Mikä ärsyttää?
[q]Annakins, 20.11.2007 11:03:
Juu mä oon ihan samaa mieltä. Ei tosiaan tunnu olevan mitään logiikkaa edes noiden erisnimien kohdalla, jotkut hyväksytään ja jotkut ei. Sama juttu lyhenteissä, esim. OK ei oo hyväksytty mut YA on.
pelataaks? :)
[/q]
Ihmees! Mut joo, pelihän tuo on, ja ne voittaa jotka osaa käyttää pelin sääntöjä edukseen.
[q]kimmø, 20.11.2007 12:43:
---
Annakins, 20.11.2007 10:56:
---
Jos puhut Facebookin pelistä, ni siellä on sellanen sanakirja missä on lueteltu kaikki hyväksyttävät 2-kirjaimiset sanat.
---
onko Facebookissa Scrabble?
en löydä kuin Bogglen ja Word Chainin kun yritän sitä etsiä...
[/q]
scrabulous-nimellä.
[q]Annakins, 20.11.2007 12:53:
---
kimmø, 20.11.2007 12:43:
---
Annakins, 20.11.2007 10:56:
---
onko Facebookissa Scrabble?
---
scrabulous-nimellä.
[/q]
jahas, kiitti tiedosta... nyt vain "add application". Scrabble! <3
Mandariinit, joissa on siemenet. Nautinto vähintäänkin puolittuu.
Kieliopin raiskaus mediassa ja mainoksissa. Pahiten särähtää korvaan "minun <jokin>" esim. "minun auto". Oikea muoto olisi "minun autoni". Toki kieli muuttuu ajan kuluessa mutta jotenkin tuo ei koskaan tule kuulostamaan oikealta.
TJEU: http://www.ling.helsinki.fi/~aairola/Ssu112-8luento-2.ppt
Kaduilla näkee päivittäin ziljoonittain jotain pinkeitä tepeitä ja kaiken maailman milffejä ja suoraan sanottuna mua panettaa, ja sekös mua vituttaa! :(
ehkä semisti rassaa töissä meidän toinen visualisti.. ku se elää ja hengittää meidän department-bookia.. jos pöydässä ei oo viikattujen pinossa kaikki millilleen samankokoiset ja jos vetoketjut pinossa on pari millii vinos nii se on päin persettä tehty.. ja tarttee tehä se uudestaan..
toisaalta on ihan hyvä et on tarkka mut perfektionistin kanssa on joskus hankala työskennellä.
20min myöhemmin se koko pöytä on räjäytetty..
muuten on tosi ihana ihminen ja ystävällinen mut pikkutarkkaisuus rassaa.
[q]bubbelgum, 23.11.2007 01:21:
---
Zeratul, 22.11.2007 23:42:
Onkohan mutsi vihdoinki flipannu ihan totaalisesti?
Nyt saa tulla joku söpö neiti kylään, ku en varmaa muutenkaa saa paljoo nukutuks ja mutsia pitäis kans valvottaa eläimellisellä karjunnalla, ilmeiseti semmonen ois nuorelle miehelle sopivaa käytöstä.
Siis mitä vattua, jos ei mul oo täällä joka toinen ilta joku bimbo pantavana nii se tekee musta automaattisesti homon? Ei et mutsilla niinku mitään homoja vastaan olis, mut nyt ku se on viikonloppuna varmaa enemmän tai vähemmän poissa, nii täällähän ei mitään homo-orgioita pidetä, heteromman version saisin kuulema kyl järkätä.
Eikä siin viel mitää et kuuttakymmentä lähenevä mutsi saa moisia outouksia päähänsä, mut siskotki (ainaki mutsin mukaan) epäilee mun seksuaalista suuntautumista?
Sori ihan vitusti jos mä en usko saavuttavani jotain suurta sisästä harmoniaa ja elämäni täyttymystä satunnaisilla panoilla.
Miehen elämähän ei voi koostua muusta ku pillun metsästämisestä.
---
lol.
Onhan se ihan hyvä että mutsi osaa tolleen selostella että mitä "sun siskot" ajattelee ja epäilee, varsinkin kun ottaa huomioon että kyseinen heebo ei oo esim allekirjottaneen _siskon_ kanssa edes puhunut sanaakaan moneen kuukauteen. Jei! Riemun älyvoitto!
Niin joo, ja vastaus on kyllä. Se on flipannut ihan totaalisesti, tosin jo aikoja sitten ja sellasissa asioissa että siihen verrattuna jotku naurettavat homoläpät ei oo mitään.
Mut hei, ei pitäs olla mitään uutta siinä et meijän perheen jäsenet flippaa. Et tsemii vaan meille!
