Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Annakins, 10.11.2007 07:26:
olla lauantaiaamuna hereillä tähän aikaan.
[/q]

Hear you, vaikka eri ajoista puhutaankin. Varsinkin, kun yritti eilen valvoa myöhään, jotta nukkuis pitkään ja jaksais illan. Nyt pitäis jaksaa ilta kuuden tunnin unilla...

pomo

Ei oikeasti voi olla näin tylsää, ei tiedä mitä tekisi. Mikään ei oikein juuri nyt kotosalla kiinnosta, tullut ihan liian monta viikonloppua nysvättyä kotosalla ja nyt alkoi vihdoin kypsyttämään urakalla tämä touhu. Ehkäpä kipaisen tuosta ärrältä hakemassa bisseä ja mietin uudestaan viikonlopun suunnitelman *yssikseen* *igor*.

olla lauantaiaamuna hereillä tähän aikaan.

Mikä IHME siinä on, et kun ihmiset astuu lähijunaan...niin sitten täytyy heti alkaa vaihtamaan vaunua ja ravaamaan vaunujen välillä, vaikka vapaita paikkoja löytyisi !!!??? Ja TOTTAKAI ne ovet täytyy paiskoa kiinni, kun eihän niitä nyt MITENKÄÄN voi silleen nätisti sulkea. AAAAAARRRGGGGG!!!!

tänään kaikki vaihteeksi..! kunhan täält töis pääsee helv**tiin nii kait se ilta alkaa sujuu.

Madonnan soundtsekki, kuseskelevat pissikset tossa takapihalla, haisevat bajamat parvekkeen alla, joka puolella aitoja ja kusipäisiä järkkäreitä. Olis voinut tonkin vanhan eukon jonnekin metsään kärrätä. *dissaa**dissaa**dissaa*

Ainainen nuha*igor*

Mä en nyt mitenkään osaa keskittyy mihinkään olennaiseen,
ajatukset harhailee jatkuvasti muualla

[q]Tintti, 11.11.2007 19:19:
Mikä IHME siinä on, et kun ihmiset astuu lähijunaan...niin sitten täytyy heti alkaa vaihtamaan vaunua ja ravaamaan vaunujen välillä, vaikka vapaita paikkoja löytyisi !!!??? Ja TOTTAKAI ne ovet täytyy paiskoa kiinni, kun eihän niitä nyt MITENKÄÄN voi silleen nätisti sulkea. AAAAAARRRGGGGG!!!!
[/q]
ei lipunmyynti -> lipunmyynti

Pätkivä nettiyhteys*grr*...voi että osaa olla ärsyttävää..*poks*

[q]Tintti, 11.11.2007 20:27:
---
Ober, 11.11.2007 19:34:
---
Tintti, 11.11.2007 19:19:

---

ei lipunmyynti -> lipunmyynti

---

No KAPPAS, SINÄHÄN SEN SANOIT, KUN EN OLISI ITSE TAJUNNUT *eikä* Lipunmyyntivaunuun voi kävellä myös suoraan, eikä mutkan kautta.
[/q]
Noei mut kato pelottaa et se juna lähtee jos seisoo vahingos siin epälipunmyyntipaikan edessä :P

Ltn. Huttunen

[q]Freja, 11.11.2007 22:06:
Mun mielestä äsken uutisissa, kun tuli äsken tuosta pakkolaista ja hoitsujen irtisanoutumisesta ja siinä haastateltiin yhtä hoitsua, se kommentti siinä oli jotenkin.. Ärsyttävä.
[/q]

Mua nyt ärsyttää koko hommassa eniten se, että miksei sitä palkkaa voi vaan vaksaa? säästyttäis potilaiden asettamisesta kolemanvaaraan ja säästyttäis myös turhalta puuhastelulta (=noi lait). Kyllä siihen rahat löytyy, kun pistetään niitä asioita tärkeysjärjestykseen...

Tottakai on töissä yhdessä systeemissä vikaa mitä tarvisin, ja paikalla on alivoima henkilöstöä enkä oikein voisi sitoa puhelinlinjaa it-tukea varten (jonka numero on muutenkin varattu koko ajan)

Budgetering o. ekonomiplanering-kurssi. På svenska.

[q]Freja, 11.11.2007 22:06:
Mun mielestä äsken uutisissa, kun tuli äsken tuosta pakkolaista ja hoitsujen irtisanoutumisesta ja siinä haastateltiin yhtä hoitsua, se kommentti siinä oli jotenkin.. Ärsyttävä.

"Olemme raivoissamme. Tuntuu ettemme ole minkään arvoisia."

Nii. Kun halutaan taata se, ettei potilaita kuole, ni tyypit on raivoissaan ja tuntee olevansa ei-minkään-arvoisia?

Tää on si mun eka ja viimenen kommentti täällä tohon kiistaan liittyen.
[/q]

Niinpä. Hoitsujen työtä pitäs khyl arvostaa enemmän, ja palkkoja tulis ehkä nostaaki, mut ei sillä uhalla et potilaita kuolee. Luulis et hoitajatki on valinnu alansa sillä perusteella et voivat auttaa ihmisiä? Ei siks et voivat lakon uhalla asettaa ihmisiä hengenvaaraan? Kyllähän kaikki sen sairaalaympäristös tietää ettei siellä mikään toimi ilman hoitajia, ja uskon ainaki ite et sopuun päästään tässäki kiistassa.

Vaikeita asioita tämmöset.

Aikuisten ihmisten lapsellisuus.

4 tenttiä tällä viikolla .. V***U

uuden kauppojen aukiololain vaikutus työvuoroihin

O