Mikä ärsyttää?
Se kun tuli exä ja sen paskat temput mieleen yhtäkkiä. Luulin jo, et olin unohtanut.
Alko vituttaan sen verta paljon, et blockasin sen kaikkialta ja hävitin numeron.
Ei muuta ku leuka pystyyn
Se että liput Tieston keikalle on myyty jo loppuun ja minen kerenny. Noh, onpahan tuo toisaalta jo kaksi kertaa nähty ja ekalta kerralta lipussa nimmari joten ei kai tuo nyt maailmaa kaada.
Eka päivä töissä ja oon tulossa kipeeksi. Vitun jee.
[q]crissy, 22.5.2008 15:18:
ai nii ja joku idari oli jättäny lapsen paskavaipan nuorison sovituskopin roskikseen...
ne ei oo muuten oo sit mitään lastenhoitohuoneita BTW!!
[/q]
jos vaipan vaihtaakin niin voisi sen edes viedä pois... *släp*
Kaikki.
jotenki KAIKKI vituttaa nyt...
tästä tulee hyvä päivä/ilta
Ärsyttää tää saatanan muutto, vihaan pakkaamista.
Sitku pitäis mennä kellariin viemään tavaroita ni kaikki naapurit on siellä samaan aikaan.
Ja sit vituttaa myös se et vituttaa.... argh! *toktok*
[q]Fuzzy, 24.5.2008 15:50:
En oo ikinä ollu näin vihanen...
-----------
[/q]
voi ei, jaksuja sinulle paljon *super**hali*
niin tiedän ton tunteen, ollut muutama ihminen, jotka toiminnallaan saanut niin kiukkuseksi, et on niin paha olo et meinaa yrjö lentää....
Tuo saatanan Siteadmin.
- siinä ei ole mitään logiikkaa
- teen muokkauksia, jotka eivät loppupeleissä siltikään tule esille
- pitäisi olla muka wysiwyg-editor, wordiin verrattavissa, mutta siltikin toteutus kusee, ja yhden
sivun tekemiseen menee aivan liikaa aikaa
HERMO PALAA.
[q]Fuzzy, 24.5.2008 15:58:
Nii en tajuu kuinka se voi oikeesti olla mahollista edes??!! Tärisin koko matkan himaan ja luulin että mulla oli vaan kylmä!Mut ei... Olin ihan VITUN niiteissä ja pahinta oli ettei voinu mihinkään purkaa sitä vihaa kun tosiaan yksin olin...
Mut tänks *hali**sydän*
[/q]
noi tollaset jutut on kyl nii hanurista
*sydän*
[q]Freja, 24.5.2008 16:32:
-clip-
[/q]
mua alko kiihottaa :D
[q]alphamagic, 11.11.2008 17:56:
Se, että tuntuu välillä et oon hyödyke joillekin ihmisille. Onneks on myös ihmisiä ketkä haluu nähdä minuu / soittaa miulle ihan vaan miun itteni takia. :)
Joo ja tää sää vois toki olla parempi :D
[/q]
Joskus tunnen olleeni samanmoisessa tilanteessa. Nykyään en jaksa haaskata aikaani ja elämääni sellaisille ihmisille, jotka lataavat elämääni negatiivista energiaa. En tarvitse kasapäin ''ystäviä'' ja ''tovereita'', mulla on aina ollutkin vain muutama läheinen ihminen kerrallaan. Ei se määrä vaan se laatu. :)
Toki esim. töissä on tultava toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta työn ulkopuolisessa elämässä ei jaksa turhaan yrittää kaveerata sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole sen kaveerauksen arvoisia omalla kohdallani (töissähän siis ei tarvitse kaveerata, kunhan tulee toimeen siten, että duunit hoituu mallikkaasti). Kylmää? Ehkä jonkun mielestä, mutta eipä kaikille tarvitse olla mieliksi. Joidenkin kanssa vaan synkkaa yhteen paremmin ja ihmissuhde on tällöin tasavertainen ja reilu, epätasapainoiluun en jaksa ryhtyä ollenkaan.
