Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]bubbelgum, 15.4.2008 15:00:
Niin kutsutut "ystävät".

Heti kun et itse ole netin ääressä, irkissä tai mesessä kyselemässä kuulumisia ja menoja jne. niin kappas vaan yli puolet sun "ystävistä" katoaa kun tuhka tuuleen.

Sitten kun pitkästä aikaa törmää jossain niin kyllä sit tulee taas sitä "voi hitsit ku viime kerrasta on pitkä aika, ihana nähdä!" mut tuleeko näille ihmisille kertaakaan mieleen ottaa puhelinta käteen ja laittaa tekstarii tai jopa soittaa muutenvaan juttelee ja kysyy kuulumisia?

Tavallaan kaipaan aikaa jolloin en tiennyt irkistä tai klubbarista tai mesestä yhtikäs mitään. Aikaa kun ystävät oli vielä oikeesti ystäviä, ja niistä tiesi ketä ne on.

Oon täysin kyllästyny siihen että nykyään kaiken pitää olla helposti ja nopeesti hoidettavissa. Ei muuta ku ilmotusviesti nettii jostain asiasta ja sit oletetaan et kaikki on sillä hyvä. Ei tietoakaan siitä että oikeesti otettais yhteyttä niihin oikeisiin ihmisiin, kaikki on vaan bittiä ja nollaa ja nimimerkkejä.

Paskaa.
[/q]

Mietin samaa tänään. Ja huomasin, että olen itsekin muuttunut tässä, kynnys soittaa kavereille on kasvanut. Ja vaikka mitä enemmän sitä ajattelee, sitä isommaksi se kasvaa.

[q]Freja, 24.5.2007 11:04:
Toi vitun järjestelmä ku se o kaatunu. En pääse tekeen töitä.
[/q]
Nyt voit tutustua paremmin sen sun työkaveris kanssa

[q]Super-Kerttu, 14.5.2008 18:26:
Meidän uudesta kamerasta on kadonnut se piuha, mitä tarvitaan, kun siirretään kuvia koneelle! Niin ärsyttävää! Olihan toi kamera jo kuukauden vanha! *toktok* Ja mä oon yleensä niin tarkka tavaroistani..
[/q]
Mullakin hävis tollanen siirtopiuha jokin aika sitten. Kannattaa ostaa muistikortinlukija, sillä ainakin Sonyn piuhat maksaa huomattavasti enemmän kuin tollanen halpislukija, jolla kuvat saa mainiosti siirrettyä koneelle :)

Vittu mitä äpäröintiä.

Mä oon tunnetusti paska myöntämään et oon väärässä ja erityisen paska oon myöntämään olevani väärässä ollessani oikeassa. Nyt olis kuitenkin käsillä case, jossa voin toki osoittaa olevani oikeassa, mutta se maksaa vitusti. Vaihtoehtoisesti voin myöntää olevani väärässä vaikka en ole.

Kiva kiitti moi. Saatana että ärsyttää.

Väsyttää,pitäis mennä nukkumaan...*poks* ...ja silti vain kukun täällä?

[q]MissKoo, 16.5.2008 12:50:
Mun uusi duunikaveri on ehkä tyhmimmästä päästä mitä voi kuvitella. Jos käyt klubbarissa, niin TERKKUJAA saatana

Miksi ihminen sanoo joo että ymmärtää, jos selkeästi ei tajua mitään? Eikö voisi sanoa ettei tajunnut, niin selittäisin uudestaan?

Nyt on niin hirvee määrä virheitä korjattavana, etten tiedä miten tästä selviän.
[/q]

Koska han on uusi, niin voisiko olla mahdollista etta han oikeasti luuli tietavansa/osaavansa annetut tehtavat. Mun mielesta jos toinen on uusi duunipaikassa, niin olisi sangen suotavaa tsekkailla etta annetut ohjeet ymmarretaan ja kannustetaan seka tuetaan toista hyvaan starttiin sen sijaan etta ilkkuu toista yleisella nettipalstalla...

Jokainen meista on varmasti aloittanut joskus uudessa koulussa/tyopaikassa ja a) tiennyt etta "alku on aina hankalin" b) mokaillut.

Mun uusi duunikaveri on ehkä tyhmimmästä päästä mitä voi kuvitella. Jos käyt klubbarissa, niin TERKKUJAA saatana

Miksi ihminen sanoo joo että ymmärtää, jos selkeästi ei tajua mitään? Eikö voisi sanoa ettei tajunnut, niin selittäisin uudestaan?

Nyt on niin hirvee määrä virheitä korjattavana, etten tiedä miten tästä selviän.

[q]Zenni, 31.7.2008 11:31:

Johan sitä hellettä onkin ollut kohta viikko putkeen..

