Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]hemuz, 26.3.2008 09:26:
---
crissy, 26.3.2008 09:24:
Ensinnäki toi sää ja lumi jotka on ihan vitusta!

sit edelleen toi terveystalon eli hemon nettiajanvaraus ei toimi!!! sanoin siitä jo viimeks et ei pelitä.. sit istut puol tuntii puhelimen ääressä ja yrität päästä läpi ja se maksaa.

ja mikä vitun uuvelo siel tarhas aina vastaa siihen puhelimeen ku asian saa piirtää ja värittää ja sit mietitään et meniköhän se asia nyt varmasti perille ja viesti oikeelle henkilölle.

---

Ite kans jonottelin toho arvauskeskukseen ja sain kun sainkin ajan 2 viikon kuluttua :D
[/q]

mä kävin viime syksynä tän saman asian kans terveyskeskuksessa ja sielt se lääkäri katteli erilaisten ihottumien kuvia ja pähkäili et mikä sopii parhaiten kuvaan eka hoitsu sano et joo nää on ontelosyyliä! ( no ei vitussakaan ole ) lääkäriki sano ettei ole..

sit määräs verikokeisiin ja kävin. sanoi lekuri et HÄN SOITTAA tulokset viikon päästä.. se päivä jolloin kävin oli 6.8 odottelin... odottelin... kunnes koitti 7.9 ja meni hermot.. soitin et "joo mulle piti 3vkoo sitten soittaa mun verikokeiden tuloksista.. katteli koneelta ja sano et joo-o.. toinen lääkäri soittaa sulle huomenna *täh*

no lääkäri soitti ja puhu puoli tuntia jostain vitun latinankielisistä nimistä ja sano et saattaa olla tää ja tää ihottuma joka tunnetaan myös nimellä se ja se.. OOOKKE!!! tosin varmuutta ei vieläkään ole joten mä ihan suosiolla meen tonne ihotautilääkärille ja maksan se jonkun summan et saan selville mikä mun nilkoissa ja käsissä on...

Ärsyttää kun mikään ei mee niin kuin toivoisin.. kaikki vaan kaatuu päälle vaikka kuinka yrittää... mikään homma ei skulaa missään muodossa... yritän tehdä/sanoa/olla sanomatta/ihan mitä vaan niin ei niin ei..

vttu elämä on

jatkoa : Ärsyttää myös aivan suunnattomasti tulevaisuus.. tavallaan vitin jees mutta... niin.. se iso mutta... ärsyttää

se etten pääse tänään reeneihin *uuh**grr*

[q]crissy, 26.3.2008 09:32:

-ihottuma-

[/q]

Eiks ne voi antaa lähetteen sieltä arvauskeskuksesta?
Ite taistelen tän atopian ja erilaisten siitepölyallergioiden kanssa.

Mua vituttaa yli kaiken se kun ollaan lähdössä ulos, niin joillakin kestää ja kestää ja kestää, sit tulee vitunmoinen kiire, etkoille ehtii sanoo moi ja hei ja kauheella kiireellä bileisiin.
Mä vaan oon sellanen ihminen joka haluu olla ajoissa mestoilla ja ilman kiirettä.

Se että kuulee joka välissä että on ihminen joka koittaa olla niinkuin minä.
Joku päivä viellä murahan hänelle jos se ei lakkaa...
Huoh en tiiä kyl itkisinkö vai nauraisinko tästä kun joku tahtoo olla minä, mä en ainakaan tahtois olla joku muu vaan koittaisin ettii sitä omaa minäänsä enkä olla joku toinen mitä en ole. Jokaisella on paikkansa jokaisella on persoonallisuutensa jokaisella on omat juttunsa niin miksi joku tahtoo tehhä ittestään pellen ja matkii jotain niin paljon että toiset alkaa jo nauraa hänelle selän takana. Ehkä hän joku päivä tajuu.. tai sitten ei.

Toinen mikä ärsyttää niin on kela ym ym.. voi prkl sanon minä jos huomenna ei tuu rahaa.. sitten vietän 0e juhannuksen mut ei se oo mitään muuta kuin se että olen selvinpäin ja ei tarvii jonottaa alkossa tuhatta tuntii. Mut olis nyt kiva edes se yksi viinapullo saada..