Toki jokainen meistä saattaa joskus mogata, mutta eri asia onkin oppia virheistään kuin toistaa niitä jatkuvasti ja ratsastaa sitten vaikkapa ''itsesäälin valkealla ratsulla'' tyyliiin: ''Nokun mä nyt vaan oon tämmönen, sori heii, mulla on nyt vähä rankkaa''. Jepjep, kelläpä ei olisi ollut joskus, mutta ei se siltikään oikeuta laiminlyöntiin, tai ainakaan ei kannata odottaa hyväksyntää moiselle.
Onneksi joskus vastaan tulee vain väärinkäsityksiä, jotka on mahdollista ratkaista, ja ainahan kannattaa itse tehdä niin paljon kuin voi asioiden selvittämiseksi, jos vain kokee asian selvittämisen arvoiseksi. On sitten ainakin itse tehnyt kaiken minkä voi.
Meniköhän ihan offtopiciksi taas...
No mutta eniveis, omista teoistaan on kannettava vastuu, ja kannattaahan sitä miettiä miten ihmisiä kohtelee ja mitä asioita arvostaa, sekä miten sen muuntaa sanahelinästä oikeiksi teoiksi. Sitä kun yleensä saa mitä tilaa. :)
Ole niiden ihmisten seurassa, joiden pelkkä läsnäolo saa olon lämpöiseksi (vaikka joskus riitaa olisikin, niin kuin elämään kuuluu). :)
[color=yellow]Ei sitten yhtään mikään - "It`s all good" *iloinen*[/color]
Jos nyt tapaisin eksan nykyisen, voisin vaikka repia silmat sen paasta, kaataa niihin kuoppiin litrakaupalla tabascoa, nenarei'ista vois tunkee hieman pippuria ja suolaa ja worchesteria, suun vois ankee tayteen sellerinvarsia, kaulan vois sahata poikki, si vois vaha holskytella sita paata ja tarjota joillekin vitun ihmissyojille hieman Bloody Marya*.
Kasivarret vois syottaa haikaloille, jalat maistuis varmasti krokotiileille, ja kaikki likaset raadonsyojat, haaskaelaimet vois si syoda torson ja muut mita jalelle jais.
Se tekisi minut ehka vahemman arsyyntyneeksi.
*nimi taktisesti muutettu.
[/q]
Ai että tää teki mut hyvälle tuulelle*lmao*
Omasta puolesta vituttaa auton etsintä ja muuton aloittaminen. Ei jaksaaaaaaaAAAAh..
edit. siis eräänkin autonhan VOISI toki hakea vaikka heti pois, jonkun vaan tarttis maksaa se perkeleen peltikasa. iha ei kate riitä*igor*
[q]Freja, 22.5.2008 14:06:
Jotenki vaa paas tuskanparahdus taas tanaan
[/q]
Tiiätkö, tuota ilmausta on näköjään mahdoton käyttää missään ilman että mulla tulee automaattisesti mieleen se käännös. Siis piti oikein tehdä double-take että kummin päin se tuossa oikein lukikaan.
[q]alek szahala, 16.5.2009 18:12:
---
tomppi, 16.5.2009 15:50:
naapurit + viina =
---
Tuttu tunne.
Apinakerho kokoontuu! Luvassa painimista, huutamista, riehumista, juopottelua, räkimistä parvekkeelta ja paljon muuta! Toisinaan myös yllätysvieras poliisilaitokselta!
[/q]
Joo, meillä kans! 50v pariskunta, nainen näyttää enemmän mieheltä ku naiselta ku se on dokannu niin paljon. Asutaan paritalossa niiden kaa ja ku ne avaa pihan ulko-ovensa sielt tulee ihan kauhee haju meiän puolelle. Plus et ne tappelee about koko ajan..niin, ja dokaa.
Mites ne sais häädettyy?
- Koko viikon on ollut väsynyt, tekisi mieli nukkua ihan pirun pitkiä unia
- Vituttaa kaikki
- Niskat juntturassa jo pari päivää
- Jotkut "työkaverit"
- Koko päivän nuutunut olo
- Paskamaiset työt odottaa huomenna ja vielä sellaisten työntekijöiden kanssa, jotka eivät edelleenkään tiedä kahdenkymmen vuoden jälkeen miten laitetta käytetään
Kai jotenki kaikki arsykkeet kasaantui ny si talle illalle, kun kamera laukes ni arsytyskynnys laukes siina samalla.
