Mikä ärsyttää?
tää vitun kurkku kipu, ja lomaa 1 vko jäljel
[q]Jone, 11.7.2008 12:26:
Ärsyttää se, että joka kerta kun lähetän asiakkaille vähänkin isompia laskuja tunnen itseni riistäjäksi. Toi on erityisen ärsyttävää, koska saman syyn johdosta olen jo nyt alihinnoitellut palveluni, joten objektiivisesti tarkastellen tiedän ansainneeni jokaisen laskun loppusummassa olevan euron pariinkin otteeseen...
[/q]
Kuulostaa niiiiin tutulta. Mä en kylläkään ole vielä hirveesti päässyt laskujen lähettelemiseen, koska pyörittelen hintoja edelleen. Kaikki vaihtoehdot tuntuu yhtä huonoilta - liian vähältä tai paljolta...
[q]Josssu, 12.7.2008 13:41:
Heräsin juuri ihan kauheaan ärsytykseen. .
Hypättiin eilen taksiin onnelan tolpalta ja oltiin juuri lähdössä kun ovi aukes ja sellanen kuvottava jamppa yritti tunkeutua taksiin.
Mä tuun teille jatkoille. Noi se hoki.
No sitten kun tämä mies saatin ulos taksista niin sainpa vielä huorittelut niskaani.
Loistava päätös illalle..*släp*
[/q]
rillut valuu koko ajan
enkä kerkee käyä tekeen asialle mitään
Ehkä kaikesta mä meen eniten klesaks kun jotkut laittavat vaikka mitä paskaa faktana eteenpäin, ja luulevat vielä olevansa oikeassa.
se että alkaa iskee paniikki lomasuunnitelmista ja siitä että rahat ei riitä mihinkään niihin suunnitelmiin, joten kaikki suunnitelmat kaatuu.. vittu
[q]domi, 28.5.2008 08:48:
Sun pitää palkata joku tekemään toi sun puolesta :D
[/q]
En mä viitsi maksaa jollekin ulkopuoliselle siitä et oon laiska tai et mua ei aina huvita ihan kaikki hommat. Mieluummin otan itseäni niskasta kiinni ja teen noi kun kuitenkin osaan.
Voi pillu. Huomenna loppuis koulu ja pitäs tehdä 7 koulutehtävää + ne mitkä saan saikkuajalta. Voi prkl. Pitikin olla niin loistava kevät, että ei paljoo noi kouluhommat jaksanut napata *hmph*.
Paperityöt. Näiden tekeminen on vaan niin hanurista. Jo ihan pelkkä laskujen kyhääminenkin on nihkeää touhua vaikka tietäis et saa niin tekemällä sitä rahaakin sit. Mut muut paperityöt ne vasta sitten tympeitä onkin.
Toimiston paskaisuus. Uskomaton kasa pölyä nurkissa ja pöydillä. Ei vaan pysty hyväksymään, joten taidanpa lähteä Giganttiin ostamaan imurin.
asuntoasiat.
omaa ei viitsi vuokrata ja kinppakänpät menee saman tien.
vittu.
pappan kohtalo.
kylmyys.
[q]Jone, 28.5.2008 08:47:
Paperityöt. Näiden tekeminen on vaan niin hanurista. Jo ihan pelkkä laskujen kyhääminenkin on nihkeää touhua vaikka tietäis et saa niin tekemällä sitä rahaakin sit. Mut muut paperityöt ne vasta sitten tympeitä onkin.
[/q]
Sun pitää palkata joku tekemään toi sun puolesta :D
Tosi kummallinen "päänsärky" joka on jatkunut nyt 10 päivää putkeen :( Koko ajan kans syöny kipulääkkeitä ja koht sanoo vatsa varmaan poks. Huomenna lääkäriin, toivottavasti tälle löytys joku syy
Työnteko Onks pakko tehdä töitä jos ei haluu..?
Mä haluun puistoon makoilee ja lukee jotain hyvää kirjaa!
Yhet tenttitulokset saa auki vaan koulun koneilla. Ja oon niin huono, etten osaa etäyhteydellä avaa nettiä
[q]Jone, 28.5.2008 08:47:
Paperityöt. Näiden tekeminen on vaan niin hanurista. Jo ihan pelkkä laskujen kyhääminenkin on nihkeää touhua vaikka tietäis et saa niin tekemällä sitä rahaakin sit...
