Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Mimir, 6.5.2008 18:05:
---Valitusta siitä, ettei mulle oltu ilmotettu yhden kesätyökeikan peruuntumisesta---

[size=7]Mun tuurilla kohta varmaan jotain kiertotietä selviää, että toinenkin työkeikka on peruttu. [/size][/q]

Heh, no tänään sitten tuli tieto, että toinenkin keikka peruttu. Vähäsen kiukuttaa.

Yks tyttö joka tahallaan rakentaa kolmiodraamaa just NYT! *toktok* naiset stana!

Aarg! Mulla on joku allerginen reaktio kestänyt nyt pari päivää...naama syyhyy, kaula syyhyy, kädet syyhyy, selkä, jalat, maha, joka paikka syyhyy...Ihan kirppunen koira-fiilis! *toktok*

Ollaan taas niin korkeakoulussa tosiaan joo...huomenna lähtö kolmenpäivän vaellusleirille (kuuluu seikkailupedagogiikan kurssiin) Nuuksioon. Riukupaskalla käydään ja juomavedet keitetään järvivedestä. Sitten, jos vielä sataa. Toi rinkkakin on suurempi kuin minä itse!

Viihdyn ihan hyvin mökillä, jossa ei ole juoksevaa vettä, mutta noin eräjorma mä en ole!!!*igor*

[q]Adorable, 14.5.2008 18:32:

Pieni vinkki, kaikki asiat ei liity suhun!
[/q]Huh! Mä jo säikähdin! No, ei auta itku ei.

[q]OCS, 8.11.2006 15:30:
---
pupuTupuna, 8.11.2006 15:25:
Kun huomaa puhelimessa vastaamatta jäänen puhelun, joka on salaisesta numerosta.

---

Sulla on salainen ihailija.
[/q]

Pöh.

Ei mua päivällä toi helle ärsytä, mutta illalla/yöllä kun nukkua pitäs. Se vasta vituttaa, kun hikoilee lakanan päällä ilkosiltaan, vaikkei evää heilauttas. Ja herää yöllä kaameeseen hikoiluun. Yök.

Kun ei tää köhä hellitä millään! menee uus harrastuski ihan pilalle, kun ei voi huhkia..*igor*

[q]KooKie, 20.3.2007 15:39:
---
pupuTupuna, 20.3.2007 15:31:

---
Joo no toi on sitä sisälukutaitoa ja mä ymmärrän kyllä, että sitä tarvitaan, mutta ainakin yhdessä tapauksessa meidän koetta ihan oikeasti ei ollut yhtäkään oikeaa vastausta, mutta kaksi jotka olisivat periaatteessa sopineet ihan yhtä hyvin. Mutta joo, pari pistettä sinne tänne - pistää vaan ihmetyttämään, että jos ne yrittää tollein vaan tiputtaa pistemääriä, niin eikö ne sitten voisi korvata ne naurettavan helpot luetun ymmärtämisten tekstit vaikeammilla.
[/q]

NO joo, siis pitäähän nyt jonkin verran osatakin niistä vastausvaihtoehdoista päätellä, mutta siinävaiheessa, jos ei kielten opettajatkaan ole varmoja vastauksista,niin sitten mennään jo vähän överiksi. Ja meillä kuitenkin oli tasokkaat kielten opettajat.

Ihmiset, joiden kanssa sovitaan jotain ja sitten kaikki omat suunnitelmat menee ihan puihin, kun toinen ei pidäkään sanoistansa kiinni. *toktok*

[q]KooKie, 20.3.2007 15:27:
Oikeastaan tää ärsytys jäi eilisaamuun, mutta mua vituttaa noi kielten yo-kokeiden monivalintakohdat. Vittuako siinä mitään kielitaitoa testataan, jos mä osaan sanatarkasti kääntää koko lauseen sujuvaksi suomeksi ja neljästä vaihtoehdosta kaksi on ihan yhtä oikein ja yhtä väärin. Mukavaahan se on, kun "elämän tärkeimmissä kokeissa" joko menestytään tai mokataan arvaamalla.
[/q]

Muistan, kun itselläni opettajatkin päivittelivät noita kielten kuultuja ja luettuja, kun ei niissä välillä tuntunut olevan kielen ymmärtämisestä kyse. Melkein aina niissä oli kaksi vaihtoehtoa, jotka olivat kumpikin äkkiseltään oikein, mutta sitten piti osata päätellä jostain, että se toinen onkin se oikea.. Aika tyhmää..*eiei*

[q]Jutu, 13.5.2007 11:48:
---
ezzy, 13.5.2007 07:30:
Siksi, koska ajattelemattomat ihmiset kolhii autoja jos ne on ihan vierivieressä (itsellä oli auto talven seisonnassa omassa pihassa ja molemmat kyljet täynnä ovenjälkiä...mietin tässä josko laittais molemmille naapureille vaikka tonnin laskut menemään)

Vituttaa yleensäkin, kun parkiruudut eivät vaikuta noudattavan mitään standardeja jokusissa mestoissa. Tehty jollekin vitun tojota yariksille...

---

No juu, onhan tuo tietenkin ikävää. En vaan tajua ihmisiä jotka ei voi yhtään katsoa, että mitä siellä toisella puolella on ennen kuin avaa sen oven sepposenselälleen :(.

Ja noita pieniä parkkiruutuja näyttää suosivan parkkitalot. Sen takia mä en ajakaan koskaan niihin kun tiedän että siinä kävis huonosti.