Jos nyt tapaisin eksan nykyisen, voisin vaikka repia silmat sen paasta, kaataa niihin kuoppiin litrakaupalla tabascoa, nenarei'ista vois tunkee hieman pippuria ja suolaa ja worchesteria, suun vois ankee tayteen sellerinvarsia, kaulan vois sahata poikki, si vois vaha holskytella sita paata ja tarjota joillekin vitun ihmissyojille hieman Bloody Marya*.
Kasivarret vois syottaa haikaloille, jalat maistuis varmasti krokotiileille, ja kaikki likaset raadonsyojat, haaskaelaimet vois si syoda torson ja muut mita jalelle jais.
Se tekisi minut ehka vahemman arsyyntyneeksi.
*nimi taktisesti muutettu.
[/q]
Vau! Ja ma kun luulin etta ma voin tehda pahoja ollessani vittuuntunu jostain...
[q]sapeli, 15.1.2009 13:25:
---
Minnalilla, 15.1.2009 12:29:
Ääärg.
Oli aamul taas nenä niin tukos, et voi jösses sentään. Ei päässy ees kouluu asti, ku sen takia iski viel sit _aivan_ järkyttävä päänsärky.
Nää on taas näitä ei mun aamuja
---
Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...
[/q]
Ei oo, ollu krooninen nuha 8 vuotta semi "mukavaa"
Tänään olen tosi väsynyt, ja tämä näkyy siinä, että ärsyttää kaikenmoiset asiat. :P
Kampaajalla työpäivän päätteeksi istuskellessani kauhistelin 15-vuotiaan harjoittelijan juttuja. Hänellä on jo auto valmiina, ja aikoo ajaa kortin heti kun voi. Ei todellakaan halua millään julkisilla mennä, [size=15]kun eihän nyt luonnolla ole mitään väliä[/size]. Mua kauhistutti myös puheet siitä, miten hän alotti joskus kauan sitten dokaamisen, ja ''voi niitä aikoja'' sanoi hän. Saanut porttarin hotelliin ja heräillyt tuntemattomien miesten vierestä ja ties mitä. Ylpeä tuntui olevan näistä saavutuksistaan.
Okei, täähän nyt on nyky-yhteiskunnassa valitettavan yleinen ilmiö, dokaaminen alotetaan lapsena, vanhemmat korvaa yhteistä aikaa rahalla. Mistäpä sitä sitten saisi tervettä mallia elämään?
Mua ärsytti ja pelotti samaan aikaan, että mihin tää maailma tästä vielä menee. Kapinallisuus ja jonkinmoinen ''sekoilu'' ja rajojen kokeileminen kuuluu teini-ikään, mutta kun nykyään niitä rajoja kokeillaan imho tosi vaarallisillakin tavoilla. Moni 15-vuotias osaa todellakin ajatella omilla aivoillaan, ja keskustelut on usein tosi hyviä, mutta tää mimmi pisti kyllä taas ajattelemaan. Hui. Ehkä musta sit vaan on tullut tämmönen kauhisteleva kalkkis-täti jo tässä iässä. Tosin, en mä kyllä antaisi oman 15-vuotiaan huidella pitkin eri kaupunkeja eri hotelleissa ties missä seurassa. Apua.
:/
[q]alek száhala, 13.11.2007 21:27:
Vitun tilastomenetelmien kurssi, jonka kanssa mullon pari ongelmaa:
1. En tajuu mitä tehtävissä pitäis tehdä.
2. En tajuu vittuakaan noiden tehtävien matemaattisesta puolesta tai termeistä
3. En tajuu miten noi kaavat pitäs syöttää tonne softaan
4. Vaikka ois kaavat, en tajuu miten niitä tuloksia pitäis lukee
5. Mikään oppimateriaali/nettisivu ei kerro asiasta vittuakaan niin että siitä vois ymmärtää jotain ilman semmosta tietämystä, joka jo itsessään ratkasis kaikki em. ongelmat.
6. Mua ei kiinnosta koko kurssi paskan vertaa, eikä kohta koko vitun opiskelu.
[/q]
Vetästääs kuules urheilulliset sessiot aka muumiopainit ja poskiottelut, jos vaikka piristäis.
Voin tehä susta muumion noilla mun uusilla lakanoilla ja sit painia sun kaa ku oot avuton.
Ja voin kans tehä megabedrollin.