Mikä ärsyttää?
[q]
---
MaSari:
Se, että tuntuu ettei yhdenkään miehen päähän mahdu muuta kun seksi Ainiin ja unohdinko sano että seksi myös. Ihan vitun perseestä oikeesti. Menee ihan hermot
---
Dementation:
Mun mielestä toi sama vika tuntuu olevan myös suurimmassa osassa naisista!
Että vaan kaikille niillekin ihmisille.
[/q]
Noh noh! Ei se nyt noinkaan oo... Ainaki ollaan mun poikaystävän kaa onnellisii ku keskusteluu ja rakasteluu molempii on sopivissa määrin. Asioist kantsii puhuu jos joku vaivaa... Mut esim. ite en ajattele koko ajan seksiä, jos yhtään lohduttaa... eikä mun poikaystävä...ja tunnen monia muitakin sellaisia ihmisiä.
Se kun ei ikinä oo mihinkään rahaa
[q]mayah:
Ihmiset jotka heittävät pahvit paperinkeräys-laatikkoon ja perus roskapussit kartonkikeräys-laatikkoon
Koita siinä sitten lajitella roskasi viimeisenpäälle hyvin (kun kerran taloyhtiössä on kaikelle mahdolliselle omat laatikkonsa) ja sitten joku aivoton toope tunkee omansa ihan miten sattuu *släp*
[/q]
tai se, että jätteiden lajittelumahdollisuutta ei ole järjestetty kunnolla suht ison opiskelija-asuntoja sisältävän muutaman talon kesken. J***lauta, onko sinne oikeasti niin vaikeata saada muutakin pönttöjä kuin sekäjäte, paperi ja biojäte, jonne jotkut ääliöt muuten kantaa kaikki ananaspurkeista nauloihin *kivatsulle*, niin kivat teille vaan.
Ehkä just tuon takia.
Pärkele.
Se ärsyttää, jos toisia ihmisiä syytetään! Koska vika on aina molemmissa! Lähinnä tarkoitan parisuhteita/ ystävyyssuhteita. Mut onneks asioista voi keskustella että ne selviää!
Se että laittaa viestii, kysyy tärkeetä asiaa ja ei osaa vastaa...
Tai ylipäätänsä kun ei osaa ikinä vastaa puhelimeen tai viesteihin... mut sit kyllä soitellaan kun ei ole mitään tekemistä ja sit mun seura kelpaa...
Haistakoot kakka nekin ihmiset suoraan sanottuna..*dissaa*
yleisin kysymys viime vkl aikana puhelimeen jonka sain oli: voitko hommaa vipin sinne tai tonne.... siinä teille kaikille: EN VOI..!!!
Muuten ei oteta mitään yhteyttä muuta kuin ton asian tiimoilta niin mulla EI OLE MITÄÄN SANOTTAVAA TEILLE..!*hmph*
se, että on tenttejä eikä yhtään huvittais :(
Kevät toi taas mun ällökkinaapurit pihamaalle.
Toinen on ainakin 500-vuotias mummo, joka ruokkii puluja ja kerää niitä paskantamaan ympäri sisäpihaa ja parvekkeita.
Toinen on nuorehko kundi, joka ulkoiluttaa kissaansa 24/7. Ihan sama, mikä vuorokaudenaika, tossa se seisoo suoraa mun ikkunan alla ja lukee kirjaa, venyttelee tai vaan seisoo. En voi seuraavaan puoleen vuoteen kävellä ikkunani ohi ilman säädyllisiä vaatteita tai puhua mitään juttuja ikkuna auki. Kaikki nähdään ja kuullaan.
Pitää varmaan myrkyttää pulut ja äijän mirri
Samalla pitää varmaan myrkyttää myös ne pari homokampaajaa, jotka hengaavat arkipäivänsä taukotupakalla ikkunani edessä.
On tää ykköskerroksen elämä vaikeeta
[q]Keniro:
Se kun ei ikinä oo mihinkään rahaa
[/q]
Pieni korjaus, siis toikin ärsyttää tottakai aika paljon mutta mikään ei ärsytä niin paljoa kun mun äiti.. Argh! Vittu jos nyt kerrankin sitten puhun todella rumasti niin mun tekis mieli ruuvata mun kusipää mutsin pää irti ja paskantaa sen kurkkuun!
