Mikä ärsyttää?
[q]larzizi, 16.9.2007 15:08:
Oma aikaansaamattomuuteni
[/q]
Komppaan. Nyt on kyl pakko jo tehdä jotain. Muuta ku jumittaa täs koneella
[q]Sunshine^82, 27.12.2009 13:32:
---
sativa, 26.12.2009 20:17:
---
Sunshine^82, 25.12.2009 23:06:
ihmiset ketä ei vastaa kun niiltä kysytään
---
Toi on kyllä yks v-mäisimmistä asioista, mitä joku voi tehdä vaikka kysymys ei olisi millään lailla loukkaava, vihjaileva tai muutenkaan asenteellinen. Eikö vai sanoa jotain, vaikka "en halua kommentoida"? Ignooraus on todella alentavaa.
---
joo hiljaisuus on se pahin ja sitten koitetaan vaihtaa puheenaihetta. tai sitten vastataan kysymykseen kysymyksellä tai muuten vaan kommentoi kysymystä niin ettei se suoranaisesti vastaa siihen mitä kysytään. argh! :D
[/q]
Mitä sä tarkoitat tolla?
suklaalevyn raastaminen
Se et noista perkelee kaupoista ei löydy tyttölapsille vaatteita!!!! Siis sellaselle 3v - ->
yritin ettii meidän neidille farkkuja nii ei yksiäkään.. Kaikki on niitä pillimallia ja sellasta mä en meinaa pukee hälle päälle!! Rumia ku perkele sellaset housut!!
Niitä ja sit niit helevetin legginsejä on kaupan hyllyt väärällään! On se kumma ku ei mistää kaupasta saa lahkeesta leveneviä farkkuja lapsille!
hame/shortsi+ leggins-yhdistelmät sais polttaa roviolla!!
Taas tänään ärsytti ihmiset, jotka tunkevat metroon tai sporaan sisälle ilman, että päästäisivät sieltä ensin ulos haluavat ihmiset pois. Ja sit kaiken huipuksi nää samat ihmiset valittaa ja vinkuu, että "onpas tässä metron/sporan ovensuussa taas niin kamala ruuhka voi voi voi kun on niin hankalaa aina".
[q]crissy, 17.9.2007 14:06:
Se et noista perkelee kaupoista ei löydy tyttölapsille vaatteita!!!! Siis sellaselle 3v - ->
yritin ettii meidän neidille farkkuja nii ei yksiäkään.. Kaikki on niitä pillimallia ja sellasta mä en meinaa pukee hälle päälle!! Rumia ku perkele sellaset housut!!
Niitä ja sit niit helevetin legginsejä on kaupan hyllyt väärällään! On se kumma ku ei mistää kaupasta saa lahkeesta leveneviä farkkuja lapsille!
[/q]
mun mielestä taas just nyt löytyy tollasille 3v niinku mun neiti ni sairaan hienoja PILLIfarkkuja eikä niit keravafarkkuja.
[q]-Santtu-, 16.9.2007 13:57:
Poistin just kaikki kommentit profiilistani ja just samaan aikaan tuli yksi uusi kommentti niin sekin poistui! jäi vaivaa!*grr*
[/q]
se olin ehkä MINÄ *NAURU*
[q]sune, 17.9.2007 16:47:
---
crissy, 17.9.2007 14:06:
---
mun mielestä taas just nyt löytyy tollasille 3v niinku mun neiti ni sairaan hienoja PILLIfarkkuja eikä niit keravafarkkuja.
[/q]
mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..
Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..
Oonkohan vaa kranttu ku ei mikää kelpaa..
H3li.. täytyy tulla kattoon..
Kelatätien taito lukea virallisia kauppakirjoja ja jo lähetettyjä asiakirjoja. Samat asiakirjat pitäis nyt saada "uusina"
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..
Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..
Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..
[q]tiiplis, 17.9.2007 10:46:
Vtun tavarantoimittajat *släp* Muutenkin tää työpäivä on alkanut väärällä jalalla
[/q]
Oliko Kiitolinjan kuljetus?
[q]pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..
Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..
Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..
---
Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.
[/q]
I know......
silti rassaa
Kaikki. Työttömyys eniten. Hajoon ku ei oo mitään järkevää tekemistä. Siivoa, pese pyykkiä, hae töitä, käy kaupassa, oota että muut pääsee töistä/duunista ja pitkästy. Päivästä toiseen.
[q]sapeli, 18.9.2007 08:56:
---
tiiplis, 17.9.2007 10:46:
Vtun tavarantoimittajat *släp* Muutenkin tää työpäivä on alkanut väärällä jalalla
---
Oliko Kiitolinjan kuljetus?
[/q]
Ei kun se firma josta ne tavarat tulee... Mut kyllä se Kiitolinjakin välillä kunnostautuu
Yks stnan teinipissis joka tunkee joka v*tun tuutista mun elämääni. Jos vielä yhessäkin paikassa törmään sen ämmän naamaan niin mulla räjähtää pää!
*toktok* *släp*
Katoais jo takas jonnekki matalimpaan maanrakoon mistä lie esiin ryömi, eikä ikinä enää kiipeis ylös!
Vittu kun on vaikeaksi tehty tavallisten hanskojen ostaminen tässä maassa. Kiertelin saatana Sellon ja Kampin about kaikki vaatekaupat läpi. Vaatimuksina suht ihonmyötäinen materiaali ja koko (mulla on mieheksi aika pienet kädet). Useimmat liikkeet sanoivat, että "ei ole vielä tullut" (joo, on niin kesäiset kelitkin että kuka nyt hanskoja tarttee, eiksnii *släp*). Jos jotain oli, niin joitain isoisän villahanskoja.
Lopulta marssin sellaiseen Accessorize-naistenliikkeeseen, ostin sieltä jotkut naistenhansikkaat, juuri sellaiset mitä olin haeskellut
Kaverin kanssa yliopiston kirjastolle datailemaan tulevat ihmiset. Kovaääninen supatus ja kikattelu haittaa enemmän kuin normipuhe.
Jalkapallo*toktok**toktok**toktok**toktok*
Kertoispa joku täällä töissä edes etukäteen millä tavalla mun pitäis kaikille valehdella, sekä asiakkaille että muille työntekijöille, ettei jälkeenpäin aina sitten moitittais et oon sanonu väärin.
Ja taas tuli nukuttua pommiin.