Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Toi stanan kahviautomaatti. Miks hemmetissä se piti mennä vaihtamaan, kysyn vaan Edellisestä sai teevettä maidolla, mikä oli aika hemmetin hyvä koska käytän teessä maitoa plus että juon kahvina pikaisena ja maidolla.

Nyt sitten joutuu tuomaan omat maidot, jos haluan pikakahvia tai teetä juoda. Tänään olin oikein ajoissa duuniin tulossa joten kävin kaupan kautta ostelemassa lounastarvikkeita sun muuta, mutta enpä sitten muistanut maitoa ostaa *toktok*

Maailman hitain v*tun bussikuski, argh! Ihanaa istua bussissa ku tekis koko ajan mieli huutaa et voitko saatanan urpo painaa sitä kaasua

Ja joo ei saa ajaa ylinopeutta ja liikenneturvallisuus ennen kaikkea, mut ku ajeli kaukana nopeusrajoituksista ja muutenki ihan oudosti.

*hengittel*

[q]mayah, 9.5.2007 15:23:
---
Verano, 9.5.2007 15:22:
<-------

---

Ai sanomalaatikko vai?
[/q]

No eiku toi perhonen.

Kiitti vaan Maija, sun vika ettei ärsytä enää ihan niin paljoo!

Vittu jee, tää vitun käsi tulee aika vitun kalliiks. ARGH! Palkkaa tuli tänään niin pieni summa, ettei sitä voi edes kutsua palkaksi. Plus nyt kaikki fysioterapialaskut ~ 800 egee. Kelalta saan jotain pientä niistä takas -joskus. Kolme saikkukuukautta sain duunista rahaa (miinus lisät), josta olen toki iloinen. Tää vika kuu sit kelalta korvausta, en tiedä milloin se tulee. Nyt sit alkaa maanantaina osasairauspäiväraha, aka oon duunissa neljä tuntia päivässä, eli palkan voikin sitten laskea siitä. Vitun käsi saatana. Noh, tärkeintä toki, että se tulis kuntoon.

potenssiin tsiljoona.

[q]Verano, 13.7.2007 14:23:
Vittu jee, tää vitun käsi tulee aika vitun kalliiks. ARGH! Palkkaa tuli tänään niin pieni summa, ettei sitä voi edes kutsua palkaksi. Plus nyt kaikki fysioterapialaskut ~ 800 egee. Kelalta saan jotain pientä niistä takas -joskus. Kolme saikkukuukautta sain duunista rahaa (miinus lisät), josta olen toki iloinen. Tää vika kuu sit kelalta korvausta, en tiedä milloin se tulee. Nyt sit alkaa maanantaina osasairauspäiväraha, aka oon duunissa neljä tuntia päivässä, eli palkan voikin sitten laskea siitä. Vitun käsi saatana. Noh, tärkeintä toki, että se tulis kuntoon.

potenssiin tsiljoona.
[/q]

Tulla tupsahti sitten aamulla kirjekuori postiluukusta, jota toiveikkaana veikkasin kelalta tulleeksi ilmoitukseksi siitä kuinka paljon saan rahaa takaisin. Paskanmarjat. Kyseessä oli lasku viidestä viimeisestä fysioterapiakerrasta, joista joudun sitten pistämään maksuun yhteensä 565 euroa. Vittu. Noi perusfysioterapiat on olleet siinä viidenkympin pintaan kappale. Neljä erikoisempaa kertaa oli 65 euroo. Kukaan ei ollut viittinyt mainita, että noi kolme viimestä kertaa maksoki sit 145 euroo per kerta. Mikäs tässä maksellessa. Se arvioimani 800 egee oliki sit semmonen 1200. Eipä silläkään rahalla mitään muuta käyttöä olis ollut, ei. Hankkikaa tenniskyynärpää, suosittelen!

Tänään sit olin myös hammaslääkärissä, koska tänä kesänä kaksi kertaa uudelleen paikatusta ongelmahampaasta lähti oikein kunnolla tavaraa irti, tuon pienemmän paikan lisäksi siinä _oli_ isompi paikka vieressä. Nyt sitten siihen hela hoitoon pistettiin vielä kerran paikka, jos se ei pysy niin seuraavaksi se revitään irti.

