Mikä ärsyttää?
teinit *kivatsulle**dissaa*
Tupakattomuus. Ei mun mielestä muita lopettamisoireita ku tää vitutus. Vituttaa niin paljon että naurattaa
Toi kisko, minkä sain hammaslääkäristä ku puren hampaita yöllä yhteen. Ihan paska. Hampaisiin sattuu ja kiristää, päätä särkee koko seuraavan päivän. Ei istu oikein suuhun. Joo.. enpä taida enää käyttää. Enkä kyllä sitä 200 euroa tosta paskasta halua maksaa.
[q]mia-ow, 11.5.2007 13:34:
Menepä kiskon kanssa takas hammaslääkärille tsekattavaks ja kerro toi. Purentakiskoja pystyy vielä muokkamaan.
[/q]
Joo mulla on kontrolli aika jo varattu lääkäriin mutta nyt ihan heti en sinne pääse. Laskun eräpäivä olis maanantai, se tässä nyt ärsyttää. Täytyy siirtää sitä päivää, koska en tosiaan halua maksaa noista yhtään mitään ennen ku ovat sopivat.
Se ettei rahaa ole koskaan, vaikka kuinka töitä tekis..
Kämppä täynnä tummia pitkiä irtohiuksia...*grr* niit löytyy lavuaarista, lattioilta, sukanpohjista, sängystä, vaatteista, lattiakaivosta...joka paikasta!!! Ajelen kohta pääni kaljuksi...
Vittu mä olen totaalinen idiootti, vissii vähä hajamielinen. Miten en ole tyhjentänyt taskuja, kun olen pessyt takkini. Naapuri palautti pankkikortin ku oli jäänyt pyykkituvan pesukoneeseen. Ja mä vielä tarkistan aina, ettei ole jäänyt mitään koneeseen. Mihis vittuun se siellä oli juuttunu.
Tuskin toimii enää, noh eipä ole rahaa, kun en idiootti ole nostanut yhtään käteistä.
Lyhenne AKA. Ärsyttää niin perkeleesti. Matti aka masa. Vittu. Edelleen ärsyttää myös X; lisäx, kesäx. Niin ja se uleeta
Ärsyttää kun aina joku ärsyttää.
" Palvelussa on toimintakatkos, yritä uudelleen myöhemmin..." Puhelinliittymä ei siis toimi.
Aivan sanoinkuvaamaton raivo kihahti pintaan juuri kun katsoin tv-kanavat läpi ja siellä myytiin 80 euron hintaan 'Sauna belt' nimellä muovihihnaa joka kuulemma poistaa 2,5 senttiä paikasta kuin paikasta tunnissa hikoilemalla. "No more too hot saunas, order sauna belt now!"
Että voi jum*l*uta kun osaa v*tuttaa tuollaiset. Ja kuinka osaakaan säälittää ihmiset jotka uskovat mitään tuollaista p*skaa mitä teeveessä näytetään.
Eli lyhyesti mikä ärsyttää:
Kuluttaminen (aka being a consumer)
edit: typot
Ärsyttää, koska ärsyttää, vituttaa ja itkettää ilman syytä. Meinasin alkaa itkee, kun piti mennä kauppaan. Olin naama viturallaan siellä. Kohta tulee itku kun alan siivoamaan. Noi pyykitki pitää pestä ja laittaa kuivumaan. Vitun pyykit ja rappuset ja leivät ja kaikki. Ärsyttävä pöytä.
paska astiat
NÖNNÖNNÖÖ
Ilman syytä tällänen ihme olo.
Nyt kyl just ärsyttää ihan käsittämättömästi toi chatburger. Siis kuka voi keksiä jotain noin tyhmää, ja kuinka toi juontaja voi olla noin.. tyhmä. Pakolla jää seuraamaan eikä saa sammutettua telkkaria kun ärsyttää niin paljon. CHATBURGER. En tajua.
Ärsyttää kyl kaikki chatit.
[q]Jago, 9.8.2007 19:05:
Siis nukuttaako kärsimyskukkakin(passiflora)?
[/q]
Juu niin ne väittää, että auttaa stressiin ja unettomuuteen. Mutta mun tietääkseni sen kliinistä tehoa ei kuitenkaan ole tutkittu kontrolloiduissa kliinisissä tutkimuksissa.
[q]A-E, 15.7.2005 04:30:
Somalit.
Että näin tällä kertaa.Tämä vitun yöntimo onnistui pilaamaan allekirjoittanee erittäin mukavan illan yhdellä kertaa.Mua ei kyllä yhtään ihmetytä miksi noista somaleista ei kukaan pidä kun ne on vaan oikeasti pummimassa,ryöstämässä ja haastamassa riitaa kokoajan.Mä en ole todellakaan mikään rasisti (vaikka kalju olenkin) vaan pikemminkin päinvastoin,mutta kyllä muakin rehellisesti sanottuna vituttaa noin 99% noista somaleista.
