Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Xelfer, 20.7.2005 10:48:
Hölinää siitä kuinka biisit pitäis raiskata ylipitchaamalla ne.
[/q]

LOL. Piri toimii.

Siihen on syynsä, että kunkin biisin tehnyt artisti on alunperin tehnyt ne tietylle nopeudelle. Biisien soittaminen hillittömällä pitchillä kertoo vaan siitä, että sulla on ihan väärä levy nyt lautasella. IMO yli 4% pitchaaminen suuntaan tai toiseen on vähän sama kuin suoraan dissaisi biisin tekijän näkemystä.

Yleisesti ottaen toi koko sun kirjoituksesi sai mut vakavasti miettimään että mikähän sua vaivaa ja toisaalta samalla jälleen kerran ymmärtämään miksi saan itsekin kuulla "kuuntelet polkkaa = olet jälkeenjäänyt"-läppää. Eipä se nyt ole ihme jos muu maailma pitää polkan kuuntelijoita jälkeenjääneinä kun joukon näkyvin osa on juuri sellaista kuin sinä olet.

Aini! *PLUR* PLUR *PLUR*

[q]mayah, 20.7.2005 10:08:
Hei TOSI KIVA, että sä "tykkäät käydä täällä aulassa ihailemassa naiskauneutta" ja TOSI KIVA, et sulla on aina joku tosi hyvä vitsi kerrottavana, mut ihan OIKEESTI mä haluisin vaan sanoo moi, antaa sulle ton avaimen ja jatkaa klubbarin selaamista. Ei mulla oo pienintäkään intressiä jutella sun kanssa mukavia, ihan oikeesti. Menisit vaan ja tekisit työsi ja palauttaisit sitte sen avaimen. Sun ei tarvii jäädä tähän juttelee mun kanssa joka kerta vartiksi, mä pärjään kyllä. Ihan oikeesti.
[/q]

Ne vaan *sydän* sua

[q]Jone, 20.7.2005 11:04:
---
Siihen on syynsä, että kunkin biisin tehnyt artisti on alunperin tehnyt ne tietylle nopeudelle. Biisien soittaminen hillittömällä pitchillä kertoo vaan siitä, että sulla on ihan väärä levy nyt lautasella. IMO yli 4% pitchaaminen suuntaan tai toiseen on vähän sama kuin suoraan dissaisi biisin tekijän näkemystä.
[/q]

PIRIstit mun päivää, kiitos!

Mut voinko mä sille mitään, että mun mielestä ne kuulostaa paremmilta nopeampina?

Toisaalta ymmärrän kyllä, mikäli artisti ei tykkää, jos hänen biisinsä pitchataan pilalle. Mäkin suuttuisin, jos olisin tehnyt hyvän kipaleen ja sit joku onneton DJ alipitchais sen

Toi prkl:n sade pilaa biitsi päivän Jos jotain positiivista pitää repiä ni saapahan enemmän palkkaa ku ei pidä tätä päivää vapaana

[q]Xelfer, 20.7.2005 11:47:
Mut voinko mä sille mitään, että mun mielestä ne kuulostaa paremmilta nopeampina?
[/q]

Palataanko asiaan kahden vuoden päästä ja katsotaan oletko edelleen samaa mieltä? Jos olet, niin tarjoan kaljan. Jos et, niin mä juon sit mieluiten tummia itäeurooppalaisia.

[pieni]Kyllä mäkin olin joskus etäisesti sitä mieltä että BPM sais mielellään olla jopa 170-180 biisissä kuin biisissä. Kesti pari vuotta ja 160 alkoi riittää mainiosti. Kesti pari vuotta lisää ja kuuntelen edelleen mielelläni mm. Hard NRG:tä ja Hardtrancea kuhan niitä soitetaan välillä 135-155. Hyllystä löytyy katsomalla ihan hyvä siivu suomipauketta vinyylillä. Suurin osa niistä ei ole koskaan käynyt edes levylautasilla - niillä pyörii housea ja progea.[/pieni]

[q]Xelfer, 20.7.2005 10:48:
Thomannilla hintoihin sisältyy ALV 22%, mutta tuleeko siihen päälle vielä jokin tulli tms.? [/q]

Eu-maista ostettaessa ei tarvitse tulleja maksaa.

Naiivit ihmiset.

