Mikä ärsyttää?
Oma saamattomuus ja laiskuus.
[q]domi, 15.11.2007 09:09:
---
Zeratul, 14.11.2007 20:01:
Se et vaik on melkee parin tonnin kone, ja nettiyhteyski vissii 10Mb, nii silti jo pelkkä sivujen selaaminen tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta. Haluu uuden modeemin. N.Y.T Sen jälkee vois hyvin mielin heittää ton vanhan seinään, ehkä viel vähä hellästi taputtaa sitä jollain, esim. kirveellä.
---
Mistä päättelet et vika ois modeemissa?
[/q]
No vaikka siitä et ku mul oli tilapäisesti uudempi modeemi käytössä nii kaikki pelas moitteettomasti.
Ärsyttää oman alan palkkaneuvottelut, kun toinen osapuoli hoitaa "neuvottelut" niin että ei vaan neuvotella ollenkaan. Kuinkahan kauan tätäkin sit kestää..
[q]pupuankka, 15.11.2007 14:17:
Tilastotiede, SPSS ja merkitsevyystestit *toktok*
[/q]
Ainakin Mikkelin AMK:ssa akronyymi SPSS on saanut käännöksen "Suuhun, perseeseen, suuhun & suuhun".. Kuvastanee kaikkien ko. softan kanssa hermonsa polttaneiden tuntoja.
[q]marpa, 15.11.2007 14:58:
Työt! Ärsyttää ja ottaa päähän niin paljon, että melkein irtisanoin itseni tänään.
[/q]
Ää, jaksamista! Ei enää kauaa. Ajattele itseäsi palmujen katveessa!
[size=20]DUUNISSA PALAA VTTU KÄÄMI[/size]
Haistakaa ihan oikeesti pitkä vittu
Ja lisäksi pudotin eväslootani ja kaikki pöperöt levähti siihen lattialle.
Jostain syystä en saa kaikkia tekstiviestejä mitä mulle lähetetään
[q]KooKie, 19.11.2007 10:14:
Ärsyttääkö? ;D
[/q]
No tietty. Lankesin huijaukseen
"Lucky"
Latasin ysin aikaa aamulla kolumbuksen prepaid liittymään puheaikaa verkkopankilla..
Raha on tililtä lähteny mut saldo ei oo puhelimeen vieläkään tullu vaikka normaalisti menee vain joku pari minuuttia niin nyt sit on vierähtäny jo nelisen tuntii.
Asiakaspalvelussa neiti vain pahoitteli mut otti sentään tilitiedot ym ja laitto asian eteenpäin mut eipä hänkää osannu kuitenkaan sanoo kauan menee että saan saldoni puhelimeen.
Nyt sit siirty kaikki tärkeet puhelut huomiseen mut eniten vituttaa se kun tänään olisin voinu soittaa mun kullalle iltapäivällä pienen puhelun ja nyt näyttää siltä että se ei onnistu. prkl.
Voi jumaleissön että osaa olla taas idioottimaista toimintaa täällä. Mistä helvetistä ne repii nää ihmiset tekee päätöksiä?
Se, että asiakas pyytää soittamaan aspaan koska hän ei ite jaksa jonottaa "kun ei sinne koskaan pääse" ja kun sanon, että ihan samaan numeroon minä joutiisin soittamaan, että ainoa ero on se, että jonotetaanko tässä molemmat vai pelkästään sinä?. Joo soita sä vaan...
O_o
Miten se asia on helpompi jos mä kuuntelen jonotusmusaa ja toinen istuu tuolilla sen aikaa? :D
Vitun lehtimyyjät. *toktok* Koska liittymä on firman nimissä, niin en saa minkään valtakunnan suoramarkkinointikieltoa tuohon puhelimeen. Musta alkaa olemaan kohtuutonta, jos 1-3 kertaa joka viikko soitetaan jostain paskalehdestä tai jostain vitun Annansilmä-keräyksestä, vaikka ne toki hyvällä asialla ovatkin. Kiinnostaa ihan saatanasti tilata koskaan mitään lehteä keneltäkään. Miksei kukaan koskaan soita illalla, että "nyt lähtis pesukoneteknoa halvalla, pannaanko tulemaan. " "No totta kai!"