Kolmas mikä ärsyttää kun joka suunasta porukka on rahaa velkaa ja sitä rahaa ei tuu tietenkään mulle asti jotta mä voisin maksaa laskuni ja omat velkani ja damin matkani.. Alkaa kypsyttää pikkuhiljaa

Neljäs mikä ärsyttää niin perättömät jutut mut onneksi mulla on filtteri toisesta korvasta sisää toisesta ulos.. kun vain kaikki muutkin tajuais että kaikki ei aina pidä paikkansa mitä kuulevat.

Viides juttu mikä ärsyttää on se että röökit on loppu ja lisää en saa ostettuu ennen kuin saan sitä hiton kuuluisaa rahaa nyt jostain suunnasta. huomenna aamulla oon varmaan kuin perseeseen ammuttu karhu ja se ärsyttää itteeni jo valmiiksi.. Saatna minä ja mun nikotiini himon kanssa.

Että näin tällee alkuun.. + ne kaikki 1000 muuta juttuu mitä en jaksa edes kirjoittaa..
Ai että kun melkein helpotti. Ja nyt ärsyttää kun huomaan miten monta asiaa mua ärsyttää. Enkö mä koskaan opi olla ärsyyntymättä

Tämä aamu
Mulla on puhelin aina piippauksella 24h ja siinä on värinä ja oon nukahtanu yöllä niin että puhelin on jääny tohon patjalle. Ei ollu kivaa herää ekan kerran jo kasin akaa kun joku taliaivo on koittanu soittaa.
MITÄ SUN PÄÄSSÄ ON LIIKKUNU?
huoh. Mä meen aina klo 03-06 aikaa nukkuu ja herään klo 12-> ja kaikki täällä klubbarissa jo melkein tietää sen ainakin mun kaverit niin miten joku ees kehtaa soittaa Eikä hän ollu ainoa vaan moni muukin sitä on tänä aamuna harrastanu. JOS on tärkeetä asiaa niin _viestit_ tulee paremmin perille ja on 80% suurempi mahollisuus että vastaan niihin.
Mä heitän ton puhelimen kohta seinään jotta saan ees nukkuu rauhassa.

Pitää hiukan kommentoida, koska tämä pätee
muihinkin keskusteluihin, ei vain tähän.

[q]UnityF, 27.6.2005 14:09:
---
mulla ei oo oikeen mitään hajuu kuka sä oot[/q]

Se on se oletustilanne tällasessa julkisessa
keskustelussa, että osapuolet eivät välttämättä
edes tunne toisiaan. Sen takia esim. itse
tänne postatessani huomioin sen mahdollisuuden,
että keskusteluun osallistuu ihmisiä joilla on
mahdollisesti omistani poikkeavia näkemyksiä,
ja toisaalta rajoitan omaan yksityiselämääni
kovin syvällisesti puuttumista täällä tai muualla.
Jollen sitten erityisesti HALUA muiden ottavan
kantaa asioihini.

Edelleen: jos jollakulla on oikeus kommentoida
elämäntilannettaan julkisesti, on myös muilla
oikeus kommentoida hänen elämäntilannettaan
niin kauan kuin ei mennä tarpeettomaan vittuiluun,
ja tässä nähdäkseni sero on varsin objektiivisesta
näkökulmasta liikkeellä.

[q]UnityF, 27.6.2005 12:52:
Tämä aamu
Mulla on puhelin aina piippauksella 24h ja siinä on värinä ja oon nukahtanu yöllä niin että puhelin on jääny tohon patjalle. Ei ollu kivaa herää ekan kerran jo kasin akaa kun joku taliaivo on koittanu soittaa.
MITÄ SUN PÄÄSSÄ ON LIIKKUNU?
huoh. Mä meen aina klo 03-06 aikaa nukkuu ja herään klo 12-> ja kaikki täällä klubbarissa jo melkein tietää sen ainakin mun kaverit niin miten joku ees kehtaa soittaa Eikä hän ollu ainoa vaan moni muukin sitä on tänä aamuna harrastanu. JOS on tärkeetä asiaa niin _viestit_ tulee paremmin perille ja on 80% suurempi mahollisuus että vastaan niihin.
Mä heitän ton puhelimen kohta seinään jotta saan ees nukkuu rauhassa.
[/q]

no normaalisti ihmisille voi maanantaina soittaa kasista eteenpäin. ja jos haluaa nukkua voi pistää vaikka koko puhelimen pois päältä. Omista valinnoista toi on kiinni, ei ihmisten pahuudesta eikä ilkeydestä.