[q]äm:
Pitää varmaan myrkyttää pulut ja äijän mirri
[/q]
Kiva, aiot siis tappaa sen jäbän tyttöystävän.
Huono huumori on aina huonoa..*nauru*
[q]hannah:
---
ella_:
se, että on tenttejä eikä yhtään huvittais :(
---
tiedän tunteen...oon ite kans lukenu nyt 1 ½ viikkoa suurinpiirtein putkeen...vappukin jäi juhlimatta...vielä ois perjantaihin asti pakko jaksaa...4 isoa tenttiä kahen viikon sisään on aikas paljon... pakko vaan jaksaa...kyllä se sit jossain kohtaa palkitaan..tsemppiä vaan sullekin ella_ ja kaikille muille lukutoukille myös...
[/q]
Tää ilmoittautuu kanssa lukutoukkakerhoon Noh.. kyl se siitä sitten joskus, nyt tiedossa vielä kaksi (tärkeää) tenttiä per viikko kahden viikon ajan.
[q]Lene:
Paljonkos noihin tentteihin on sitten luettavaa? Jäi kiinnostamaan, kun kerran noin monta lyhyessä ajassa.
[/q]
Jos heitän jonkun sivumäärän, niin se ei varmaan kerro paljonkaan kun on kyseessä kemia, minkä alan kirjallisuutta aika harva kuitenkin lukee ;)
Mutta esim. huomiseen tenttiin on 5 lukua (7 orgaanisen kemian yhdisteluokkaa valmistamisineen, reaktioineen, nimeämisineen, fysikaalisine ominaisuuksineen..) sivuja tullee parisen sataa.
Kiinnostuin taas ihan väärällä hetkellä ja väärästä ihmisestä...
[q]BlueWind:
---
tiedän tunteen...oon ite kans lukenu nyt 1 ½ viikkoa suurinpiirtein putkeen...vappukin jäi juhlimatta...vielä ois perjantaihin asti pakko jaksaa...4 isoa tenttiä kahen viikon sisään on aikas paljon... pakko vaan jaksaa...kyllä se sit jossain kohtaa palkitaan..tsemppiä vaan sullekin ella_ ja kaikille muille lukutoukille myös...
---
Tää ilmoittautuu kanssa lukutoukkakerhoon Noh.. kyl se siitä sitten joskus, nyt tiedossa vielä kaksi (tärkeää) tenttiä per viikko kahden viikon ajan.
[/q]
pahinta tässä on kyl se, että vaikka mulla tahti alkaa nyt vähän helpottamaan, niin en osaa pitää vapaapäivää
Yksi vitun ärsyttävä ja tänään ihan vitun tyhmäksi todettu ihminen*aargh*
[q]alek száhala:
Tää klubbari alkaa täyttymään jengillä jotka ei edes käy bileissä.
Käy vielä niinkun irc-gallerialle on käynyt, kohta tää on joku teinien
pimpuran / kikulinvonkaussaitti.
[/q]
hmm.. alkaa vai ?
Ärsyttää ihan sikana rakas naapuri, joka aloittaa radion kuuntelun joka aamu ma-su varttia vaille 7... Jouluaattonakin kuunteli jotain lasten kuorokanavaa seitsemästä eteenpäin... Ja sama henkilö koputtelee seinää jos meillä on musiikki yhtään kovemmalla...*eiei*
Toinen mikä ärsyttää ovat ihmiset, jotka kävelevät kauppakeskuksissa kuin maailman omistajat. Eivät väistä tuumaakaan ja tönivät päästäkseen nopeammin jonoon tai jonkun tuotteen luokse. ja jos satut vahingossa hiukan heitä tuuppaamaan, saat niskaasi kasan tappavia katseita...
kun opiskelu painaa keuhkoni aina välil sisään...
[q]Fyraett:
Ku ulkona on matalapaine tai jos ukkosilma nii mul on kauhee hedari ja usein puhkee migreeni
[/q]
sama ongelma
[q]Hyzenthlay:
pitäisköhän väärinkäyttää kelan opintorahoja viel ens syksy hähähä...
[/q]
Käytä ihmeessä. Sit tulee iloiset hetket kun KELAn takaisinperintäkirjeiden on aika pudota postiluukusta. Onkin kiva nykäistä jostain yhtäkkiä vaikkapa kaks tonnia.
Mikä ärsyttää...
Näin Tuskan jälkeen vois sanoa että... Moshpit.