Mikä ärsyttää?
"Buoyant armiger"
Nimitys jää päähän pyörimään, kun se on niin kielellä pyörivä Ja mitä hittoa se nyt sitten tarkoittaakaan... "kelluva aatelismies/aseenkantaja" ?
Huonosti tehty ruoka, kastike on kuin vettä ja paistaa läpi mauottomuudellaan....
oma vainoharhasuuten *toktok* ei 20v voi olla 2 erilaista syöpää,tulehduksia ym ym ym ja muutenkin.. mellu the kotilääkäri minä ja mun vainistelut vissii vois mennä ihan oikeelle lääkärille tutkittavaks..mut sekin ärsyttää
Se et tili miinuksel ja kelalt ei o tullu vieläkä rahaa... nooo jos huomen sit parempi onni..
No Tietokoneet!!!
[q]Aisti, 20.3.2006 18:06:
posket
[/q]
Pyllyn posket? *nauru**lmao*
Tällä hetkellä hammasten kiristelyä aiheuttaa eräs turhantärkeä persn**keri, joka ei ole vieläkään suvainnut laittaa mun tilille rahaa... kolme hunttia on kuitenkin köyhän opiskelijan budjetissa aikasta paljon.. *hmph**grr**dissaa**igor**toktok*
Nii joo.. ja missaan sit vielä tän illan kellarihumpanki..
Oisin niiin voinu vedellä fiskareita ja scheissee baaritiskillä, mut nöy..
että sitten osaa olla tyhmä *grr**toktok*
tää ikuinen rahattomuus *toktok* taas tuli 100e edestä laskuja postilaatikosta
Seisoskella.
*ITTUUUUU !!!!*senkin*
Mun puolesta koko kela ja sen henkilokunta saa painua sinne minne aurinko ei paista !!
Ilkeät ihmiset*nyyh*
Fakin typerät työkaverit
Hassua varmaan, mut se että mun elämä menee liian hyvin. Tunnen olevani liiankin enrginen ja elämä tuntuu menevän suunnitelmien mukaan pitkästä aikaa. Oon kai tottunu että aina on jokin asia rempallaan joka vaatis "korjaamista" nyt kun tällästä ei ole niin on kumma olo
Kai tän voi nähdä jotenkin haasteen puuttumisena?
Tällä hetkellä ihan kaikki!*igor* Eka kiellettiin töissä nettiradiot ja -tv:t ja siihen päälle yks ylivittumainen työkaveri niin päivä on pilalla.*nyyh*
Rasistit ja piilorasistit.*dissaa* Onneksi töistä löytyy fiksujakin tyyppejä.*joo*
Mua vituttaa anti-rasistit, ne jotka ei hyväksy yhtään poikittaisia sanoja mistään erilaisuuksista. Samoin sellaset homojen puolustajat. Mihin on suvaitsevaisuus kadonnu niitä kohtaan jotka on tähän suuntaan eri mieltä? Jos kerran mainostetaan erilaisuuden hyväksymistä niin pitää kanssa hyväksyä ne, jotka ei hyväksy kaapeistaan justiinsa ulos tulleita homoja, jotka kourii heteromiesten perseitä joka välissä ja niitä tummaihoisia jotka pöllii yhtenään humalaisen kännykän. Kummastakin on kokemusta ja kummassakin on saanu tekijä maksaa.
Et jos on puhuttu erilaisuuden hyväksymisestä niin hyväksykää helvetti sillon myös sellaset erilaisuudet joita teidän etiikka ei suodata, koska se on erilaisuutta kanssa. Erilaisuus ei todellakaan tarkota "samankaltaisuutta" teidän omien "erilaisten" mielipiteiden kanssa.
[q]wiwi, 3.4.2006 22:50:
Mikä on homman nimi? Kansa vaatii vastauksia!
[/q]
Eräs 50:inen ämmä sano duunissa kahvihuoneessa yhelle tänään alottaneelle tummalle kaverille (jonka vanhemmat suomalaisia ja nimi muuten suomalainen ) ihan yhtäkkiä että "Miks sä oot ton värinen" "Te ootte vähempiarvoisia" "Norjassakin on puolue joka kitkettiin pois ja noidatkin poltettiin ennen roviolla"
Mä sitten vedin siitä herneen sisään hengityselimiin ja sanoin että sun tarvii olla joko vitun tyhmä tai muuten vaan yksinkertanen et lauot tollasii 2000 luvulla tuntemattomalle ihmiselle vaikka se sattuukin olemaan eri värinen kun sä :P
Sit kaikki meni tekee työpaikkakiusauksesta ilmotuksen vuorovalvojille
Oon ollu ite kansainvälisellä luokalla koko peruskoulun, mulla on ulkomaalaisia kavereita ollu siitä asti ja tässä vuosien varrella homoista ja ulkomaalaisista on tullu huomattua että ne voi oikeastikin olla ihan hyviäkin ystäviä ja mukavia tyyppejä, toisin kuin monet niistä suppeakatseisimmista perussuomalaisista.
Eniten mua vituttaa ennakkoasenteet erilaisia asioita kohtaan myös siksi kun minäkin niitä olen joutunut katsomaan (eriasia sitten jos joku tekee jotain väärää mutta ennenkuin se sitä tekee niin pitäisi suhtautua hiukan eri tavalla)
Tästä on toki mitään rasismithreadia turha täällä perustaa, sen paikka olkoon muualla)
[q]Tuikkari, 3.4.2006 23:32:
Et jos on puhuttu erilaisuuden hyväksymisestä niin hyväksykää helvetti sillon myös sellaset erilaisuudet joita teidän etiikka ei suodata, koska se on erilaisuutta kanssa. Erilaisuus ei todellakaan tarkota "samankaltaisuutta" teidän omien "erilaisten" mielipiteiden kanssa.
[/q]
Pointti lienee siinä että kenenkään ei tarvi käydä aukomaan päätään tai väheksymään muita asenteellaan - rasistit saa olla mun puolesta rasisteja kunhan ne pitää mielipiteensä itsellään eikä pahoita kenenkään mieltä niillä.
edit: ja tarkennetaan vielä: siis ihmiset saa ajatella mitä tahansa ja olla mitä tahansa mieltä, mutta raja menee siinä mitä ihminen sanoo ja tekee. Ja tuo nainen meni sen rajan yli.
Päässä soiva Wham - Last Christmas