Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Miinapiina, 15.10.2007 13:08:
mut jos oot duunissa tollasessa paikassa ni tietty sä pääset läpi nopeemmin, eiköhän teil oo ihan omat numerot mihin soitetaan jos on tarve tms...
vai tarkotitko et jos sä ite asiakkaana soitat ko numeroon? no sit sulla on kyl hyvä tuuri.
[/q]
On oma numero tietenkin mutta tarkoitin, että silloin kun soitan siihen numeroon mihin kuka tahansa jamppa niin en oo joutunut oottaa ikinä lähellekään sit mitä ihmiset aina väittää :).

[q]larzizi, 15.10.2007 13:23:
Ärsyttää kun päätin aamulla ihan unessa, että jätän koulun tänään väliin. Ihan hyvää tämä yksi ylimääräinen palautumispäivä kyllä tekee, mutta silti tulee aina kamalat omantunnon tuskat, kun jäi vaan kotiin nukkumaan
[/q]

Mun kokemuksen mukaan just heräämishetkellä tekee paljon enemmän mieli jäädä nukkumaan kuin esim. viisi minuuttia sen jälkeen jos on jo noussut. En siis itse juuri enää tee tuollaisia päätöksiä jollen ole jo päässyt jalkeille

en saa mitää aikaseks.. ei huvita..

[q]Annakins, 15.10.2007 14:44:
Mulla on nykyään ihan kamala tapa torkuttaa herätyskelloa n. 30-60 minuuttia kun ei vaan kiinnostais herätä aamulla. Mut sit ku herään oon ihan virkeä (yleensä). No, ehkä mä huomenna yritän herätä 6.50 ilman tunnin torkutusta. (Liukuvan työajan huono puoli...)
[/q]

Mulla kans kello herättää 6.30 ja sit 5 minsan välein painan torkkua kunnes kello on 7.00 Se on se kompromissi pitkän rauhallisen heräämisen ja ihan kesken kaiken äkkiheräämisen väliltä mihin oon tyytyny

tää mun tukka o jo nii pitkä et mun pitää _odottaa_ et se kuivaa et sen vois laittaa jotenkin

Saatiin duunissa uutta kalustoa ruuvattua kiinni eikä ole mitään töitä ennen huomis aamua.

Lukutaidottomat aikuiset ihmiset, jotka eivät kykene ottamaan vastaan kirjoitettua saatikka puhuttua tietoa tai ohjetta.

[q]mayah, 15.10.2007 15:22:
Mut jos ne on turkulaisii, ni ei ne vältsist tajuu jos puhut niil stadii.
[/q]

Ne ei oo turkulaisii, mut ei kauheen pitkän matkan päästäkään...

Opintotuen tulorajat, huomenna alkava seminaari, tulevat tentit ja SPSS-tehtävä nyt päällimmäisenä

Duunikaverit jotka ei osaa tehdä muuta kuin istua ja valittavat, kun niitä pyytää auttamaan.
VITTU NYLJEN NE JA RIPUSTAN SEINÄLLE!!!

!!!

Ajattelin pitkästäaikaa herkutella hornet-siipipaloilla, mutta ostitinkin sitten niiden tulisesti maustettujen sijaan vahingossa hunajamarinoituja.. yak...

Se että insinöörityön tekemisessä on kohta menny vuosi. Eikä tää johdu pelkästään mun omasta saamattomuudesta vaan myös siitä että puolessa välissä määräykset joihin koko tarina perustuu muuttu täysin ja se että firmassa toimitusjohtajan kiinnostus ja ajankäyttö ei pistä mun inssityötä esim. kokousten edelle.

Myös ehkä tää jatkuva työmäärä vähän rajottaa tätä motivaatiota jo. Nooh, vielä kerkeis jouluks!

On muuten niin paljon helpompi itkeä täällä

Tää helvetin "melkeiniskenpäälle-flunssa"*grr* jo useamman viikkon ollu vähän puolikuntoinen ja nyt pikkasen päiväpäivältä vaan vetää enemmän voimia pois. Nyt alkoi sitten jo rintakehään koskemaan ni ois varmaan aika käydä lekuris ja ottaa parin päivän levon. Töiden teos oo muuten ongelmaa mut ääni meinaa lähtee ja sit voimat pois*uuh* Tää on siis PERSEESTÄ!!!

ehkä nyt se et ku näen et toi miekkonen on onlines ja sit laitan sille asiaa ja melkein JOKA KERTA SE FEIDAA LINJOILTA ja mä jään ilman vastausta.

Jo nyt on vaikeeta sopii äidin kans ulos menoo sen synttäreiden kunniaks. Lupasin viedä sen johonkin (päämäärä ylläri) ja täs nyt on jouduttu miettii päivämäärät uusiks niin moneen kertaan ettei oo tosikaan. Nyt jouduin jo valottaa vaihtoehtoja, joten ylläri on nyt jo vähän pilattu

kela ja lahden omituiset käytännöt (työkkäri)
vittusaatana *släp*

Saatana että ärsyttääkin tietyt ystävät, joille ei mene jakeluun se, että minä tahansa nimettynä kellonlyömänä ei välttämättä ole aikaa puhua puhelimessa kaiken maailman turhanpäiväisestä paskasta. Duuniakin pitäis tehdä ja sit jos siitä mainitsee, niin linjan toisessa päässä vedetään herneet nenään.

Vtu. Kasvakaa aikuisiksi.

On melko ärsyttävää herätä kuudelta viiden tunnin unien jälkeen tekemään lisää duunia ja havaita, että juuri kun on päässyt hyvään alkuun hommien kanssa tietyn yhteistyötahon mielestä juuri nyt on hyvä hetki pitää huoltokatkos, joka pysäyttää duunit. Huoltokatkoja tulee tietty, mutta kyllä niistä nyt voi hemmetti vieköön ilmoittaa etukäteen.

Nukun sikeästi muutenkin liian lyhyitä yöunia ---> nenä menee tukkoon ---> suu aukeaa ---> suu väsyy ja loksahtaa kiinni ---> kieli jää hampaiden väliin ---> herään kiroillen *eikä*

Ja toi vielä tuppaa toistumaan

Toisaalta, ton ansiosta herääminen oli tänään "helppoa"

tuli koululle yli tunnin aikasemmin sen takia että olisin mennyt salille mutta unohdin sitten salikamat himaan. pikkusen vituttaa..

O