Ensi viikkona oli tarkoitus mennä mökkeilemään, mutta tänään selvisi, että erinäisistä syistä voikin tilanne olla se, että suunnitelmat menee uusiksi :/

Onneksi olen ollut viimeisen tunnin sen verran hurmiossa tulevasta viikonlopusta, että paskaaks tässä vittuuntumaan.

[q]Lyylikki, 20.8.2007 20:17:
Sitten kun yrittää sanoa niille myyjille, että "en taida kuulua Kotilieden kohderyhmään", niin alkaavat kaupata Meidän-Taloa tai jotaikin muuta yhtä persereikälehteä.
[/q]

Mulle on pari kertaa tungettu himaan joku Ohon tai Seiskan tahi vastaavan käsittämättömän lehden näytenumero. Viime kerralla naismyyjä soitti perään, että oletko ehtinyt lukemaan ja mitä pidit. Mua alkoi spontaanisti naurattamaan, että ei ole ihan mun makuun ko. lehti. Myyjä alkoi nauramaan yhtä hersyvästi kuin minäkin ja toivotteli mukavat päivänjatkot ilman muiden lehtien tyrkyttämistä.

Jaahas, viikko lisää lääkekuuria ja saikkua. Josko sit loppus

[q]Annakins, 10.9.2007 11:15:

[size=15]ARGH![/size]
[/q]

Toi homma teillä on kyllä niin käsittämätöntä. Varsinkin kun se on sääntö eikä poikkeus. Miten sama instanssi joka säätää ja valvoo lakeja tuollaisia toistuvia määräaikaissuhteita vastaan voi harjoittaa sellaisia omissa virastoissaan? Ja kun tuo on kuitenkin yleisesti tunnettu fakta, että teillä noin toimitaan ja silti siihen ei saada muutosta aikaiseksi. Laita ihmeessä sitä meiliä, jos se edes hitusen asiaa auttaisi.

Pelasin netis Toulousea aka Carcassonnea kolminpelinä. Mä olin johdossa, mutta melko tasaselta näytti ennen lopullista pisteiden laskua. Juuri kun vika laatta oltiin saatu peliin, niin mun kone alko jumittelee ja lätkäs ruudulle muita avoinna olleita sivuja. Mä sen pelin olin voittanut sit lopulta, mutta missasin ihan kokonaan herkullisen pisteiden laskun. Vaikken olis voittanut, niin perkele kun ei päässy seuraamaan sitä kun pisteet sujahtavat kauniisti kaupungeista, pelloista, teistä ja luostareista kohti ruutua.

[q]Takyon, 8.10.2007 22:16:
Missäs tota pääsee pelaamaan online? Tahtoo
[/q]

http://games.asobrain.com/

... ja koukussa olet.

Mua ärsyttää se, että mua ärsyttää! Typerä ärsytys-olo ei lähde pois, se alkoi eilen ja jatkuu vaan. Muutamiks hetkiks oon saanu itseni rauhoitettua kun olen ajatuksen voimalla niin tehnyt, mutta aina ärsyttävä ärsytys on palannut.

Ei nyt mitään sen suurempia syitä edes ole ollut, tai no eilen oli kyllä syytäkin olla ärsyyntynyt. Muuten vaan sitten jotain tyyliin et leikkasin palan pois sormesta, unohdin pestä pyykkiä, tenniskyynärpää vittuilee ja bussi oli kymmenen minuuttia myöhäs.

Positiivista on se, et sain vihdoinki palkan mukana takasin rahaa fysioterapioista! Jo oli hemmetti aikakin. Tosin nyt käynnissä oleva akupunktiohoito meneekin sit omaan piikkiin.

Mut kai tää tästä, parasta olis, perskules.