Se että ihmiset on idiootteja.
[q]hallucinogen, 19.11.2007 18:37:
Se, että asiakas pyytää soittamaan aspaan koska hän ei ite jaksa jonottaa "kun ei sinne koskaan pääse" ja kun sanon, että ihan samaan numeroon minä joutiisin soittamaan, että ainoa ero on se, että jonotetaanko tässä molemmat vai pelkästään sinä?. Joo soita sä vaan...
O_o
Miten se asia on helpompi jos mä kuuntelen jonotusmusaa ja toinen istuu tuolilla sen aikaa? :D
[/q]
Aamen - meillä tosin kyseessä on ajojärjestely josta pitää kysyä kaikki ajoaikataulut... Selvityspuoli (eli esim. meikäläinen) on siinä vaan ylimääräinen pykälä välissä jolla ei edes välttämättä ole kaikkia oleellisia tietoja!
Aina vaan pitää istuu duunissa vaik on miten kiva ilma ulkona...
[q]sapeli, 20.11.2007 07:29:
Aamen - meillä tosin kyseessä on ajojärjestely josta pitää kysyä kaikki ajoaikataulut... Selvityspuoli (eli esim. meikäläinen) on siinä vaan ylimääräinen pykälä välissä jolla ei edes välttämättä ole kaikkia oleellisia tietoja!
[/q]
Jeh, mä ymmärrän kyllä silloin kun tulee sellaiseen aikaan, että meillä myyjillä on meidän kauppiaspalvelu avoinna (joka siis ainakin teoriassa on nopeampi) tai ongelma on sellainen mitä asiakas ei itse voi puhelimessa tehdä.
[q]sapeli, 20.11.2007 10:51:
Scrabblessa ihmiset jotka tietää ulkoa kaikki oudot pikkusanat jotka ei oikeasti tarkoita yhtään mitään Osaa ei löydy edes oikeista sanakirjoista, osa on vaan lyhenteitä tai ulkomaisten kirjainten nimiä, jne
[/q]
Jos puhut Facebookin pelistä, ni siellä on sellanen sanakirja missä on lueteltu kaikki hyväksyttävät 2-kirjaimiset sanat.
[q]Annakins, 20.11.2007 10:56:
---
sapeli, 20.11.2007 10:51:
Scrabblessa ihmiset jotka tietää ulkoa kaikki oudot pikkusanat jotka ei oikeasti tarkoita yhtään mitään Osaa ei löydy edes oikeista sanakirjoista, osa on vaan lyhenteitä tai ulkomaisten kirjainten nimiä, jne
---
Jos puhut Facebookin pelistä, ni siellä on sellanen sanakirja missä on lueteltu kaikki hyväksyttävät 2-kirjaimiset sanat.
[/q]
Esim. siitä - mutta osa ärsytystä tulee siitä kun tuota peliä ei enää moni pelaa sen mukaan mitä sanoja tietää olevan olemassa, vaan että muistaa ulkoa että "haa, tämäkin oli hyväksytty, 128 pistettä!" Multa ainakin menee varmasti paljon pisteitä ohi suun kun välttelen esim. erisnimiä, mutta näköjään niistä osa onkin hyväksyttyjä (esim. "warsaw"). Tai sit jotkut lyhenteet mille en ole löytänyt mitään muuta merkitystä, esim. "dif". Ehkä näille on jotkin merkitykset jossain.
Erityisesti nuo kahden ja kolmen kirjaimen pikkusanat tuntuu vähän väkisin lisätyiltä scrabbleen pro-pelaajille jotka voi täyttää koko ruudun merkityksettömillä sanoilla.
Se et vaik on melkee parin tonnin kone, ja nettiyhteyski vissii 10Mb, nii silti jo pelkkä sivujen selaaminen tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta. Haluu uuden modeemin. N.Y.T Sen jälkee vois hyvin mielin heittää ton vanhan seinään, ehkä viel vähä hellästi taputtaa sitä jollain, esim. kirveellä.