---

Niinpä. Suomalaiset on nii kummallisia; ku on lämpöä alle 20 astetta, valitellaan että missä se kesä on ja sit ku kerranki tulee lämmin ni onki sit liian kuuma.
[/q]

no kaikki ei siitä helteestä välttis tykkää, ja jos töissä on noin kuuma ku crissyn duunipaikas, ni kyl mäki toivoisin et ilmat viilenis...

[q]-Fuzzy-, 17.5.2008 15:19:
Vittu että vituttaa! Haluisin niiin paljon muuttaa vittuun täältä
[/q]

Aina on olemassa vaihtoehto -muuttaa Lahteen

Täällä kaikki vitutukset kerätään yhteen nippuun ja heitetään hyppyrimäeltä alas;) Hajoaa pahemmatki vitutukset siinä rytäkässä. Tunnelma pilataan tietenki aina ja joka tilanteessa, mut koska ollaan lahtelaisia, ei se synnytä kenessäkään(lahtelaisessa) sen kummempia lisävitutuksia. So simple is that;););) Ja jos joskus tänne muutat, niin tästä kaupungista löytyy takuuvarmasti myös överitehokasta muuttoapua, siitä on omakohtaista kokemusta...

[q]Janisa, 16.5.2008 23:07:
---
MissKoo, 16.5.2008 12:50:

---

Koska han on uusi, niin voisiko olla mahdollista etta han oikeasti luuli tietavansa/osaavansa annetut tehtavat. Mun mielesta jos toinen on uusi duunipaikassa, niin olisi sangen suotavaa tsekkailla etta annetut ohjeet ymmarretaan ja kannustetaan seka tuetaan toista hyvaan starttiin sen sijaan etta ilkkuu toista yleisella nettipalstalla...

Jokainen meista on varmasti aloittanut joskus uudessa koulussa/tyopaikassa ja a) tiennyt etta "alku on aina hankalin" b) mokaillut.
[/q]

Olet varmaan oikeassa. Mulla vaan palo hermot.

[q]pupuankka, 30.7.2007 14:27:
Ärrrh, mä vihaan litteroimista yli kaiken Miten tää voi olla näin karseeta hommaa
[/q]

Itse litteroin keväällä noin neljä tuntia haastatteluita. Ehkä karseinta, mitä tiedän! Tsemppiä!

Pentele et olis kiva jos aikuiset ihmiset pitäis ihan itse itsestään huolen ettei niistä tarvitsis kantaa huolta niiden puolesta.

[q]-Fuzzy-, 21.7.2007 14:42:
aa eli sä siis runkkaat? Että käsi kelpaa niinkö?:D
[/q]

Ja taas mua ymmärrettiin väärin.. ..eipä siis kumma että tässä on oltu viimeiset 2v sinkkuna..

[size=5]Tietysti runkkaan, eiköhän melkein jokainen sinkkujätkä, ja miks ei -tytsykin tee niin.. [/size]

Eurosportilla ei kuulu tässä asunnossa suomenkielinen selostus ollenkaan, työkaverilla joka asuu n. 1km päässä kyllä kuuluu. Just tulee Giro D'Italia.

[q]hemuz, 18.5.2008 17:37:
Onneks ei sentään teletapit
[/q]

Ne on mummolassa. Ja pysykööt.

se joka on keksinyt, että kemiaa pitää opiskella..!*senkin* stna..

Se kun tyyppi jonka kanssa on viikkoja sitten sovittu että se lähtee kuskiks johonkin, peruu lupauksen pari tuntii ennen lähtöä! Ja ainoo selitys tälle on, että "noh, voihan mieli muuttua!" HV!*dissaa*

panettaa*igor*

En enää muista, et mitä mä olen tehnyt silloin, kun mulla on vielä ollut erillistä vapaa-aikaa. Nautin kyllä lähestulkoon kaikesta kouluun ja duuniin liittyvästä aktiviteetista, mut ois varmaan ihan jees välillä viettää arki-iltoja jonkun ns. normaalin harrastuksen parissa.

/edit
Noniin, helevetin hienoa, muistin miten mun illat kului joskus tuossa kevyempänä jaksona ja rupes vaan vituttamaan kahta kauheammin. Sit muistin yhden duunihommelin ja mua alkoi hysteerisesti naurattaa. Sit tajusin senkin liittyvän duuniin ja rupes taas vituttamaan. Ja kaikki tämä noin kolmen minuutin sisällä. Ehkä mun pitäis vaan olla tyytyväinen siihen, että ainakaan ei oo tylsää

[q]phear, 16.5.2008 19:30:
Puuha-Pete. Voi vittu sentään.
[/q]

Onneks ei sentään teletapit

O