Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Ärsyttää olla töissä, kun ulkona paista aurinko ja vois yhtä hyvin istuu puistossa nyt...

[q]Freja, 29.4.2006 10:51:
Mua ärsyttää nyt kaikki. Myös se, että mun mielestä MSN ja Messenger on kaks eri asiaa. MSN = Microsoft Networks ja Messenger on messenger[/q]
Asiat vaan muotoutuu käytössä toisin.

Kuten 'kovo', joka tarkoittaa nykyään (monen mielestä ainakin) kovalevyä, vaikka se ei sitä alunperin tarkoittanutkaan (ei ainakaan pelkästään sitä).

Ärsyttää ihan huolella, ku tökkii samaan aikaan romantiikka-, työ- ja frendirintamalla, terveyskään ei oo ihan parhaassa mallissa, rahat on loppu, palelee ja mulla on nolla energiaa mihinkään. Olis prkl edes yksi asia hyvin, niin saattais jaksaa vähän paremmin elämää

1) Puheyhteyden aikaansaaminen on mahdottomuus jos molemmilla on ilmeisestikin sama taktiikka: Sen toisen pitää soittaa.
2) Miten fiilis voi laskea päivän aikana näin kovasti?*täh* Tiedän, että lopputulos on lähellä erinomaista, mutta mutta q kyseessä on makuasia, niin asian miettiminen yksistään 8 tuntia nakertaa vaikkei saisi.*hmph*
[size=7]Ja tiedetään: vastaus kohtaan 1) älä ole näin lapsellinen, ja vastaus kohtaan 2) Älä itke, sä tiedät olevasi aikas hyvä, mut silti ärsyttää.[/size]

Entinen pomo, toistaiseksi tän hetkinen työntekijä Että mä vihaan sitä. Se eukko saa jotain iloo irti muiden kyykyttämisestä. Oon kuunnellut tässä viimeset puol vuotta sen vittuiluja suht tyynenä, mutta voin sanoa, että pinnan alla kytee ja PAHASTI. Se saa vielä kuulla kunniansa

Keittiöremppa ja kun kämpässä on tuntemattomia ihmisiä. Mä ehkä joudun hajoilemaan useasti tän kahden viikon ajan *grr**pökr*

se kun jotkut kamut rupee haukkumaan/heittämään loukkaavia kommentteja muka tsoukkina... sit jos soraan vastaan takaisin et mitä ihmettä sä nyt tollasia puhut tai mist ihmeest oot tollasia saanu päähäs ni mennää sit niin hiljaseks että ja vaihdetaan puheenaihetta

Ja sit sen jälkeen ihmetellään miks en pidä yhteyttä

Univelkaaaaa.......*haukottel* Tulispas nyt se v.loppu!*senkin*

Muuttaminen.

3 viikon duuniputki

duunin vuorolistat*toktok*

tää älytön kuumuus tääl asunnos.
ei sais valittaa mut ei puhettakaa et tekis jotain
ruokaa siis paistais/keittäis jotain.
Vois seurata lämpöhalvaus....
Täytyy vissiin alkaa kokkaa ruokaa hietsun rannas...*hih*

[q]sapeli, 20.9.2005 22:23:
(Ja ennenkuin kysytte, siinä ei edes ole alkoholia, vaan gini on nimenomaan vain giniaromi. *whaat*)

(edit: pitää opetella käyttämään uusia hymiöitä! *hihu*)
[/q]

Taitaa olla katajanmarja se mikä antaa ginille sen persoonallisen maun

[q]sapeli, 7.9.2005 20:41:
---
Coon, 7.9.2005 20:31:
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin.

---

Ja tämä ärsyttää? On sullakin ongelmat
[/q]

No niin no kyllähän sä mut tiedät. Mut kuten sanoin ei oo mitään sellasta "pientä" tekemistä kun kaikki tuntuu olevan kohdallaan..... on hauskempi rakentaa ennemmin kuin hallita

[q]rose, 11.5.2006 22:38:
---
Joo.. *blush*Tai ehkä mun vaan pitää tanssia joka päivä
[/q]
Äiti suosittelee

DUUNIT!

No se nyt vois vaikka vähän ärsyttää kun ensin joutuu suunnittelemaan viikonlopun toisen ihmisen pillin mukaan ja sitten ilman mitään ilmoitusta meneekin suunnitelmat uusiks. Ja tämän takia mm. eilen piti rehkiä ***** otsassa, näköjään ihan turhaan.

edit: noni, olihan silleki syynsä miks näin kävi, ja se mitä eilen rehkin niin onpahan sekin tehty nyt etukäteen niin ei tarvi myöhemmin siitä huolehtia.

Yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä olevansa yksinkertaisia.. En väitä olevani järjenjättiläinen, mutta ymmärrän olla hiljaa jos minulla ei ole faktaa asioista (paitsi tietysti alkoholin vaikutuksen alaisena). Eilenkin meillä oli töissä koulutusta ja erään yrityksen tj oli sitä vetämässä. Siinä keskustellessamme tuotteista, eräs kollegani puuttui yhteen TÄYSIN ko. yrityksen toiminnasta riippumattomaan, yrityksemme sisäiseen ongelmaan. Kolmesti. Peräkkäin. Kouluttajaa alkoi jo hymyilyttää. Minua hävettämään.

Edit. Paraskin puhuja.. [size=5]typo[/size]

[q]Söpö-Katja, 16.5.2006 13:05:
Shakiran Hips don't lie biisi!
[/q]

Mua ärsyttää yli kaiken tuo nimi. Jotenkin tuntuu että tuottajat ovat saaneet idean nimeen eräästä Mark 'Oh:n biisistä ja vääntäneet siitä maailman tyhmimmän kuuloisen oman version. Mitä v****a edes tarkoittaa se että lantiot eivät valehtele (mitä muuta esim. eroottinen tanssi, ja prostituutio on)?!? *toktok*

Edit: niin ja shakiran tuotanto muutenkin on aika kuraa.*eiei*
Edit2: Oppikieli

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O