Mikä ärsyttää?
-eräät asiantuntijat: a vaikuttaa beehen eikä toisinpäin
-toiset asiantuntijat: b vaikuttaa aahan eikä toisinpäin
-loput asiantuntijat: a ei vaikuta beehen eikä b aahan
Niin no, eihän se vaan ookaan kuin yks mun elämäni tärkeimmistä asioista.
[q]bubbelgum, 27.6.2006 16:44:
Ihmiset jotka luulee aina tietävänsä kaiken paremmin kun muut, ja on aina tunkemassa niitä omia oikeita ja parempia mielipiteitään joka väliin.
Tai no, en ees tiiä ärsyttääkö varsinaisesti. Lähinnä surkuhupaisaa ja naurettavaa toimintaa.
[/q]
Mitenkäs sen pisteen kävi
[q]hemuz-, 3.7.2006 11:31:
Nyt se vvo:n täti on lounaalla... Mailia kummiski lähetin joku parituntii sitte. aika hyvää asiakaspalvelua.
[/q]
No jos nyt hetken verran yli kaksi tuntia malttaisit odottaa.
[q]Verano, 13.6.2006 17:17:
-eräät asiantuntijat: a vaikuttaa beehen eikä toisinpäin
-toiset asiantuntijat: b vaikuttaa aahan eikä toisinpäin
-loput asiantuntijat: a ei vaikuta beehen eikä b aahan
Niin no, eihän se vaan ookaan kuin yks mun elämäni tärkeimmistä asioista.
[/q]
Ja taas lisää mielipiteitä, jotka menevät ihan ristiin. Ei jaksais. Ei varsinkaan silloin, kun eräs näistä asiantuntijoista sanoi viime viikolla, että sun elämä meni nyt näin ja se on vain hyväksyttävä. Kyllä mä välillä pystynkin, mutta sitten taas välillä sitä on niin helvetin vaikeeta hyväksyä, että mulle nyt sitten sattui tulemaan tällanen elämä. Tällainen risti kannettavaks. Että deal with it.
Niskat ihan jumissa. Oikea hartia on niin tukossa, että koko oikea käsi tuntuu puutuneelta ja kylmältä. Toki myös saman käden ranne oireilee tapansa mukaan.
[q]mayah, 30.8.2006 12:12:
NO KYL MUAKI SIT JOS TEITÄKI *GRR*
[/q]
No kyllä siinä kestikin
[q]pirpeli, 30.8.2006 12:16:
En minäkään, koska mua ärsyttää suunnattomasti se mauton Apu- mainos telkkarissa. Ja siitä tulikin mieleeni, että ne nilkit ei oo vaivautuneet vastaamaan mun palautteeseen siitä. Vaikka se palaute oli ihan asiallinen.
[/q]
Lähetit niille palautetta, että niitten mainos on mauton Millanen se mainos sit oli
[q]Annakins, 30.8.2006 11:51:
VITUN SAATANAN AVUTON PORUKKA TÄÄLLÄ!!!!!
[/q]
Klubbarissa vai duunissa
Hemmetin duuni, argh!!
[q]daffy, 13.9.2006 19:26:
---
Verano, 11.9.2006 22:42:
Toi Leiraksen mainos: "Leiras kiittää lääkäriä." Totta helvetissä se kiittää koska se lääkäri kirjoittaa reseptejä minkä kerkeää kynällä, jonka kyljessä lukee Leiras.
No mutta, sanovatpahan suoraan.
---
Ai, mun mielestä se on hauska mainos ja hyvin toteutettu
[/q]
Juu, itse siitä mainoksesta/ stoorista olen samaa mieltä, mutta kun se lopputeksti läjähti ruutuun, niin meni maku. Tuostahan ei varmaankaan kukaan tiedä, kuinka paljon lääkefirmat loppujen lopuksi vaikuttavat siihen, minkä firman ja kuinka paljon lääkkeitä lääkärit määräävät. Siis todellisen tarpeen lisäksi.
[q]domi, 30.8.2006 12:39:
Tytöt ajattelee tänään liian monimutkaisesti. Kaksi päivää perjantaihin.
[/q]
Noi muut. Mä ajattelen liian suoraviivaisesti jo näin keskiviikkona.