Ps. niin joo, ja ihan sama mulle ootko homo, hetero, bisse, miessika, yksineläjä, eunukki tai kenties marsilainen, kuhan oot onnellinen!
[/q]
Joo, joo. Cissuki on kuulema sanonu mutsille et Juhoki salee on mun panokaveri, siitä huolimatta et kyseisellä kaverilla on muksu ja se asuu lapsen äidin kanssa saman katon alla. :D
On se jännää ettei se tajuu tommosta huumoriks vaik sen oma tyyli on just tommonen sarkastinen ja vittuileva.
Häpy taims. :D
[q]Miinapiina, 22.11.2007 20:43:
itsekeskeiset ääliöt *toktok*
cittarin parkkarilla mamma vetää autos röökii ja takapenkki täynnä mukeloita...
*släp*
ei sit jaksanut nostaa peppuaan sitä vertaa et ois mennyt röökaa pihalle
[/q]
en voi kyllä ymmärtää tollasia ihmisiä yhtään *pökr*
tällä hetkellä vois kysyä että mikä EI ärsytä.. v*tun v*ttu sentää, prkl!
Naapurit jotka laittaa postiluukusta lappuja et "voisitko soittaa vähän hiljempaa musiikkia, kiitos."
LOL :D:D
This means war
Scandic-hotellin nettivaraussysteemi. Tyrkkään hakuehdot ja pimpelipom kone etsii hotellit. Toisten kohdalla lukee "ei saatavilla" ja toisten "saatavilla." Kun valitsee "saatavilla"-tyyppisen tapauksen ja jatkaa varaukseen, seuraava sivu ilmoittaakin, ettei sitä olekaan saatavilla. On se kerpele.
Onko vika mun ymmärryksessäni vai Scandicin systeemissä?
[q]Hyzenthlay, 22.11.2007 21:50:
en voi kyllä ymmärtää tollasia ihmisiä yhtään *pökr*
[/q]
jep, sama homma...
ja pari vuotta sit ku vein miroa tarhaan ni siin tarhan parkkipaikalla kans yks mamma röökas autossa niin et siel oli myös lapsia. niil oli joku kimppakyytisysteemi ja ku se toinen mamma vei omansa sinne samaan tarhaan mis miro on, ni tää toinen sit sen ajan röökas autossa
itsekeskeiset ääliöt *toktok*
cittarin parkkarilla mamma vetää autos röökii ja takapenkki täynnä mukeloita...
*släp*
ei sit jaksanut nostaa peppuaan sitä vertaa et ois mennyt röökaa pihalle
Onkohan mutsi vihdoinki flipannu ihan totaalisesti?
Nyt saa tulla joku söpö neiti kylään, ku en varmaa muutenkaa saa paljoo nukutuks ja mutsia pitäis kans valvottaa eläimellisellä karjunnalla, ilmeiseti semmonen ois nuorelle miehelle sopivaa käytöstä.
Siis mitä vattua, jos ei mul oo täällä joka toinen ilta joku bimbo pantavana nii se tekee musta automaattisesti homon? Ei et mutsilla niinku mitään homoja vastaan olis, mut nyt ku se on viikonloppuna varmaa enemmän tai vähemmän poissa, nii täällähän ei mitään homo-orgioita pidetä, heteromman version saisin kuulema kyl järkätä.
Eikä siin viel mitää et kuuttakymmentä lähenevä mutsi saa moisia outouksia päähänsä, mut siskotki (ainaki mutsin mukaan) epäilee mun seksuaalista suuntautumista?
Sori ihan vitusti jos mä en usko saavuttavani jotain suurta sisästä harmoniaa ja elämäni täyttymystä satunnaisilla panoilla.
Miehen elämähän ei voi koostua muusta ku pillun metsästämisestä.
kun ei saa toisesta ihmisestä selvää prkl
[q]Sand3, 22.11.2007 22:22:
[/q]
Tuttu fiilis muissakin piireissä *toktok*
[q]pirpeli, 18.4.2008 08:11:
Kraah.
Natisevat tissiliivit.
[/q]
I feel your pain :D
[q]Tuksu, 25.11.2007 15:18:
---
Sand3, 22.11.2007 22:22:
---
Tuttu fiilis muissakin piireissä *toktok*
[/q]
Saako ihmisistä joskus selvääkin? Onko se edes mahdollista? Mitä sillä edes tarkoitetaan?
Mun pitäis olla parin tunnin päästä ovesta ulos ja menossa jo kaukana,
ja mä oon edelleen hiukset takussa,naama kampaamatta ja kamat levällään.
Ärsyttää itteäänkin olla näin hidas käänteissäni tänään.