[/q]
Yhdyn. Meiän perheestä 3/4 on ihan hyviä ja selviää niistä - sisko on jopa mikälie kauppatieteiden maisteri. Oon tullu siihen tulokseen, että siltä 1/4:lta eli meikäläiseltä taitaa puuttua paperitöitä käsittelevä osio aivoista kokonaan. Sisko pölli sen, kun synty ensin.
Ois "muutama" lasku kirjotettavana, niin massia tulis. Hmm. Ihmisen laiskuudella ei taida olla rajoja...
Microsoft. Jälleen kerran. On kivaa asentaa XP pariin kertaan vaan todetakseen että product key ei kelpaa enää aktivoinnissa vaikka asennuksessa on aivan kelvollista tavaraa. Vitun jees, eli uutta kelvollista asennuslevyä metskaamaan ja masentamaan jälleen uusiks. POP!
-M
Et jotku ei voi sanoo suoraan asioita ninku ne on. Tosin tähän on itsekin varmaan tullu sorruttua, mut tietyis tilanteis kannattais kakistaa totuus esille.
Tänään töissä:
"Koko muu osasto (25 henkeä) pääsee syksyllä koulutukseen
Amsterdamiin, mutta teidän tiimi (4 henkeä) ei."
Huomenna aion nostaa mekkalan asiasta tai ainakin vaadin
saada kuulla selityksen, että miksi meidän tiimiä ei oteta
mukaan, vaikka tehdään ihan samaa hommaa kuin muutkin.
Oikeastihan tuo on vaan henkilökohtaista vittuilua erään johtavan
henkilön taholta (joka oli painottanut, että kaikki lähtee, PAITSI...).
Tosin en tiedä mikä ongelma sillä on meidän tiimiä/tiimin esimiestä
kohtaan. Ko. tyyppi on kyllä muutenkin ehkä vastenmielisin ihminen
jonka olen koskaan tavannut. Luulee olevansa jonkinlainen jumalan
lahja maailmalle ja on sitä mieltä, että kaikki meidän firmassa ovat
hänen "sihteereitään". Eikä kyseessä siis edes ole tj.
Että osaakin vituttaa. Eikä edes se, ettei pääsis tuonne vaan se,
että noin oikein halutaan eristää meidän tiimi muista ja osoittaa
ettei olla minkäänarvosia tms. Irtisanoutuminenkin kävi mielessä.
On nimittäin käynyt muutenkin selväksi, ettei tämä henkilö meidän
tiimiä taloon kaipaa.
Kirje saapui postissa ja ilmoitti: "Saapumiserän II/08 palvelukseenastuminen lähestyy ja on aika virittäytyä oikeaan tunnelmaan" JES!!
Tänään on ollut kyllä niin kuningaspäivä etten toista tiedä... Aamulla lähdin jumppaan, ilman vaihtovaatteita, koska sali sijaitsee niin lähellä. Jumpan loputtua huomasin, ettei minulla olekaan kotiavaimia mukana...... Ei muuta kun venaamaan talon eteen, että joku tulee ulos ja saan isännöitsijän numeron minne soitan ja tilaan ovenavauksen.
Isännöitsijä ilmoittaa, että kestää ainakin tunnin että pääsevät paikalle odotan yli tunnin. Avaaja ilmoittaa saapuessaan, että heillä ei mahdollisesti olekaan avainta minun asuntooni... Testataan kaikki avaimet, mutta ovi ei aukea. Edelliset asukkaat ovat ilmeisesti vaihtaneet lukot eivätkä toimittaneet uusia avaimia isännöitsijälle
Olen edelleen hikisissä treenivaatteissani ja soitan vuokranantajalle. Hänellä kyllä on avain, mutta avain on Porvoossa ja hän Helsingissä, eikä pysty toimittamaan sitä minulle ennen iltaa *pökr* ja vielä ehdottaa minulle, että tiirikoin lukon auki
Työvuoroni oli alkamassa parin tunnin kuluttua, ja työpaikan avaimet kotona lukkojen takana. En siis pääse suihkuun eikä minulla ole avaimia, jotta pääsisin töihin. Ei muuta kun kaupungille ja puhtaiden alusvaatteiden ja dödöjen ja meikkien ostoon... Töissä yritän käydä suihkussa ja ettiä pukukaappiini vara-avainta. Lisäksi pummin kerjäistyyliin työkaverieni avaimia lainaan, jotta pääsen töissä kulkemaan kaikista ovista...
Klo 23 illalla vuokranantajani saapuu Porvoosta erikseen avaamaan minulle kotini oven. Olo on nöyrä ja pikkasen häpeissään. Ei kestänyt kuin 11 tuntia päästä takaisiin kotiin mitä opin tästä?? ...prkl