Mikä ärsyttää?
[q]Hetu:
---
Jonulih:
Robottimaiset työntekijät..
---
Siihen kyl väkisinkin joskus sortuu, siis robottimaisuuteen, jos joutuu istuu kaupan kassalla monta tuntia putkeen. Tätä työtähän en tekisi ellei olisi pakko saada rahaa jostain niin että pystyy jotenkuten elämään. Ja se on ärsyttävää, että joutuu tekemään paskaduunia opiskelun ohella että pystyy elämään (?!?!?!?)
[/q]
Nosiis, tarkoitin lähinnä meidän oman pisteen työntekijöitä.. Kodinhoitajia, jotka astuu sisään, tekee hommansa ja lähtee ulos. Eli ollaan ihan robotteja.. *hmph**igor*
..Tyttöystävä...
Mu ärsyttää suunnattomasti se, kun jotkut ihmiset puuttuu joihinkin tiettyihin asioihin mitkä ei todellakaan kuulu niille. Ja ihmiset jotka aukoo päätänsä ilman mitään syytä.
Se, että heti kun jättää ton yhden lääkkeen ottamatta, tuntuu että sydäri on iskemässä.
Kattoo oikeelle tai vasemmalle ni sydän repii irti rinnast. Helvetti, tätä se narkomaanius varmana on *nauru**ding*
Juuri nyt IHAN KAIKKI. Piste.
Okei: kämppäongelma, opiskeluongelma, duuniongelma ym. erikseen mainitsemattomat ongelmat... Koko viikko (nojaa, pari päivää...) yhtä kaaosta.
Onnex kuitenki täällä saa vuodattaa!!!
mua ärsyttää ihmiset jotka ei tajuu miten ihana mä oon.
Kyllä se alkaa käymään luonnolle.
Lähimuistin katoaminen itsellä, sekä esim. työkavereilla tai frendeillä! Esim. eilen töissä sanoin, et oon rääkänny korvia rankalla technolla kotona sitä soittaessani, niin haliissa kun puhuu, ni tuppaa ääni HIEMAN leviämään... Täh ja Mitä sä sanoit? on yleisimmät vastaukseni!
Pointti::: Porukka ei vaan tajuu / muista asiaa, vaik on sanonu et on skidisti huono kuulo, tai jotain... sit ne alkaa huutaa IHAN LEVOTTOMAN kovaa bäkkiin q ne luulee et oot lähes kokonaan kuuro! Toinen on se, et alkaa mököttää q ne luulee, etten noteeraa huutajalle (kun en kuule!).
*dissaa**igor**dissaa*
edit:edit
edit:more
En saanut levyliikkeestä haluamiani The Prodigy:n vinyylejä.. toiseksi se, että electro lättyjä (kaipaamiani) ei löydy vittusaatanaperkele mistään!
no julkiset on arkipäivisin muutenki tosi ahdistavia,mun mielipide
[q]pinkie_:
---
Bio:
---
Mä tunnustan olevani yks näistä..
ärsyttää kun jotkut ajaa reilusti alle nopeusrajoituksen
---
Mä en ees aja alle nopeusrajotusten.. Yleensä ~10 kilsaa yli.. Tosin sillon jos joku tulee takapuskuriin kiinni ni tekis mieli tahallaan alkaa ajaa just nopeusrajotusten mukasesti
[/q]
Mä tein kerran noin kapeella tiellä, missä ei saanut ohittaa ja oli hirvivaara. Joku mulkku hengitti niskaan kuudessakympissä talvikeleillä niin, että valot häikäs ja jannu oli valehtelematta puolen metrin päässä takapuskurista. Automaatti kun on, nostin rennosti jalan kaasulta, ja hetki siinä ajeltiin sitten about viittätoista kilsaa tunnissa, kunnes perälaahaaja tajusi mitä teen, ja otti etäisyyttä. Toinen toimiva tapa on vilkuttaa jarruvaloja urpolle, osa tajuaa, osa ei. Jos ei muu auta, niin pysähtyy vaikka bussipysäkille ja päästää Vatasen ohi.
Lokit.
