Mikä ärsyttää?
Tyyppi joka sanoo "muistathan että puhuminen auttaa, tule kertomaan jos joku asia painaa". Ko. henkilön kanssa ei voi jutella normaalisti koska se murskaa oman mielipiteensä läpi, lannistaa ja alistaa henkisesti.
Juu mä tuun puhumaan sit taas kun ahistaa
Mun koulussa on välillä niin raivostuttavan epäoleellisia ja paskasti hoidettuja asioita sotkemassa mun mielenkiintoa.*dissaa*
Haista vittu-meininki töissä!
Kaikki mitä teet on joko väärin tai huonosti tehty...
Vittuako sitä mulle pitää kiukutella, jos oot pitäny perjantain vapaata ilman järkevää syytä
ja nyt joudut tekemään pitkiä päiviä, et saat otettua hommat kiinni...
tänää on ollu tosi puolkuntonen olo ja kauheen saamaton fiilis. Ei oo oikeestaan mielenkiintoo tehä ees sellasia asioita, joista normaalisti tykkäisin, saati sitten velvollisuuksiani*hmph*
Miten voi olla taas näin vaikeeta saada ittensä hereille ja liikkeelle?!
Onks oikeesti ihan pakko mennä töihin ku ei yhtään huvita?
kävin tänään työkkärissä. oli varattuna aika kello 9.00.
olin ajoissa paikalla ja oottelin et se työntekijä tulis kanssa paikalla.
ei näy ei kuulu.
kävin sit kysymässä yhdeltä toiselta työntekijältä, et voisko hän tarkistaa kelle mulla ois aika ollut, ku tää kyseinen henkilö ei ollut huoneessa.
tää toinen tyyppi neuvo istuu ja oottaa, et tää työntekijä tulee paikalle. ei edelleenkään näy eikä kuulu.
sit tää keltä kävin sitä aikaa kysymässäkin, tulee siihen odotustilaan, ja ihmettelee ku se ei vieläkään oo tullut... koputti oveen ja kurkkas sinne huoneeseen, joka oli pimeenä, siel ei siis oltu ees käyty.. hmmm...
no sit tää kiva avulias työntekijä meni kysyy siit viereisestä huoneesta (jossa oli jo asiakas) et missähän mahtaa olla tää henkilö (kelle mun piti mennä). no sekää ei tiennyt mitään, mut varmuuden vuoks tarkisti OMAN kännynsä, ja siellä oli viesti tältä tyypiltä, et hän vie lapsensa sairaanhoitajalle kymmeneks, et aamuasiakkaat pitäis hoitaa!! just joo
eli se ei siis ollut työpaikalleen ilmottanut ettei tuu aamulla, vaan lähettänyt toisen työntekijän omaan kännyyn viestin... *toktok*
ois voinut sinne työkkäriin soittaa et hänel on menoa, jos joku muu ois voinut hoitaa aamuasiakkaat tai ees siirtää niien aikaa
no sit mun piti viel oottaa et yks työntekijä, kenen aamuasiakas oli perunut, ois ottanut mut vastaan, mut silläki kesti ja kesti...
no sit tää, kuka tätä juttuu selvittikin (et missä tää yks luuhaa) ni anto mulle uuen ajan, ettei tartte siel työkkäris enää norkoilla!
et kyl vähä ärsytti / ärsyttää
noi kelit *ranteitaviiltel*
[q]Miinapiina, 6.11.2007 16:43:
*tyokkarin tati on vienyt lapsensa laakariin*
[/q]
Ihan vaan oli pakko puuttua, silla muistathan etta ihmisiahan me kaikki vaan ollaan ja sentas OLI ilmoittanut vievansa lapsensa laakariin... Omassa entisessa duunipaikassa minakin ilmoitin TEKSTIVIESTILLA tai soittamalla ns. tyokaverille, joka myos samalla oli tietynhenkinen esimieheni, mutta ei siis pomoni. Tama siksikin etta a) talon puhelimeen ei valttamatta vastattu edes ennenkuin toimisto ns. "virallisesti" aukeaisi ja b) oli jo etukateen sovittu etta isoa pomoa ei tallaisilla asioilla vaivata vaan NIMENOMAAN niita kanssatyoskentelevia, jotta voivat ottaa minunkin hommat hoidettavakseni.
En pahalla, mutta toisinaan vaan tuntuu etta kun se maitolasi kaatuu lattialle, niin koko maailma kaatuu samalla.
[q]Lyylikki, 1.11.2007 20:29:
Eikös tommonen tuliaseella uhkailu ala mennä jo sen verran vakavaksi, että kannattaisi ottaa yhteyttä poliisiin? Tai mistä minä tiedän. Jos tuommoisia uhkailee, niin kannattaa varmaan hieman yrittää ottaa etäisyyttä siihen, eikä ainakaan provosoitua, kun tuntuu siltä, että tyypillä viiraa päässä vähän enemmänkin.
Hitto ihmisille pitäis olla pakolliset testit, ennen kuin ne saa muuttaa kerrostaloon. Selvähän se on, että elämisestä kuuluu ääniä. Esimerkiksi vessan vetäminen yöllä ei mun mielestä pitäisi herättää ketään toisessa asunnossa nukkuvaa, mutta kummasti siitä aina valitetaan. Mutta tosiaan sähän siis ihan varmaan itse et haluaisi yöllä nukkua täysiä unia, vaan pelkästään nautit siitä, että muksu huutaa
Tsemppiä nyt ja toivotaan, että asiaan löytyisi joku fiksu ratkaisu (eli se päälö muutais pois).