Stanan tenniskyynärpää, sen elämässä ei ole kyllä taas mitään logiikkaa. Eilen illalla juuri mietin, että onpa tämä ollut jo tässä aika pitkäänkin melko hyvässä kunnossa. Ni eiköhän perkele tänään sitten alle tunnin duunissa oltuani sitä ala taas sattumaan inhottavasti. On se nyt vittu kumma.

Voi vitun kaikki maailman kirosanat. Aamu sujui oikein mukavasti ja noin ensimmäisen tunnin ajan duunissa olin ihan jees-mielellä. Mutta sen jälkeen onkin noussut savua korvista ennätystahtia. Kiire ja ihania asiakkaita, ja kaikkein mukavinta onkin sitten tuon käden kanssa.

Eilen ehdin tulevaa muuttoa silmällä pitäen käydä vähän roinaa läpi ja heittää pois. Lähinnä kävin läpi erilaisia papereita, lehtiä jne. Eli ei kuitenkaan mitään kauhean heavy staffia. Käsi kiittääkin sitten oikein mukavasti. Eilen sentään valmistelin muuttoa about ekaa kertaa. Mutta mikäs siinä, kyllähän mä nyt yhdellä kädellä ja suomalaisella sisulla pakkaan koko helvetin maallisen omaisuuteni. Vitun ihkuu, eihän toi tenniskyynärpää ilmaantunutkaan kuin vasta viikolleen tasan ykstoista kuukautta sitten. Että vaan.

Ruoan hinta senkun vain nousee, maito oli noussut litrahinnaltaan noin viisisentti joten taidan siirtyä juomaan limppareita kun ovat litrahinnaltaan matalampia ja laktoosittomassa maitojuomassa tuo tuntuu jo.

Koulutehtävä, jossa maikka ainoastaan pyys lukemaan stoorin asiasta X ja kertomaan oman mielipiteen siitä. Mitään muuta ei tehtävänannossa ollu. Noh, sitten kun oot kertonu mielipitees asiasta niin saat arvosanan 4/5.

Ja toinen tehtävä missä piti tutkia 4 vakuutusyhtiön kaikki kaskovakuutukset ja niiden hinnat ja korvattavuudet jnejne niin saa 4/5 sen takia, että tehtävänannossa on tulkinnallinen ristiriita sen kanssa, että miten voi verrata kolmea vakuutusta, jos yhtiö X tarjoaa vaan kahta vakuutusta.. Toinen ei sisällä mitään, mutta johon voit koota palasista itse sen haluamas vakuutusturvan tai semmosen, jossa on jo kaikki palaset valmiina.

Miten sitte lajittelet nää kaks vakuutusta sarjaan; laajin, laaja, suppea.. Tosta että laitat ton palapelivakuutuksen kaikkiin sarjoihin ei pitäs kokonaista numeroa tiputtaa stna. Pitää huomenna kiukutella tästä maikalle *igor**senkin*

Tulostin. Vaikka sen pitäisi olla niiin hieno ja hyvä, ei se kuitenkaan toimi kuin joka kymmenes kerta. Melkein aina saa tapella sen kanssa, kun se ei vaan jostain syystä toimi! Ja kun se toimii, värit on päin vittua

[q]Sallakat, 8.1.2007 10:13:
se, että työpaikalla jengi sanoo ett on paska ilmapiiri ja moni asia mättää. Sitten kun johto heiltä kysyy että miten asiaa voisimme alkaa puimaan ja helpottamaan niin kukaan ei sano mitään. Istutaan vaan tuijottelemassa käsiä ja kohauttelemassa olkapäitä.
[/q]
Oi, mä niin tiiän ton tilanteen. Yksin kuitenkaan ei viitsis lähtee ajamaan jotain asiaa, mikä saattaa tuottaa sen, että ampuu itseään jalkaan jossain vaiheessa. Kaiken huippuna esimies välillä neuvoo selvittelemään nämä asiat keskenämme.

Tietysti just ku mun loma loppuu ens viikolla ni sit saatana lähennellään hellerajoja. Pistää vihaks perkele!

[q]Freja, 20.1.2007 05:05:
Aika paljonkin asioita. Vähä kaikki. No vittu kaikki.
[/q]

O