[q]Taika, 15.9.2006 10:24:
allekirjoitan.*igor*
enää 4h36min tätä työviikkoa jäljellä.
[/q]
Tää byrokratia täällä menee kyllä niin naurettavaksi. Tärkeitä ja kiireellisiä asiota, jotka me hoidettas kädenkäänteessä jää tekemättä, koska me ei enää _saada_ tehdä niitä. Erään uuden yksikön pitäisi ne tehdä, mutta he eivät pysty sitä reaaliajassa tekemään ja homma pissaa sitten kympillä.
[q]Jone, 17.10.2006 14:46:
-klips-
[/q]
Ostatko kynsileikkurit
[q]pirpeli, 2.11.2006 10:05:
---
Lenita, 2.11.2006 10:04:
Kuivan ilman takia suupielet on taas ihan haavoilla. Ja kun haukkasin aamupalasämpylää niin ne repes viel pahemmin
---
Nopsaan tyty B-vitamiinivoidetta!Tuo on niiiin nihkeetä :/
[/q]
Mäkin oon aina aiemmin käyttänyt Bepanthenia tuohon, mutta sitten luin, että kyseessä on lähinnä urbaanilegenda. Eli halkeilu ei johdukaan b-vitskun puutteesta vaan infektiosta. Lääkärissä tosiaan kävin ja hän vahvisti asian. Apteekista saa ilman reseptiä Pimafucort-nimistä voidetta, joka auttaa. Nimenomaan voide eli salva, lääkettä oli jossain toisessakin muodossa.
[q]Verano, 18.10.2006 14:06:
Kivaa nähdä huomenna, onko paikalla puolet vai alle.
[/q]
Jihuu, 1/3 ihmisistä töissä! Finnairin lakko vielä päälle, toinen jihuu!
[q]Annakins, 17.11.2006 10:36:
---
Verano, 16.11.2006 22:21:
<- Tyhmä, laiska ja saamaton paska.
---
Eipä ku kiva, ihana, kaunis ja loistava ystävä!
[/q]
Onneks niinkin
Meidän työfysioterapeutti. Ehdotti itse, että kirjoittaa mulle erään lähetteen. Tämä tapahtui muistaakseni jonain keväisenä kuukautena. Muistutin häntä siitä tuossa pari kuukautta sitten. Eipä ole kuulunut.
Nyt tarvitsisin hänen suosituksensa, jotta mulle tilattaisiin ergonominen hiiri tuohon näppiksen eteen. Pistin viikko sitten meiliä, jossa myös muistutin siitä lähetteestä. Ei vastausta. Viime perjantaina soitin, mutta hänen sanottiin olevan varattu koko päivän, joten jätin soittopyynnön. Eipä tässä maanantai iltapäivään mennessä ole soinut puhelin, eikä meiliin tupsahtanut postia.
Se lähete ei sinänsä ole niin kiireinen ollut, mutta olisi se ihan kiva hoitaa alta pois, prkl. Hiiren tarvitsisin mahdollisimman nopeasti
<- Tyhmä, laiska ja saamaton paska.
[q]daffy, 23.11.2006 11:54:
---
Cera, 23.11.2006 11:06:
no toi saakelin Lordi ja sen 'ei linnaan jos ei maskeja mimimi'
NO ÄLÄ SIT VITTU MENE SINNE. apina
---
No mut siinä olis se bonari että ne todnäk kuolee sinne jos menee maskit päällä, siellä kun on kuuleman mukaan ihan törkeen kuuma ilman hirviöpukujakin.
[/q]
Totta
Mut oikeesti kuka urpo kuvittelee et Linnaan vois mennä jossain hirviö- tahi muissakaan maskeissa.
No just, nousi sitten kuume tänään ja kurkkuun sattu heti aamusta alkaen. Kaiken lisäks mulla oli tänään lääkäriaika tuon kätösen vuoksi, mut meni sekin sit mönkään. Fysiatri sanoi et oon niin kuumeinen et nyt passitetaan sut heti himaan ja varataan uus aika ens viikolle, kun ei tietenkään kortisonia voinut kuumeen takia pistää. Ihanaa.