Tuli just mieleen, että tossa parisen kuukautta sitten oli yks sankari jättänyt autonsa poikittain mun auton taakse ja jos olis ollut yhtään isompi auto (peugeot 206) niin siihenhän oltais jääty kaverin kanssa venailemaan sitä idiootti joka ei osaa parkkeerata autoaan oikein. Eli siis siinä mun auton edessä oli koroke mistä ei sillä autolla olis paljoa menty ellei olis halunnut keräillä etukatteita/mitälie pihalta ja molemmilla puolilla oli auto joten toi kääntyminen teki vähän tiukkaa . Teki kyllä mieli pamauttaa kunnolla sen auton kylkeen pakilla, mutta olis tullut omaankin autoon jälkiä :((
[/q]

Telkkarista tuli joskus joku ohjelma, jossa kerottiin parkkiruutujen olevan edelleen 70-luvun autoille mitoitettuja. Oiskohan aika standardoida ne uusiksi, kun ajattelee nykypäivän autoja?

ai vittu tää helle sais jo loppuu pikkuhiljaa! kiva olis jo lämpötila olis pikkasen siin +20°C molemminpuolin.. meillä ku ei töissä taaskaan toi ilmastointi skulaa nii sisällä on sellasta +30:sta sinne +35°C about koko ajan..

ei huvita nii yhtään.

[q]pupuankka, 1.8.2007 12:42:
---
pupuTupuna, 31.7.2007 12:09:
---
pupuankka, 30.7.2007 14:27:
Ärrrh, mä vihaan litteroimista yli kaiken Miten tää voi olla näin karseeta hommaa

---

Itse litteroin keväällä noin neljä tuntia haastatteluita. Ehkä karseinta, mitä tiedän! Tsemppiä!

---

Tattis. Mulla on nyt litteroitavaa n. 5 tuntia ja lisää on tulossa, yhteensä ainakin 20 tuntia Jee!1!!
[/q]

*pökr*

[q]Hitchhiker, 20.12.2008 21:13:
Se että enää ei uskalla säilyttää fillaria pyörävarastossa (edellinen pöllittiin sieltä) ja tarvitsisi kantaa se joka kerta noita pirun kierreportaita alas (joka ei ole kovinkaan helppoa kolmannesta kerroksesta). Näin ollen tuokin harrastus taitaa jäädä huomattavasti vähemmälle ja ainoastaa jonkun varkaan takia. Useasti tekisi mieli lähteä lenkille, mutta jotenkin tuntuu tylsältä aina kantaa sitä mankelia alas ja tuskin taloyhtiössäkään ollaan mielissään siitä, kun kannan mutaista fillaria takaisin yläkertaan (paska leviää joka puolelle + kääntymistila on vähäinen ja fillari kolhii ovia).
[/q]

Itselläni on aika vastaavanlainen ongelma. Ulkomailta ostettu pyöräksi erittäin kallis peli, taloyhtiössä ei pyöräkellaria, enkä sielläkään varmaan uskaltaisi pitää. Tällä hetkellä pyörä on siis kotona, koska toiset vaihtoehdot kusee:

1. oma kellari - niin vammaisen muotoinen, ettei pyörää saa mitenkään järkevästi sinne viemättä koko tilaa, vanha pyörä on siellä molemmat renkaat irti just ja just jotenkin järkevästi

2. ulos takapihalle - vaikka miten suojakäsittelis, niin damagea kyllä tulee ja pyörässä on toki melkein kaikki mahdollinen pikalukoilla, eli no chance

Minua ei tuo itse kantaminen niin haittaa, mutta pyörän puhtaus asettaa rankkoja rajoitteita pyöräilykelin suhteen. Kotona ei ole tarpeeksi hyvää tilaa minkä saisi hyvin pyhitettyä mankelille siten, että sen saisi järkevästi puhdistettua ja alustettua, ettei mene paskat minne sattuu.

Voin sanoa et näillä lähtökohdilla ja esim. 2008 kesän sataa-ainakin-joka-toinen-päivä keleillä jäi kyllä ajelut vähälle, pääsin sentään pannuttamaan toisin kuin 2007 ;P

Pyörän arvo tippuu kohtuu raskaasti ja pitäisi alkaa tekemään päätöksiä jatkon suhteen, ei ole mieltä pitää noin kallista pyörää vähässä käytössä, mutta ei myöskään järkeä myydä poistohintaan :/

Pankki- ja vakuutusalan yhdentyminen, jonka takia olen tietämättäni saanu heinäkuun loma-ajanpalkan toukokuussa. Heinäkuu ja Visa HERE WE COME. *toktok* vttu.

[q]REivaaja, 14.5.2008 14:24:
Tupla^puhuu varmaan musta. hehe. Muaki rupes ärsyttää. Ei vaan tajua. hehe. Pidä todellisuutes
ja itke kun kukaan ei rakasta.(lapsellisuus kunniaan) Masentunu buhuu, ei ole ainoa ja sen ymmärtäminen auttais varmasti edes hieman...
[/q]

Pieni vinkki, kaikki asiat ei liity suhun!

Vaihteeksi taas teinit popittaa naapurissa niin ettei poitsu meinaa saada nukuttua. Kaiken lisäksi iski vielä migreeni. Yritä tässä nyt sitten saada levättyä.
Noi teinit vois ampua tykillä jonnekin hyvin kauas.

[q]astaroth, 14.5.2008 20:37:
---
KooKie, 14.5.2008 20:32:
Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.
---
elämässäsi on kaikki hyvin
[/q]

Hei?! Etkö sä näe, kuinka mä kärsin?!?

Siis ei vittu perkele saatana tämän päiväinen Frendit. Kaikki muut on itsekeskeisiä paskiaisia ja yrittää pilata Rossin illan. Tästä "huomautettuaan" Ross onkin se pahis. Vittu mitä paskaa. Saatanan vittu en enää kato tota paskasarjaa vittu ikinä helvetti saatana.

O