Mikä ärsyttää?
Päätäkin alko särkeen..
epätietoisuus
Kun avaat jugurttipurkin ja sieltä lennähtää naamallesi ja vaatteillesi jugurttia...*poks*
odottaminen*eiei*
[q]Philly:
---
Kun yksi ei maksa, muut maksavat enemmän.
---
soitin kerran viestintävirastoon ja heidän sloganiin ?kun yksi ei maksa niin muut maksavat enemmän? vedoten että jos nyt aloitan maksamaan tv-luvasta niin lupaavatko he että muilla tv-luvan hinta laskee... vastaus oli että ei joten vastasin perään että en siis tule luvasta maksamaankaan...
[/q]
Johan on kumma. Mitäköhän ne niillä ylimääräisillä rahoilla sitten tekee? Parantavatko ohjelmien tasoa kenties, vai saako Matti Vanhanen paremmat pullakahvit?
netin jakaminen kun ei ole hubia...
Tuo yksi sana per nuppi tarina. En tiedä missä vaiheessa on mennyt jo täysin idioottimaiseksi, mutta ainakin nyt se on vain sanoja putkeen eikä mikään tarina *kivatsulle*. pylly, haki, hassu, plurittaa, heissulivei
Just nyt ottaa kaaliin ihmisten ylimielisyys.
ja nyt esim. *venaa sekka ja refreshaa*kun sivut ei lataudu eli vaivaakohan pieni kärsimättömyys..*hikoil*sit jos menee vähän oman navan ulkopuolelle niin onhan noita.. sellanen kulutushulluus,ympäristön kuormittaminen,(ja se et en aina toimi itsr niin järkevästi noiden suhteen)miljonääri-jussin puhetyyli,kaikki turhat paperit esim.laskut vois kuulua siihen luokkaan,cd-soitin jumittaa...mut kyl moni asia ihastuttaakin et pakko kestää*kivatsulle*
no toi *itun kevät ja toi *itun aurinko!!!*hmph**piru**kivatsulle*
-tavanomainenyleinenkevätkesäviutusärsytysahistusmasennus-
mun hiukset monesti ärsyttää kun ne ei saa niinku haluaa..just sekin et asiat ei mee tai oo niinku ehkä haluais niiden menevän tai olevan!sit joskus omat rakkaat pirulaiset, kun ne tekee tai sanoo jotain mikä ei oo kivaa..eli ärsyttää!*eiei*
Ainakin se näyttää olevan täysin finito
mikä siinä on, että aina kun puhuu äidin kanssa puhelimessa, niin tulee sellanen kunnon muutaman tunnin vitutus vitutusaste tällä hetkellä 8/10
TYHMYYS JA HITAUS!!!
Mun huoneessa oli aamulla miljoona muurahaista, tapoin ne raidilla. Nyt vieläkin haisee tuntien tuuletuksen jälkeen kamalalle ja niitä murkkuja tulee vaan lisää, tässähän hajoo pää
[q]Maihku:
en kai minä?*blush*
[/q]
Et kultaseni, et sinä!
[q]Fresia:
Mun huoneessa oli aamulla miljoona muurahaista, tapoin ne raidilla. Nyt vieläkin haisee tuntien tuuletuksen jälkeen kamalalle ja niitä murkkuja tulee vaan lisää, tässähän hajoo pää
[/q]
Osta muurahaisrasia.. saa ainakin apteekista..
Muurahaiset käy rasiassa ja kuljettaa myrkkyä jaloissaan pesään ja kaikki kuolee pesästä ja muurahaisia ei missään!
Oma aikaansaamattomuus. Koulujutut kasaantuu ja aloittaminen on koko ajan entistä vaikeampaa.
Suurin ärsyttävä tekijä on ympäröivä tyhmyys.
Kaikki muut negatiiviset asiat on sitten ton johdannaisia
Ihmisten valehtelu *kivatsulle*. Viime viikonloppuna piti käydä muodollisesti varmistamassa, että minä olen kiinnostunut vielä tästä kesätyöpaikasta, mutta nyt he olivatkin ottaneet tällä välin erään toisen töihin *piru*. Kyseinen työpaikka oli luvattu minulle varmasti ja nyt näyttää siltä, että olen ilman töitä kesän, koska moniin paikkoihin oli mennyt hakeminen jo umpeen. Itselläni olisi ollut varma toinen työpaikka, josta olisi saanut paremman palkankin, mutta valitsin tämän paikan, koska siellä oli ollut edelliskesänä työskennellässäni hyvä ilmapiiri. Meni mukavasti 10000 mummonmarkan palkka ohi suun...
Kaiken lisäksi tämä henkilö, joka oli luvannut tämän paikan minulle, yritti selittää, että oli yrittänyt tavoittaa minua. Oli kuulemma kysynyt numeropalvelusta minun nimeäni eikä ollut löytynyt yhtään minun nimistäni *justjoo*. Hieman omituista on, että kun itse kysyin numeropalvelusta, niin löytyi kolme samannimistä kuin minäkin. Seuraava selitys oli, että hän oli etsinyt jättämieni tietojen perusteella puhelinluettelosta numeroani (muistaakseni jättämissäni tiedoissa oli kyllä ihan kännykkänumeronikin) ja soittanut sen perusteella hänen luullakseen oikeaan numeroon, josta oli vastannut miesääni ja sanonut etten ole paikalla. Ainut vaan ettei meillä voi vastata kukaan mies puhelimeen ja toisekseen sitä numeroa ei ole luettelossa. Pitikö vielä keksiä näitä valheita *släp*
Saihan päästettyä höyryt pihalle