Mikä ärsyttää?
kun olen niin vitun idiootti, etten tajunnut viedä uutta verokorttia ajoissa töihin
[q]mayah, 15.9.2006 11:59:
---
Annakins, 15.9.2006 11:49:
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.
---
*pökr* Täytyyhän tossa nyt joku keino olla miten siitä pääsee eroon?
[/q]
Voin laittaa sen myyntiin siel salilla. Taidan tehdä sillee.
[q]Optik, 9.6.2005 09:41:
Pitänee purkaa vehkeet jossain vaiheessa ja ottaa yleismittari kauniiseen käteen.. Vielä kun jostain löytyisi referenssilevari mistä vois mitata resistanssiarvot...
[/q]
Ruuvattuja levareita ei voi enää saada täydellisesti takaisin kohdalleen, vaikka kuinka säätäisi.
Kun hiuksi menee rintsikoihin kutittelee. Sitä on vaikee löytää!
koirien ulkoilluttajat, jotka eivät voi kerätä lemmikkiensä jätöksiä
ajattelevatko nämä kyseiset ihmiset ollenkaan, miten vitun paskalle haisee joka paikassa, kun noi lumet joku kaunis päivä sulavat pois? joka vuotinen skenaario vituttaa jo valmiiksi
[q]Tuikkari, 3.4.2006 23:32:
Mua vituttaa anti-rasistit, ne jotka ei hyväksy yhtään poikittaisia sanoja mistään erilaisuuksista. Samoin sellaset homojen puolustajat. Mihin on suvaitsevaisuus kadonnu niitä kohtaan jotka on tähän suuntaan eri mieltä?
[/q]
voisiko syynä olla vaikka se, että erilaisten seksuaalisten suuntaumusten ja ihonvärien syrjiminen ei palvele yhtään kenenkään hyvinvointia tai hyvää etiikkaa?
joo, kylhän se salee vituttaa, kun neekerit syö meidän verorahat!11 mutta maailmaa vois katsoa vähän laajemmin, kuin oman navan ympäriltä
edit: typot
kun tää helvetin känni ei lähde millään pois. oon hoiperrellu himassa koko päivän. ja illalla voidaan odottaa sitten darraa, joka kestää jonnekin tiistaihin
mikä v*ttu mun kroppaa kiikastaa? lopetin dokaamisen eilen, perkele!
[q]PsychoAss, 25.5.2006 23:06:
-klip-
[/q]
[q]hallucinogen, 28.12.2007 19:18:
---
Freja, 28.12.2007 19:08:
Ne o iha vääräs suunnas siitä, minne mä halun :( Maailmanympärimatka?
---
Lennetään idän kautta niin sit ne on oikeassa suunnassa? Jaksaisinko mä katsoa sua koko maailmanympärimatkan ajan? =D
[/q]
Musta tuntuu et joutuisit sinä aikana kirjottaan monta kertaa tähä topikkiin :D
Tiemme erkanivat ennenkuin ne ehtivät edes yhdistyä. Ehe.
noi sennheiserit, jotka joutuu näköjään pistämään jo kolmatta kertaa huoltoon
mikä v*ttu noita vaivaa? >:(
[q]Super-Kerttu, 15.9.2006 12:44:
---
Voi v*ttu. En tajunnut irtisanoa kuntosalin jäsenyyttä 6 viikkoa ennen sopimuksen loppumista, joten se jatkuu automaattisesti seuraavat 12 kk.
Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.
---
Mulle kävi joskus noin.. Ja nostin hommasta äläkän..Ei kukaan voi vuoden jälkeen sopimuksesta muistaa tommosta..jos ei muu auta, niin kuluttajasuojaan vaan ilmoitus! Mulla ainakin tehos!
Noi ainaissopimukset on aiheuttaneet ihan mielettönmästi valituksia ja kuluttajasuoja on tosi hyvin niissä asiakkaan puolella!
[/q]
Joo täytyy kattoo toi jossain vaiheessa läpi. Mut kiitti vinkistä!
Yölliset puhelut ihmiseltä, jolla ei oo mulle näköjään muullon mitään sanottavaa paitsi sillon kun se on kännissä. Imartelevaa.
[q]henkka, 15.9.2006 15:04:
---
Ei siin muuten mitään, ihan kiva sali ja kaikkee, mut vähän kallis ja oon viime aikoina käyny uimassa enemmän ku salilla.
---
Eikö sieltä voi sen 1. vuoden jäsenyyden jälkeen irtisanoutua "vapaasti"? Mitä siinä sopimuksessa sanotaan?
[/q]
Kun kysyin asiaa salilta, niin sanoivat, että jatkuu 12 kk jos ei irtisano 6 vko ennen sopimuksen loppua. Täytyy ny lukee se soppari viel kunnolla.
[q]akir0, 15.9.2006 15:07:
---
Annakins, 15.9.2006 15:06:
---
Kun kysyin asiaa salilta, niin sanoivat, että jatkuu 12 kk jos ei irtisano 6 vko ennen sopimuksen loppua. Täytyy ny lukee se soppari viel kunnolla.
---
Tommoset sopimukset ei kyl normaalisti suomessa päde, eli jos irtisanominen ei onnistu ni kuluttajaneuvojaan vaan yhteyttä.
[/q]
Jep, täytyy setviä loppuun asti :)
Se, kun Make Up Storen meikit on maailman mageimpia, ja maailman kalleimpia myäs.
Haluisin päästä toteuttaan mun taiteellisia näkemyksiä kerpele. Pinotexia pintaan tahron mää.
[q]_U, 24.8.2007 01:11:
Tuskinpa sitä rahan vuoksi tehdään? Kyse on auttamisesta, ja se on itsekkyyttä alkaa vaatimaan vaatimalla rahoja palveluksesta.
[/q]
täh? itsekkyyttä on luvata rahaa työstä ja jättää maksamatta
edit: siis jos rahallisesta palveluksesta on ollut alunperin kysymys
[q]_U, 24.8.2007 01:20:
Pahoitteluni, olen naiivi. Satun uskomaan hyvyyteen.
Ymmärtääkseni lasten hoitamisessa on kyse muusta kuin rahasta. Ymmärsin, että hoidit frendiesi muksuja, muksua who knows, ja silloin ei ole kyse rahasta vaan auttamisesta.
Asia on toki toinen, jos teet sitä työksesi.
[/q]
jos työstä on alunperin sovittu rahallisella korvauksella, niin totta kai niitä pitää vaatia. kyllä se sylettää, jos heti alussa ei rehellisesti kerrota homman nimeä ja laitetaan ilmalla täytetty porkkana narun päähän.
aivan sama oliko kaveri tai ei
Hirvee kiire ja Joulu ei helpota kiirusta kyllä yhtään *toktok* Ja sit kavereiden pitää järkkää kaikenmaailman tupareita, läksiäisiä ym.. Ei yhtään kiinnosta lähtee niihin tai niiden jälkeen baariin. Vkl on taas tuparit ja mietin tässä miten ihmeessä pääsen luistamaan niistä OIkeesti haluisin vain tehä koulujuttuja ja olla dokaamatta. Jättäis mut prkl rauhaan
[q]Kit^, 11.2.2007 03:16:
ei saa unta.. taaskaan.
[/q]
äkä muuta sano...
Päässä soiva Wham - Last Christmas