Mikä ärsyttää?
[q]Jutu, 24.1.2008 16:27:
Voi prrrrrrkle. Kumpaa mä nyt katon, Housea vai Criminal Mindsia? *igor**igor**super**igor*
[/q]
Nauhota toinen
Sillon oli ongelma, kun tuli House, Losti ja joku kolmas ohjelma Subilta samaan aikaan
[q]onni3mk, 24.1.2008 17:04:
Sillon oli ongelma, kun tuli House, Losti ja joku kolmas ohjelma Subilta samaan aikaan
[/q]
jep, sillon oli ongelma
subilta tuli sinkkuelämää kaks jaksoo putkeen 21.00-22.00,
ja mul on sellai boxi et voi kahta nauhottaa mut ei kattoo kolmatta
porukoil on sellai *semikade*
[q]L@t, 24.1.2008 21:34:
Uusia jaksoja on tuo 2. tuotantokauden 1. jakso .. (no, nelosella uusia)
[/q]
joo mä kans ihmettelin et miks nelonen sano et ekan kauden vika jakso uusintana ku toi on tokan kauden eka mikä sielt tulee. viime la-yönä tuli se ekan kauden vika jakso uusintana.
[q]Lost-Soul, 24.1.2008 17:26:
---
Jutu, 24.1.2008 16:27:
Voi prrrrrrkle. Kumpaa mä nyt katon, Housea vai Criminal Mindsia? *igor**igor**super**igor*
---
Ja eikös toi Criminal Minds ole tänään vielä uusintaa. Viime tuotantokauden vika jakso.
[/q]
No on, mutta kun en oo nähnyt sitä :( Mut noh, Pelsut pelasti tilanteen joten jäi sit näkemättä muutenkin puolet :D
[q]Kon-tiki, 25.1.2008 11:03:
Meillä ollaan harkittu just tollasta "nauhottaa kahta ja kattelee kolmatta" -digiboksia, mutta ongelmaksi jäisi, että milloinkas ne kaikki ohjelmat ehtisi kattoa, kun niitä tallenteita kertyisi niin ärsyttävän paljon? Kyllä perus yhtä kanavaa kerrallaan tallentavassa boksissa on puolensa.
[/q]
juups, eipä mullakaan enää oo aikaa niit ohjelmii katsoa, mitä on tallentanut.
nyt on työ ja koulu ja lastenkin kanssa pitäis olla ja kotiakin hoitaa,
mut silti ottaisin ennemmin sellaisen, jossa voi tallentaa kahta kanavaa, ja katsoa kolmatta, jos vaiks sattuis joskus sellai tilanne tulemaan
ja kyl mul on nytki sellai "ongelma", et koska kerkeen kattoo ne kaikki ohjelmat, mitä oon
tallentanut, mut ehk sit joskus on aikaa
Liikaa töitä yhdelle viikolle. Tammikuu on kaikenkaikkiaan ollut ihan pimee duunin suhteen. Päivittäin saapuvien meilien määrä on vähintään triplaantunut viime vuoden vikoihin kuukausiin verrattuna. Toisaalta lisävastuu ei ole pahaksi, mut pitääkö kaiken tapahtua samaan aikaan?! Onneksi pian on perjantai :D
[q]larzizi, 25.1.2008 14:02:
Paskassa kunnossa olevat tiet. On helvetin hienoa yrittää fillaroida kouluun, kun eilisiä loskapaskoja ei ole aurattu pois ja ne on jäätynyt tien pintaan. Ei muuten mitään, mutta kun tie ei ole enää mistään kohtaan tasainen, kun eiliset renkaan- ja kengänjäljet on jäätyneet. En koe asuvani mitenkään korvessa, mutta siltikään noita tiettyjä teitä ei IKINÄ aurata tai hiekoteta. En edes jaksaisi narista, jos mun olisi mahdollista kiertää kouluun tai keskustaan jotain toista reittiä, joka olisi edes puoliksi aurattu. Ja tuota samaa reittiä kulkevat 95% samalla ja viereisellä asuntoalueella asuvista ihmisistä, jotka haluavat kouluun tai keskustaan.
Nimim. koulumatkan fillarointiin meni aamulla kolme kertaa sama aika mitä normaalisti ja takaisin en uskaltanut enää pyöräilläkään, kun aamuisia kulkukelvottomia alamäkiä ei pystynyt fillaroimaan ylös.
