Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Pitää laittaa näköjään oveen lappu;
EI VAALIMAINOKSIA
EI JEESUSLEHTIÄ
EI PIZZAMAINOKSIA
EI LÄNSIVÄYLÄÄ
EI VARTTIA
Vain asunnon AINOALLE asukkaalle kirjattu posti ja mainokset (tääki pitäis lajitella, että kauppojen tarjousmainokset tms)..

Ja vielä edit. Miks kukaan tekee vaalimainoksia puolikkaasta A nelosesta, huonolla printillä ja suttusella tekstillä. Leikkaa paperit päin honkia ja taittelee niin pieneks, et luulin luukusta jonku tunkeneen jotain kuitteja.. Siis vi***. Että ärsyttääki oudon paljon

Olen päättänyt mitä painatan mun T-paitaan: eN Ed.Oo.

Sekopää asiakkaat. Nytkin yks pässi lukee jotain ääneen koneelta jo neljättä tai viidettä sivua ihan vitun ärsyttävällä äänellä.

Yli puoltuntia nyt putkeen

Tää vitun pakkaaminen alkaa ottaa kuulaan.
Muutto on ihan jees, uus isompi kämppä enemmän ku jees mut miks joku ei voi pakkaa mun puolesta?
Ja mis välissä mulle on ees kertynyt näin paljon kamaa?!

[q]Miinapiina, 12.2.2007 09:08:
tää lenssuilu, en pääse tänäänkään kouluun... pikkuinen on kuumeessa (joka ei ärsytä, vaan se etten pääse kouluun)
[/q]

miinushkalle paljon haleja!

yskä ja lenssu muutenkin... köhö köhö jatkuvasti!!

ja lista jatkuu... ihmisten välinpitämättömyys!!!!!

Toi myspacen soitin joka alkaa soimaan itsestään joka saatanan kerta kun eksyy sellaisten tyyppien sivuille ketkä siihen jonkun biisin ovat laittaneet

Nyt on niiiiiiiin kireellä hermot ettei mitään rajaa...Kaks koetta tänään menny ihan penkin alle ja kaikki päättötyöt + koulutehtävät painaa päälle!!Ei PRKLE
Tää mun tyhmä/tyhjä pää reistaa nyt aika kovaa *toktok*
Sit on vielä ton rakkaanki surullisuudet mun sydämellä..*lohduttel*
Äkkiä mulle jotain rauhottavia tms tms.....*pökr*

Coke.fi:n flashbannerit, jotka saa prosessorin huutamaan leipää ja hidastavat kaikkia muita käynnissä olevia prosesseja kunnes huomaa taas tsekata et jossain tabissä on auki taas joku perkeleen saitti, jolla on sellainen.

Tapan kaikki!

Se ku on ollu kohta jonku kuukauden putkeen kipeenä eikä ehdi istua himassa toipumassa.*nuha*

Se, että seurustelen tyhmän paviaanin kanssa.

vittu tää ressi mut tappaa pian!!!!!!!!!

-tää helkkarin stressi!
-miehet.
-se, että sain juuri tiedon, että opettaja oli kadottanut mun pari viikkoa sitten palauttamani kuuden sivun esseen ja väittää nyt etten ole mokomaa palauttanut, joten nyt mun kurssi hylätään tai ainakin kurssinumero ei tuu olee hyvä. *eikä*

edit: ja oon näemmä kadottanut yhet v*tun tärkeet nuotit... *toktok* not my day...

Olipa mukavaa tulla loman jälkeen töihin. Kaikkia kivoja mullistuksia keksitty taas!*grr**dissaa*

Odottaminen, silloin kun ei ole mitään kivaa tekemistä...

miehet ja niiden kyky ajattelemattomuuteen! miks me naiset joudutaan kärsiä siitä?

Kun alakerran naapurit lopettivat vihdoin kylppärin remppaamisen katuporalla, aloitti toinen naapuri pianon pimputtamisen.

lisäys: kyllä se pianon pimutus oli sittenkin ihan ok sittenkin, heti kun sekin loppui alkoi katuporan rassaaminen. täytyy kai lähteä töihin etuajassa..

[q]blastic, 21.2.2007 16:46:
---
Ober, 21.2.2007 15:15:
960 e laskuu pelkäst jäätelöstä. TERRVE!!

---

wtf? kerro lisää.
[/q]
Nohh lyhyesti, otin piuhan pois seinästä ku spottivalot tartti sähköä ja mä fiksuna en tajunnu sen olevan pakastin mikä o täynnä jätskii ja tässä sitä nyt ollaan.. toi 960e tuntuu ihan käsittämättömältä
summalta ja haistan jotain palaneen käryä ilmassa jos ne haluu velottaa 2e per jäde.. ei salee maksa tukussa niin paljoa(toivottavasti).
Nohh oma moga ei voi silti ku vituttaa

eräs ihminen nyt alkoi rasittamaan...

lisäys: jos työpaikkahakemuksessa sanotaan että yhteydenotot ja kyselyt sähköpostilla kun puhelimeen eivät kerkiä vastaamaan nii vois sitte vittu alkaa vastailemaan siihen s-postiin!!!

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O