän pelottaakin, ku lähes joka yö mun unet sijoittuu Leppävaaraan. en oo asunu siel viiteen vuoteen ja mä vihaan sitä paikkaa!! ja sit mun unissa on kans usein tuttuja ihmisiä/eläimiä, jotka on kuollu. terapiaan?

[q]neon2:

Abtronic vedettiin pois markkinoilta

[/q]

Mäkin oon ihan ku ne veti sen pois.. Oli just huippuvekotin ja olin just kelannut hankkii semmosen, koska mainokses sanottii, et se toimii ja mainoksetha ei koskaa valehtele. Eihän?

Edit: typ0

[muokattu 13.5.2004 13:57]

stanan vakuutusyhtiö ja se henkilö kuka hoitaa mun asiaa vois edes joskus pitää kiinni siitä mitä sanoo ja edes yrittää olla silloin paikan päällä kun niin sovitaan, mutta ei niin ei, aaaaaaaargh

O