[/q]
joo siis ihme kilikali se äijä, ja kummemmaks asian tekee se, et sillä itellään on lapsi, sellai teini-ikänen kotona asuva poika
et luulis et tietäis et lapsista kuuluu ääntä...
mut joo oli se aika outo, ku eka se siin kuunteli ku mesosin sille noista jutuista ja sit muuttu agressiiviseks *toktok*
sanoin sille myös, että jos kerrostaloelämä ei maistu ni voi muuttaa poiskin, koska ääniähän kerrostalossa kuuluu väkisinkin... ja esim toi vessan vetäminen, ei se mua koskaa oo herättänyt, mut sillon ku miro oli vauva, ja mul univaikeuksia, ni naapurin denat ku dokas ni joka kerta ku ne kävi vessassa ni se kuulu meille asti. mut eipä käynyt mielessä valittaa siitä ku itehän oon asumismuotoni valinnut!
ja myös tosta sille mainitsin, et luuleeks se tosiaan, et mä ja miro täällä nukutaan, ku toinen itkeskelee... ja se vaan hoki et rajansa kaikella, nyt siihen tulee loppu. ja ku koitin kysyä et mihis toimenpiteisiin se aikoo ryhtyä, ni ei osannut ees vastata.
ja ymmärtäisin sen vitutuksen, jos tätä tapahtuisi JOKA yö, mutta ku se on aika harvoin ku miina itkee, mut äänihän sillä on kova, niinku muillakin perheenjäsenillä
ja jos se itku jatkuis läpi yön, mut sitä ei ees kauaa kestä. sitä vaan vituttaa herätä kesken unien, joo ymmärrän, mut vois vähän miettii tota miten sit sen asian ilmasee. koska mä oon muutaman kerran niitä lappuja laittanut tonne alakerran ilmotustaululle,(koska mulle tuli postilaatikosta lappuja) et jos lapsen itku häiritsee ni saa tulla ihan henk.koht keskustelemaan, oisin vaikka voinut kertoo et mistä se johtuu... (aikasemmin mainitut painajaiset, kasvukivut, ja se et tääl oltiin just noin 8 viikkoo kipee, ja miten pieni lapsi ilmasee, et koskee... no itkemällä)
mut vois tosiaan mennä itteesä siin vaiheessa ku rupee mun elämään puuttumaan siinä mielessä et onko mulla ne kaihtimet auki vai kiinni
ei meinaan ukkeli ollut ihan selvinpäin... *känni*
joo, toivon todellakin et joku ratkasu tms löytyis, koska en jaksa taistella, vaikka tiiänkin et mitään pahaa ei olla tehty ja meitin puolella on isännöitsijäkin...
[q]Freja, 8.11.2007 08:40:
Olin sit unohtanut, et meil o tänää toimikorttikuvaus. Näytän iha hirveeltä
[/q]
Mä muistin! :D Tuli jopa meikattua, normisti ei töihin oikein ehdi, kun oon niin aamutorkku.
Oon äitin luona ja nyt en pääse pois täältä korvesta. Eli täytyy siis venailla johonkin viiteen asti, että ukko tulee hakemaan. Ei tässä muuten mitään, mutta on hiukka tylsää Olis vaan pitänyt jäädä kotiin lepäilemään.
Kokeeseen pitäis lukee, mutta ajatukset lähtee harhaileen.
[q]-Santtu-, 11.11.2007 14:46:
Pätkivä nettiyhteys*grr*...voi että osaa olla ärsyttävää..*poks*
[/q]
Samat sanat! Tai tämähän ei oihestaan pätki, vaan on aivan järkyttävän hidas (256/256).
rahajutut
[q]ianna ei anna!, 8.11.2007 21:15:
Dexter, mä oon venannu sitä koko illan intopukeana ja nyt sitä ei näytetä
...stana
[/q]
haha, mä luulin et oon ainoo jota tää vitutti. uskomatonta toimintaa Neloselta, eiks tarkotuksena olis nimenomaan et ihmiset erottais telkkarin väkivallan oikeesta väkivallasta eikä peruis noita sarjoja koska ne voi järkyttää ihmisiä?
Nenä on ihan *super*tukossa Paine vaan kerääntyy ja päässä jyskyttää
Pitkä iltavuoro kanujen työntekijöiden kanssa, (miks mulle aina työnnetään huollettavaks nää säälittävimmät,saamattomimmat ja persoonallisuushäiriöiset tyypit?!)
huomiset sukujuhlat ja sunnuntain isänpäivä.
MIHIN MUN VIIKONLOPPU TAAS HÄVII?!
ihmiset
Mulla on varmaan joku luonnon oma lobotomia tai jotain, en miettimälläkään keksinyt oikeastaan mitään, mikä juuri nyt ärsyttäis.
Se voisi ärsyttää, jos alkaisin väkisin listaamaan asioita jotka on joskus ärsyttäneet (hitaat ihmiset ruuhkassa, myöhästelevä metro tms) mut en oikeesti jaksa :)
Kontribuutioni topicciin lieneekin se, että tää kommentti saattaa ärsyttää jotain ;)
Joululaulut.... tänään alkoi töissä soimaan joulunauha myymälän puolella*pökr**igor*