Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

hmm.. kaikki täyttävät minua ennen 18.. tulen vain yhä yksinäisemmäksi.. on tullu jo jätetyksi monesti baarin ulkopuolelle tää homma kusee

[q]dahar:
hmm.. kaikki täyttävät minua ennen 18.. tulen vain yhä yksinäisemmäksi.. on tullu jo jätetyksi monesti baarin ulkopuolelle tää homma kusee
[/q]

mulla oli aikoinaan ihan sama juttu mutta enää niitä aikoja ei edes muista

Sovittiin koulukaverin kanssa, että mennään tekemään aika isoa ryhmist tänää koululle klo10. No heräsin 8.30 eli hyvissä ajoin, jotta olisin siivo mennessäni ihmisten ilmoille. Siinä sitten aamuhommien jälkeen huomasin kellon lähestyvän 10 ja rupesin säätämään kaikenlaista.. Sitten huomasin kellon olevan jo muutamaa minuuttia yli. No ei se mitään, ei se ole niin justiisa.

Klo10.20 sitten jo kilautinkin, että mikä maksaa.. no eipä vastannut.

Klo11.00 soitin jo vittuuntuneena uudestaa. Ei edelleenkään vastannut

Klo12 soittaa tuo koulukaveri ja ilmoittaa olevansa tulossa mun kämpille noutaakseen minut autollaan.

Olin kyllä niin vittuuntunut, koska olin jo päättänyt lähteä duuniin painamaan hommia ja ilmoitinkin sällille ettei natsaa.

Kaikkein paskin homma, että tuo sälli tekee tuollaista usein. Ei siin mitään, jos ei pääse koululle, mutta hajottaa ku ei voi ajoissa ilmottaa ettei pääse. SAATANA!!1! Lisäks se viel oletti, että minä olisin lähtenyt ihan saman tien mukaan. Ihan kuin minulla ei olisi muuta virkaa, kuin vaan venailla, että muille sopii tehdä hommia..

[q]KumiTorso:[/q]

Sun nikkis

Tuleva remontti. Millä helvetillä ne luulee mun raahaavan noi tavarat jonnekin??? Pitää lähtee evakkoon ja just sinä päivänä kun on pääsykokeet... prkl... sit oon aina töissä 21-23 asti, mistä aikaa kaiken säätämiseen, mur *kivatsulle*. Kämppis, joka muuttaa just ennen remppaa pois, lohdutti, et onhan tohon vielä kuukausi aikaa... ärsyttää anyway...

Ärsyttää migreeni, joka hyökkää kimppuun säännöllisin väliajoin lomia pitämättä. Ei siinä mitään, väliä on onneksi muutamasta viikosta jopa yli kuukauteen, mutta sitten se taas alkaa... Ensin toisella puolella kalloa pientä sykkimistä joka vähitellen voimistuu tunteeksi että silmää kaivetaan päästä sorkkaraudalla. Lääkkeetkään ei tahdo aina oikein auttaa

Ihmiset, jotka tulevat salille lukemaan lehtiä *kivatsulle*. Jotkut lukee niitä lehtiä vielä liikkeitä tehdessään *hmph*. Eikö voi tehdä liikkeet kunnolla ja lukea lehdet, vaikka treenin jälkeen. Siinä on sitten kiva odottaa vuoroaan, kun joku lukee jotain Ohoa liikettä tehdessään *poks*.

Tapio rautavaara saa multa vaikka useita hetkiä,

Mua ärsyttää et joutuu oleen duunissa vaikka nukuttais ja ois paljon kivempaa olla sängyssä mun possujen kanssa <3 *sydän*

Äärikristityt ---> Hihhulit

Nämä kun vielä saisivat päättää (vielä enemmän) maailmanpolitiikasta niin jo olisi perhanan kieroutunut yhteiskunta.

Mua vituttaa juuri sellaset ihmiset ku on aina mukavii ja siillen hyvin sosiaalisia tulee toimeen ja jotain, mut sit ku pitäis saada jotain matkaa duunattuu tai jotain muuta vastaavaa ni ei ne saatana voi vastata viesteihin eikä mittään muutakaan...*grr*
Eli semmoset ihmiset ketä lupaa muttei sitten kuitenkaan tee sitä mitä lupaa tai saa aikaseks... ELI PATALAISKAT IHMISET

[muokattu 10.6.2004 20:18]

Ihmiset jotka sanoo, että joo joo, täytyy kattoo....

[q]POSER:
---

Eikö se naisten kuuluttama sisäinenkauneus olekkaan tärkein, eh?
[/q]

mut sen näkösillä ei yleensä oo mitää järkevää sanottavaa. ei se muuten haittais.. paitsi pakko myöntää, ett flanellipaita ja alaspäin kapenevat farkut ei kyl iske...

ihmiset jotka hengittää kova äänisesti
ihmiset joiden nenä vinkuu (johtuen ilmeisimmin puskasta nenässä)
ihmiset jotka köhivät tai yskivät jatkuvalla syötöllä, vaikka yskää ei oliskaan

Se, että tuntuu ettei yhdenkään miehen päähän mahdu muuta kun seksi Ainiin ja unohdinko sano että seksi myös. Ihan vitun perseestä oikeesti. Menee ihan hermot

Kertoisikohan opintoviikkomäärät enemmän *täh* Ei varmaan, eri aineissa tuntuu välillä saavan niin eri työmäärällä ovareita, että huh. Yleensä noi kurssit mitä mulla kemiasta on on 2ov kokoisia.

Rikkiviisaat perseapinat, joiden elämä pyörii täysin oman navan ympärillä ja joilla tuntuu olevan kovasti sanottavaa asioista, joista eivät mitään oikeasti kuitenkaan ymmärrä.

Ärsyttää kun loukkaa toista ihmistä sanomalla asiota mitä ei tarkota...*dissaa* Ehkä kannattais ajatella ennen ku avaa suunsa...*poks*

[q]Lene:
---
Avernian:
Tunnistan Hyzenthlayn

---

[/q]

njoo... aika suhteellistahan tuo on, mikä on paljon

...se kun joku pitää hirveää meteliä nukkuessaan
...se kun jotkut tirppa-kurpat pitää meteli-konserttia yöllä pihalla
...se kun en osaa nukkua epämääräisessä metelisekasotkussa

[q]MaSari:
Se, että tuntuu ettei yhdenkään miehen päähän mahdu muuta kun seksi Ainiin ja unohdinko sano että seksi myös. Ihan vitun perseestä oikeesti. Menee ihan hermot
[/q]

Mun mielestä toi sama vika tuntuu olevan myös suurimmassa osassa naisista!
Että vaan kaikille niillekin ihmisille.

O