[/q]
Saman totesin itse myös aamulla, taloyhtiön pihassa oli ihan turha edes kuvitella hyppäävänsä fillarin selkään ja tuo vaivainen kilometrin matka töihinkin oli "hieman" tuskallinen. Autotiet taasen olivatkin paremmassa kunnossa, mutta meneppäs sinne pimeässä ajamaan ja odottamaan jotakin takaata tulevaa rekaa. Nähtävästi kävely- / pyöräteiden kunnossapito on jokseensakin retuperällä, vaikkakin nyt päivällä oli jo sepeliä ilmestynyt tielle. Mutta eihän tuo sepeli paljoa auta, jos se on siellä jäätyneiden kengänjälkien sisällä (+kuulalaakeri-ilmiö sepelillä, hiekkaa perkele).
Se, et unohdin ostaa kaupasta siideriä!*toktok*
Koneelta katos kaikki mitä oon ladannu ja tallentanu viime viikon aikana. Koulutehtäviä, biisejä, 10 ohjelmaa.. *eikä**grr**dissaa*
Työt, ei malttais millään tälläsen viikonlopun jälkeen :F
epäilys siitä etten saa lähtöä ulkomaille aikaiseksi.
mieli tekee lähteä vaikka puoleks vuodeks
tai vuodeks tsekkaileen mestoja ja viettämään
rennompaa elämää vielä kun se on mahdollista
ennen myöhempää ikää (tai ainaki hivenen
helpompaa, ehkä..)
Hukassa oleva passi! Pitääkö *piip* just tällä hetkellä kadottaa se?!!
Soittaa erään laitteen tukeen jossa sulle lässytetään erittäin alentuvalla äänensävyllä ihan kuin olisit 3-vuotiaan tasolla. Ja sit se, kun jälkikäteen kuulee että kyseisen tuen olisi pitänyt vittuilun sijaan ihan kiltisti vaan auttaa mua koska kyseessä on liisatut laitteet.
Että hoovee vaan enkä tarkoita hyvää viikonloppua...
vois olla enemman toita kun tanne toimistolle raahauduin viela suht aikaseen. kerrankin kun voisin syoda lounaan niin lounaaksikin on jotain makkarakeittoa ym tyhmaa.
[q]Peppi, 27.1.2008 21:49:
Hukassa oleva passi! Pitääkö *piip* just tällä hetkellä kadottaa se?!!
[/q]
Oujee. Huomiseks sain uuden 80 eurolla. Lupatäti kaivoi verta nenästään viisastelemalla, et "kannattaa tulla aamulla, niin ei ole ruuhkaa ja passinkin saa varmasti seuraavana päivänä". JOO, ehkä olisinkin tullut, jos olisin voinut?! Fakin idioootti.
Hmm... Olin paikalla kello 15.30, ja mesta menee kiinni 16.15. Odottelin kiltisti semmoset pari tuntia, jonka jälkeen tää leidi kommentoi mun "myöhäistä" ajankohtaa tulla hakee pikapassia. Niinku what?! Onks se niiden asia antaa palautetta asiakkaille vai toisinpäin? Miks koko mesta on auki vartin yli neljään, jos on noin ylivoimaista palvella asiakkaita.
Asiakaspalvelua parhaimmillaan JA ite käytetään aikaa juoruiluun duunikamujen kanssa.
Se kun allergia iskee tähän aikaan Tässä sitä nyt odotellaan että lääke alkaa vaikuttamaan, jos vaikka jossain 1:30 - 2:00 pääsis nukkumaan
AAARGH! telkku.com sivustolla aukes sit saarioisten "tässä on äiti-nettimainos". oon kärsiny jo ihan tarpeeks siitä rallatuksesta telkkarista kuultunakin!!*toktok*
Kun ei voi niistä saatanan putkiremonteista ilmoittaa mitään, hieman pisti vihaksi kun lämpimän veden tulo katkeaa yhtäkkiä suihkun alla (onneksi kesti sen hetken, että sain pestyä shamppoot pois päästä kylmällä vedellä). Ja nyt sieltä tulee sellaista paskanruskeaa tavaraa hanasta ulos *grr*.
Urpoilu.
Jumitan koneen ääressä, vaikka pitäs lukee huomiseen tenttiin. *toktok*