[q]Mizfir:
Huomion saaminen on kummallisen vaikeeta, kun mies ei välttis huomaa mitään vaikka pyöris alasti edessä ja höpöttäis, kun telkasta tulee vaikka se tikun*grr* fudis-matsi, tms. Miehillä on ilmeisesti luontaisena lahjakkuutena höpötys-suodatin, jonka ne napsauttaa päälle himaan tullessaan..siinä ei auta tönimiset eikä kattilan kannet korvan vieressä..*vink* Sit kun tytsi höpöttää juttujaan ja haluis et toinen oikeesti kuuntelee ni on tosi hauskaa lopettaa juttu kesken ja kysyy mieheltä et kuuntelet sä mua? sielt vastauksex tulee perinteinen joojoo, mut ans olla ku sit viel kysyy et no mitä mä äsken sit sulle sanoin, ressukka menee ihan hämilleen ja yrittää kehittää pienessä päässään kokoon jotain rippeitä niistä asioista, jotka on viuhahdellut korvan ohi... välil tulee fiilis ettei tiedä itkeäkö vai nauraa*hih**nauru*
Mut siis aiheessa pysyäkseni..toi edellä mainitsemani on kyl tod. ärsyttävää... joten miettikääs miehet et mistä se teidän kutsumanne nalkutus aiheutuu, jos aiheutuu*vink*
Asioilla on aina niin monta puolta ja näkökulmaa kuin on osapuoliakin*joo*
[muokattu 28.7.2004 17:24]
[/q]
No, kaikista vittumaisinta on se kun toinen höpöttää vieressä jotain ihan käläselilässynlässynpaskaa ihan silkasta leukojen lihasten lämmittelyn ilosta, kun itse yrittää keskittyä johonkin. Kyllä sitä huomiota pitää naisellekin suoda, tottakai, mutta ei 24/7, varsinkin kun elämässä on muutakin kun parisuhde, toisille se on se futis. Jos joku, mihin miehesi keskittyy, ei ole mielestäsi tärkeää, yritä muistaa, että se saattaa olla hänelle silti tärkeämpää kuin antaa juuri sinulle sillä hetkellä kaikki se huomio mitä haluat.
Kyl toiselle pitää tilaa antaa :(
Tää saakelin klubbarin jumittaminen *igor**hmph* ja tietenkin se huono seksi
Se, että kun tilaa hissiä ja se on ylimmässä kerroksessa
[q]MissKoo, 21.10.2008 08:10:
Kielioppivirheet! Ymmärrän kyllä, että itse kullekin tulee välillä kirjoitusvirheitä, mutta täällä klubbarissakin todella moni kirjoittaa koko ajan niin päin honkia, ettei voi kun ihmetellä. Oikein silmiin sattuu eräiden ihmisten kirjoitukset, montakohan kielioppivirhettä on mahdollista saada kahteen lauseeseen.. näköjään aika monta! Ja yhdyssanavirheet, niitä on ihan jatkuvasti! AAAAAAAAArght! *hajoill*
[/q]
Nojoo, vaiks ite oon kirjottanut muinoin äikästä ällän, ja tykkäilen äidinkielestä, kirjottamisesta, kielistä yms., niin emmie täällä kyllä jaksa sääntöjä pahemmin noudatella. Se o vähä niiko notta siivooja ei jaksa jatkaa duuniansa omassa himassa.
Mut hei, I can feel your pain, silti! :D
[q]`´Ermin:
Miksi mun kaveri on niin pölöaivo et laittaa kaikki rahat sen jätkäkaverin elättämiseen(vaikka sillä on omaa rahaa), vaikka sopimus oli että lähdetään nyt syksyllä etelään*kivatsulle**grr*[/q]
Wow, mistä tollasia naisia saa? Mullekin muusa!
[q]hannah:
---
äm:
Naapurin tuulikello
---
Mitä jos rakennat sellasen mikä pitää PALJON pahempaa ääntä...luulis tajuavan...
[/q]
Ei ne naapurit kyllä yleensä tajuu
Kerran kotona taistelin 3h naapurin kanssa että kumpi soittaa kovempaa musiikkia...
Hän soitti heviä ja minä luukutin hard tecnoa! Lopulta jokainen seinänaapuri tuli leikkiin mukaan ja meillä oli Beethovenia, Britney Spersia, Heviä ja Tecnoa päällekkäin...
Kello oli tosiaan noin 3 aamulla
Edit: Beethowen kirjoitetaan tavallisella V kirjaimella
[muokattu 8.6.2004 18:03]
[muokattu 8.6.2004 18:04]
se että väsyttää
rahattomuus
tietokoneet*kivatsulle*