Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Tuikkari, 3.4.2006 23:32:

Et jos on puhuttu erilaisuuden hyväksymisestä niin hyväksykää helvetti sillon myös sellaset erilaisuudet joita teidän etiikka ei suodata, koska se on erilaisuutta kanssa. Erilaisuus ei todellakaan tarkota "samankaltaisuutta" teidän omien "erilaisten" mielipiteiden kanssa.
[/q]

Joo ja hei, nyt kun tälle tielle lähdetään niin hyväksykää sit helvetti kanssa pedofiilit ja raiskaajat vaikka niitä ei teidän etiikka suodata! Niillähän on samanlainen oikeus mielipiteeseen ja erilaisuuteen kuin rasisteillakin. Eiks niin, Tuikkari?

Tyhjät lupaukset.

Yleinen piittaamattomuus yhteisten tilojen siisteyden ylläpitämisestä työpaikalla..

[q]pirpeli, 5.4.2006 17:52:
kaikki.
[/q]

No voi pöh kaikelle

kaikki.

[q]astaroth, 5.4.2006 18:38:
---
Wolverine, 4.4.2006 23:35:
nallekarkit

---

merkkarit
[/q]

joo noi on kyl oikeesti pahoi, hampaat kiittää

[q]sapeli, 14.9.2005 11:45:
---
sapeli, 13.9.2005 15:47:
En tajua miks noiden remppamiesten täytyy vähän väliä soittaa meidän ovikelloa ja nanosekuntia myöhemmin avata se ovi omilla avaimilla, kun niillä ei kuitenkaan ole koskaan tänne mitään asiaa Turhaan siinä sitten aina vaan alkaa hötkyilemään

---

Tänään taas sama juttu... herää siihen kun kuuluu *ringring* "putkimies!"

Sit vääntäydyn sängystä ylös, kääriydyn peittoon ja meen kattomaan mistä on kyse - eteisessä ei oo ketään. Taaskaan.

No, sit seison siinä pari minuuttia miettien pitäiskö mennä käytävään mesoamaan asiasta vai mennä takaisin nukkumaan, ja sit ovi aukeaa. Reiska siinä sitten ihmettelee että oliko tähän asuntoon mitään remonttia (ja ei ole), ja sitten pyytelee anteeksi "Mä oon vaan töissä". Argh.

Pitäis oikeasti laittaa lappu tohon oveen missä lukee "Tähän asuntoon ei remonttia".
[/q]

Sithän se ovikello soi alvariinsa, kun talon muut asukkaat haluu päästä teille vessaan ja käymään suihkussa

Oma "järki"

kolapäät.

Ärsytys TOP 5 tällä hetkellä:
1. Kirkko, fundamentalistit ja kyvyttömyys ajatella "omilla aivoilla"
2. Missikisat (en ymmärrä miks tällasia järjestetään!!)
3. Iltalehdet
4. Unettomat yöt
5. Onnenbambu, joka ei tahdo elää

GRR.

Ihmisten asenteet. Voi jumalauta.. + Pakkorikastelut kuultuihin juttuihin? Toinen perkele.

Kiire

Ilmeisesti äidinkielen ikuinen aineistoaineiden kirjottaminen turrutti ja tappo mun halun kirjoittaa. En saa enää mitään paperille, kun pitäisi vaikka arvostella tai analysoida jotakin.....

Se kun kämppis ei pahemmin siivoa, ja viikonlopun vietosta kotiin
tullessa kotona haisee kaatopaikka.

Shakira kaikin puolin..

ärr!!

nihkeily

[q]jansku=p, 19.5.2005 20:59:
Onni oli että ne oli joulu taolla kun olin suomessa*aplodit*
[/q]
Ootsä nyt sit niiq Tampereel?

*soriolipakko* :)

Iltavuorot duunissa. Jos meitä on 6 vuoropäällikköä listoilla, niin luulis ettei niitä iltavuoroja paukkuis ihan niin paljoo. Etenkin kun meillä on myös opiskelijoita jne jotka pystyy tekeen vain iltoja.

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O