Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Mua ärsyttävä asia nro1:

Ihmisten vahvat mielipiteet asioista joista heillä ei ole mitään käsitystä.

mun äiti*igor*..mun äiti on stressi numero yksi.äiteille ei pitäs koskaan suoda sellast iloa et ne pääsee järkkään jotain juhlia.niistä tulee kamalia.ne ei jätä rauhaan.ne tappaa mut niiden omalla stressillä.sit ne kiusaa mua.ja sit ne laittaa kaikki mun viaks.se sit ne suuttuu mulle kun mä stressaa*hmph**poks*..uuh..*nauru*

Mua ärsyttää kun joku sanoo: ”Äijäs o”

[q]alizania:
mun äiti*igor*..mun äiti on stressi numero yksi.äiteille ei pitäs koskaan suoda sellast iloa et ne pääsee järkkään jotain juhlia.niistä tulee kamalia.ne ei jätä rauhaan.ne tappaa mut niiden omalla stressillä.sit ne kiusaa mua.ja sit ne laittaa kaikki mun viaks.se sit ne suuttuu mulle kun mä stressaa*hmph**poks*..uuh..*nauru*
[/q]

Toi on niin tuttua! Ja totta!

Vittu te ootte ärsyttäviä.

[q]Dementation:
Hyvin moni asia juuri tällä hetkellä...
[/q]
en kai minä?*blush*

Maihku:
en kai minä?*blush*

---
[q]Dementation:

Et kultaseni, et sinä!
[/q]
no hyvä*pus**sydän*

Vitun Extremeduudsonipaidat.

koeviikko
kamat on iha levällään enkä jaksa siivota
paskat tv-mainokset
ja sit viel setin päälle amikset jotka ärsytää mua jo kävelemäl kadulla vastaan...

onkohan mul jotain kesän odotuksen ärsyyntymistä ku tollaset jutut ärsyttää...?*ding*

Mietin kuka lahjakas on keksinyt formaatin missä kaksi bikineihin pukeutunutta naisjuontajaa huiskivat ilmaan kuvatakseen interaktiivista lentopallon pelaamista katsojan kanssa.
Jos spede eläisi niin olisin varma että tämä olisi hänen ohjelmansa..*hmph*

mikä ärsyttää..hmm.
ehdottomasti selän takana puhuminen!*eiei* no sitten aivan älyttömästi ärsyttää jos joku naarmuttaa haarukalla lautasta*kivatsulle*.

Pikkuhiljaa alkaa ärsyttää yks musiikkiliike minne pistin 1700 rahaa 4 viikkoo sit ja yks tavara on viellä saamatta eikä meinaa tulla sit millään...ja syytä en tiedä mikä maksaa...

tää päivä*hmph*

tv-lupamaksut. ihan oikeesti. vaikken nyt itse olekkaan niitä joutunut makselemaan niin voi helevetti. ei kyl pysty tukemaan
itselläni tv:n pääasiallinen funktio on katsoa leffoja, dvd:ltä ja koneeta. ja sen takiako minun pitäisi maksaa sikamaisia hintoja yle:lle? vaikken edes oikeastaan katso televisiota? ja siitä vähästä mitä katson, vain pienenpieni prosennti on ylen:n kanavia (eli jos joku ei tiennyt niin tv-lupamaksuillahan rahoitetaan vain ja ainoastaan YLE:n toimintaa )
ärrrrrsyyy

Tällaisessa mielentilassa ihan kaikki.

naiset.. niitä ei ymmärrä

Radio Nova.

”Lähetä tekstiviesti numeroon 9643992 niin saat sietää missä päin suomea on liikennettä hidastavia tietyömaita!!!!!11111”

”jos olet ryhtymässä kalastamaan tänä vuonna, muista kalastuslupa. Virvelikalastus... (plaa plaa)”

kiveksiäkin kiinnostaa

[q]mayah:
Sulle ei kans mikään kelpaa Tuu elämysmatkalle Turkuun, keksitään jotain kivaa!!
[/q]

Juu tota Turkuakin ollaan jo mietitty pariin otteeseen :D Mietittiin et lähetään Parolan panssarimuseoon jos ei muuta keksitä *justjoo**igor* Nyt tuli aika hyvä tarjous tuolta Inarilta Samulin kaverilta, et se olis kyl yks aika potentiaalinen paikka..

[q]äm:
Naapurin tuulikello
[/q]

Toi on todella paha!!!

Mun faija joskus vuosia sitten duunas meille himaan sellasen.
Juoduin rikkomaan sen vahingossa.

[q]PuuhaOsku:
---
äm:
Naapurin tuulikello

---

Toi on todella paha!!!

Mun faija joskus vuosia sitten duunas meille himaan sellasen.
Juoduin rikkomaan sen vahingossa.
[/q]

Höh! Ja mä haluaisin oikeasti meille tollasen, mutta ei kai kannata ku sekin vois hajota ”vahingossa”

O