Olisi ihan kiva tietää onko muilla täällä ollut vastaavia epämukavia kokemuksia tuosta etnisestä ryhmästä?
[/q]
Mulla ei ole huonoja kokemuksia, mutta joillakin mun kavereista on. Silti olen sitä mieltä, että on ihan turha yleistää: kaikki eivät ole pahoja ihmisiä. Noita mulkkuja löytyy meistä kebabeista, poroista ja muista (*vink*) kaikista yhtä paljon.
Olisko sun illan pilannut yhtälailla joku suomalainen dena, joka olis tullu ördäämään oksennukset rinnuksilla? Tai joku niideri, joka olis nitkuissaan käyny riehumaan?
Värillä ei ole (/ ei saa olla) väliä.
*super**grr*
Työkaveri (se joka tekee tän toimiston toisen vuoron) on perjantaina jättäny Oululaisten paperit tohon pöydälle, eikä sinne minne ne olis pitäny jättää. Eikä ole tehnyt rahtikirjoja niihin. Se on myös jättänyt tallentamatta koko perjantai illan rahtikirjat koneelle, joten mua odottaa tossa iso pino rahtikirjoja. Se ei ole luultavasti kirjoittanut niitä siksi, koska on sen verran hidas vielä niitä kirjoittamaan, mutta jos päivä on saatu valmiiksi klo 21.00 ja sen työaika loppuu klo 23.00 niin on se kumma, ettei siinä kahdessa tunnissa ehdi. On tainnut tädillä olla vähän kiire lomalle kun on kuulemma lähtenyt sillon klo 21.00! Kiitos vaan, mä oon täällä muutenkin 12h, onhan mulla tietysti aikaa kirjotella noita!
EDIT: Nii ja ei tossa kirjaamisessa oikeesti mene edes kauaa, joten kyllä mä ehdin sen tehdä, mutta ärsyttää, kun MÄ joudun tekemään sen.
EDIT2: Hah! Se täti on sanonu työnjohtajalle perjantaina, et jää tänne tallentaa noita kirjoja. Työnjohtaja on lähteny kotiin ja niin on kyl se tätikin, ilman tallennusta, koska niinkun jo mainitsin, noi pirun kirjat on tossa pöydällä!
[q]mayah, 20.7.2005 15:26:
Tarkotiks näitä? *klip*
[/q]
Joo!
Yltiöpositiivisuus. Sellanen, että kaikki on niiiin ihq ihanaa. Siis kaikki puspus on aina ihanaa!
[q]UnityF, 18.8.2007 09:40:
Ennemmin mä ylipositiivisuutta jaksan kuunella kuin ylinegailua 24h. "Kaikki on huonosti, mä oon paska sä oot paska maailma on paska ei kannata elää, sääkin on perseestä, prkl kun joutuu jonottaa kassalle ja maksaa hikisestä ruuasta yyberkalliin hinnan jne jne"*poks**dissaa**eiei*
[/q]
Musta ne on aivan ääripäät, eikä kumpikaan ole normaalia. Se ärsykkeiden määrä on aivan valtava, mitä sellanen kellon ympäri plurittelija suoltaa. Ennemmin katson depressiivistä, lamaantunutta valittajaa, kun jotain ylipirteää duracell-pupua. Ja jos mua itseäni masentaa, niin kenenkään neuvot ei ole niin ärsyttäviä ku sellasen ihqpihqun.
Mutta tämä siis vain minun mielipiteeni.
[q]Hyzenthlay, 18.8.2007 14:30:
niin mäkin... jatkuvasti pessimistiset ihmiset on ärsyttäviä.
[/q]
Jokaisella mielipiteensä mutta mua kiinnostaa, että oletteko koskaan tavanneet maanista ihmistä? Siis että mitä kaikkea siihen ylipirteyteen liittyy jne.
Kun mä en tässä puhunut "normaalista" positiivisuudesta, vaan manian puolelle menevästä. Aivan kuten jatkuva rankka negatiivisuuskin viittaa masennukseen, niin jatkuva erittäin rajusti kohonnut mieliala viittaa hypoon tai maniaan.
Se on mun mielestä siedettävämpää, että ihminen meinaa tappaa itsensä masennuksen takia, kuin se, että sillä menee niin lujaa, että kuolemakin on ihqplur. Tai että on niin ihq, että melkein on vakuuttunut omasta kuolemattomuudestaan. Niin plur, ettei ymmärrä ketään, kellä on joko pieniä tai isoja ongelmia. Niin plur, että omaisen kuolemastakin löydetään ensin se positiivinen juttu.
Luultavasti te viittasitte tässä hieman lievempään positiivisuuteen? Molempia; negaa ja positiivisuutta sopiva määrä on se kaikkein parhain vaihtoehto.
Päässä soiva Wham - Last Christmas