Mikä ärsyttää?
PC:t musiikinteossa
prkl mitä virittelyy stn
[q]POSER:
---
tomppi:
Koulu ja se että luokkakaveri pääsi jo sieltä pois vaikka hänen lopputyö oli melkein kokonaan copy + paste ja muutenkin hänen koulutehtävät oli suurelt osin muiden tekemiä.
---
Mitäs vikaa tuossa muka on, parempi mennä sieltä mistä aita on matalin. Kuulostaa lähinnä katkeruudelta, kun et itse hokannut noin asioitas hoitaa.
[/q]
Häh?
Eli koulussa ollaan vaan sen takia että
saadaan joku paperi? Ei tarvi oppia
mitään? Eniten vituttaa sellaset matalalentotyypit
työelämässä, jotka ei oikeesti osaakaan
mitään, ja toi sun ylistämä nokkeluus
saattaa osua omaan nilkkaan siinä vaiheessa
kun projektin aikataulut kosahtelee yhden
epäpätevän ja aliopiskelleen pellen takia.
Siinä vaiheessa tääkin jannu saattaa ihmetellä,
että olikohan sittenkään viisasta copypaste-
opiskella, ku aina tulee kenkää eikä työtodistuksissa
paljoo kiitellä
Eniten muakin on työelämässä ärsyttäny
just sellaset kyvyttömät pellet, jotka
on hirveesti uhoillen päässy johki firmaan
duuniin ja sitten käytännössä ilmeneekin
ihan kädettömiks ja yrittää vielä peitellä sitä
kaikin tavoin, mikä entisestään hankaloittaa
muiden työtekoo
[muokattu 23.3.2004 09:20]
Tyhmät ihmiset.
[q]POSER:
---
tomppi:
Koulu ja se että luokkakaveri pääsi jo sieltä pois vaikka hänen lopputyö oli melkein kokonaan ?copy + paste? ja muutenkin hänen koulutehtävät oli suurelt osin muiden tekemiä.
---
Mitäs vikaa tuossa muka on, parempi mennä sieltä mistä aita on matalin. Kuulostaa lähinnä katkeruudelta, kun et itse hokannut noin asioitas hoitaa. [/q]
On muuten erittäin lyhytkatseista toimintaa. Koulut ovat sitä varten, että siellä opitaan, ei sen takia, että joku näsäviisas opportunistinulikka saa paperit ja sitä kautta parempaa liksaa siihen asti kunnes joku huomaa, että eihän toi tollo osaa yhtään mitään.
erittäin iso disrespect.
No, tyhmyydestä sakotetaan, jos ei heti niin myöhemmin.
Ok. Ehkä yleistin liikaa. Tarkoitus oli lähinnä sanoa, että ei niitä kaikkia töitä tarvi aina alusta asti väkertää, helpommallakin voi päästä. Varsinkin omalla alallani (markkinointi) noita haistapaska raportteja pitää väkertää koko ajan, eikä niitä toudellakaan jaksa vääntää montaa vuotta putkeen, varsinkaan kun kiitoksena on vain mitätön opintotuki ja numero todistukseen.
kun kone delaa... joskus täytyy jopa formatoida, tekis tää mieli heittää seinään kyl, ehkä teen sen joku päivä..
Opettajamme englannin ulosanti:
oooverlei = Overlay
multiplei = Multiply
kruup = Crop
imake sais = Image size
Kardient = Gradient
Joka kerta kun kuulen jonkun noista (tai muuta vastaavaa) niin tunnen kuinka rautanaulat penetroivat kalloani.
[muokattu 23.3.2004 14:49]
Se kun ei saa itseään tästä löhötuolista ylös, kun pitäis lähtee viemään avaimet pomolle kun ne jäi eilen mulle... Siis duunipaikan avaimet*hih**justjoo*
[q]Uhuu:
Se, että treenaa kuin hullu ja syö hyvin eikä paino vaan laske!! Ei tässä nyt olla mitään supermassaa metsästämässä... =(
Tekis mieli ostaa kaupasta 100kg sipsejä, keksejä ja suklaata ja heittäytyä uudestaan sohvaperunaks... murrrrrrrrrr!!!!!
-fatnessuhuu
[/q]
hei, unohda kokonaan 1) paino 2) BMI 3) haistapaskamittarit, eli sellaset elektroniset rasvaprosentin mittarit
ota käyttöön mieluummin mittanauha ja oma arvio katsoessasi peiliin Jos rasvaprosentin haluaa tietää, niin pihdit voi olla luotettavammat. Mun mielestä paras rasvaprossamittari on omat sormet - jos jotain jää niiden väliin, on liikaa laardia
[muokattu 23.3.2004 14:52]
lumisade ja umpikierot ihmiset
Se etten osaa sanoa pomolle eitä kun se tarjoo soittaa illal et voitko mennä huomenna tekeen mun duunivuoron? Joka kerta sama vastaus; kai mä sit tuun... Vaikka välillä ei jaksais/huvittais tai olis muutakin tekemistä... Olen ihan nössö*hmph**kivatsulle*
en pääse ircNETtiin pakko taukoo nähtävästi
toi sää on ankee
haluisittekos mahdollisesti poistaa noi viestit missä on mun pieni kommentti..olisi hyvinhyvin ihana juttu*blush*
Joo... Ja sit ku löysin kengät nii ne hajos kahes päiväs!
Bussissa oleminen..se kun ihmiset on pakkautunu seisomaan tukoksi siihen käytävälle vaikka taempana ois paikkoja. Jos muut haluu seisoa niin se ei tarkota et minä haluan, varsinkaan aamulla kun ei muutenkaan meinaa pysyä jaloillaan. Ja sit ne kaikki ihmiset vaan mulkoilee.
Tupakan natsat / flaierit ym. roina tanssilattialla!
Mua ärsyttää se että jokkut maitohanurit
valittaa MAALISKUUSSA siitä että sataa
lunta ja ettei kesä tuu koskaan
ehkä vähän pilvistä? ärsyttää turun sää! saisi olla aurinkoisempaa*uuh*
Moto hajosi tien päälle tossa viimen maissa kun olin lähdössä helsinkiin. Joten, en sitten mennyt helsinkiin vaan liftasin takaisin Mikkeliin. Tämä ärsyttää suunnattomasti. Nyt sitten kiltit motoliikkeen pojat lupasit laittaa koneen kuntoon mutta eipä tässä ole enää minnekään hätä.
Yskä ja vuotava nenä