[q]Trixie, 20.7.2005 14:52:

No miten vaan jos haluat tuonki noin kirjaimellisesti ottaa ni siitä vaan mutta mun kuvassa mä en titääkseni ole tyrkyttämällä tunkenu tissivakoani siihen kuvaan, sattui vain olemaan tuollainen paita päällä kun tuo kuva on otettu...
[/q]

no mä en kyl käsitä miten ton muuten vois ottaa muutakun 'kirjaimellisesti' eli niin kun sä kirjotit. koska ei tosta sun viestistä ainakaan mitään sarkasmin tai ironian säväystä saa millään. niin yleensä luonteva tapa miten ihmiset viestejä täällä lukee on ninemomaan 'kirjaimellisesti'.

ehkä joillekin se on huumoria, tai sitte niilläkin vaan 'sattuu olemaan semmonen paita päällä'.

edit: typoes

[q]Android, 20.7.2005 15:02:

Voitko tarkentaa? Tsekkasin Trixien profiilikuvan enkä oikein tajua mitä tarkoitat
[/q]

"hae kuvastoista"

[q]phace, 20.7.2005 15:19:
no voeh lol.
ihmetelkää vaan, mutta se ei muuta mun mielipidettä mitenkään siitä että on huvittavaa katsoa noita sen kuvia samalla kun ko. henkilö vaahtoaa täällä joilleki muille leveistä kaula-aukoista.
[/q]
Ei (käsittääkseni) leveistä kaula-aukoista, vaan tarkoituksella kameran linssiin työnnetyistä Tisseistä
[pieni]edit: toisten Tissejä ei saa kameran linssiin kiinni vaikka paidassa olis millainen pääntie[/pieni]

[q]mayah, 21.7.2005 08:39:
---
serotonot, 21.7.2005 08:38:
---
Android, 21.7.2005 07:18:
[pieni](mut tällä kertaa en haluu et painostat mua pistää sitä jonnekin mihin mä en haluu. ja silleen kans, et me tällä kertaa saadan se kynä sielt takas ulos. jooko?)[/pieni]

---

[pieni]en lupaa mitään :( Mut hei! Eiks nii et mieluummin kuitenki kynä ku sakset? Eli asiat (ainakin teoriassa) menee parempaan suuntaa[/pieni]

---

[iso]HIEROMASAUVA!!!![/iso]
[/q]
[iso]715517[/iso]

eiku eihän noita saanu koko ajan nostaa esille :(

nimim. anteeks

[q]mayah, 21.7.2005 08:51:

Riittäisköhän tää tältä aamulta, mitä luulet?
[/q]

Ei (tietenkään)

:D

[q]Android, 21.7.2005 09:24:
Mä voin kyl kans vaihtelun vuoks rupee huutaa [iso]ANAALITAPPI[/iso], jos se nyt jotakuta lohduttais.

*hymy**hihu*
[/q]
You say [iso]ANAALITAPPI[/iso]
I say [iso]SAKSET[/iso]

[q]Jone, 21.7.2005 09:11:
Kyllä se näyttäis olevan kun sunkin on nyt puolustettava noin kymmenellä viestillä pointtiasi, joka edelleen jäi epäselväksi.

En nyt mitenkään halua avautua, mutta mua ärsyttää aivan helvetisti "ei tää oo niin vakavaa"-postaukset, joilla on tarkoitus mitätöidä jonkun toisen postauksia.
[/q]

Jos mä nyt postaisin tähän sen mitä ekaks ajattelin ni

a) saatais hieno luuppi aikaseks

b) joku ärsyyntyis

enpä siis sitä tee :D

Jostain ihmeen syystä just nyt paskantavat lokit. Joskus vielä toteutan myrkkyleipäajatukseni...Siinähän sitte syövät ja kaput.

kaikki

Myyrmäen Osuuspankki.

[q]Umbala, 30.7.2005 13:12:
Kampinkeskuksen espooseen lähtevien bussien aikataulu. Miksi niissä ei voi olla kelloa! (ainakaan kampin metriksen viereisen sisäänkäynnin taulus) Sä näät tarkan ajan millon bussi lähtee mut sä et nää paljon se kello on. Ei olis taas ollu nii kauheen vaikeeta laittaa siihen oikeeseen yläreunaan digitaalista kelloa. MUR!
[/q]

Onhan siinä vieressä sellainen tooooosi iso tavallinen kello (halkaisija n. 0,5m) tai siis on ainakin ollut kun mä siitä joka arki-aamu kuljen..

edit: no ei se kello ollutkaan ihan niin iso kun muistin

saatanan kämppä*kivatsulle**släp**grr**eiei**grr**eiei**igor**kivatsulle*

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O