Mua taas vituttaa ihmiset jotka lähettää viestejä, eivätkä voi hoitaa yksinkertaisia asioita nopeasti soittamalla, mutta se että vastaan viesteihin on oma valintani, joten en siitäkään valita.

Musa Tv:n Jamba mainokset voi että ne osaa ärsyttää!! *kivatsulle**grr**igor**piru*

joo *piis*&*sydän*

[q]UnityF, 27.6.2005 13:03:
Nytkin se oli jo äänettömällä mutku se jäi siihen sänkyyn kun nukahin lukiessani kirjaa. ja ne jotka mulle on soittanu niin ne tietää että mä en oo normaali joka herää kasin aikaa vaan he tietävät tasantarkkaa että herään klo 12 ->
Ja mun kaverit tietää että vihaan puhelinta ja pidän sitä vain pakon eestä ja en tykkää puhuu puhelimessa että vastauksen saa nopeemmin kun laittaa viestin.
Tänään oli vain huono aamu, krapula ja pieni vitutus.
[/q]

Silti vaikka tietäis, se on sun oma valinta et siinä on äänet päällä ja että pidät sitä sängyssä ennen nukkumaanmenoasi. Ja se krapulakin on oma valinta, joten en tajua miks tollaisista pitää kavereita syyttää *täh*

Jos kerran käytät puhelinta vain pakon edessä, voinet ihan hyvin sammuttaa sen iltaisin ja avata sen kun heräät, sillä ne viestit, joista siis ilmeisesti enemmän pidät, säilyvät kyllä odottamassa sua yön yli.

[q]UnityF, 27.6.2005 13:27:
Ja mitäs se sulle kuuluu kenen yhteyttä odotin eilen illalla, vaikka itte presidentin.
Ja meijän ajatusmaalma on sen verran erillainen vaikka me vänkättäis tästä seuraavat 5 päivää niin mä pysyisin edelleen kannassani, mä nään asiat eri tavalla kuin sinä.
[/q]

Ei se mitään mulle kuulukaan, eikä sun tarvi edes yrittää ymmärtää vaan voit huoletta pistää muut vastuuseen omista valinnoistasi vaikka lopun elämääsi. ei se oo multa mitään pois :)

Enkä mä jaksais vänkää tästä 5 päivää. Tän yhen päivän ehkä just ja just :D

Ajatelkaa kaikkia niitä Darfurin lapsia
jotka olis vitun innoissaan jos niiden elämä
olis siinä jamassa että ne vois käydä
päivittäin klubituksessa whinettämässä
ongelmiaan.

Antti ja Maria ootte ihania *sydän*

[q]serotonot, 27.6.2005 14:37:
Sun luonteeseen voi se ärsyyntyminen kuulua, mut olet varmasti myös siis huomannut ärsyyntyväsi juuri siitä että puhelin herättää ja tajunnut että ratkaisu tähän pulmaan on puhelimen äänenpäästelyn ehkäisy tavalla tai toisella niinä aikoina kun et halua sen sinua/untasi häiritsevän :)
[/q]

Ja nyt kun mä tän yhen kerran nukahdan niin että se helv.. puhelin jää sänkyy ja siinä on ne värinät ja kun herään kesken unien siihen että se värisee ja mulla palaa päre ja kirjoitan siitä tänne mikä ärsyttää topikkiin niin saa sut takertumaan siihen. mä oon edelleen sitä mieltä että mun kaverit voisi kunnioittaa mua ja antaa mun nukkuu niinkuin minä kunnioitan niitä ja annan heidän nukkuu.

btw.. kauan me jatketaan tätä kun tää on se mun mielipide joka ei tuu muuttumaan.

[q]UnityF, 27.6.2005 14:43:
Ja nyt kun mä tän yhen kerran nukahdan niin että se helv.. puhelin jää sänkyy ja siinä on ne värinät ja kun herään kesken unien siihen että se värisee ja mulla palaa päre ja kirjoitan siitä tänne mikä ärsyttää topikkiin niin saa sut takertumaan siihen. mä oon edelleen sitä mieltä että mun kaverit voisi kunnioittaa mua ja antaa mun nukkuu niinkuin minä kunnioitan niitä ja annan heidän nukkuu.

btw.. kauan me jatketaan tätä kun tää on se mun mielipide joka ei tuu muuttumaan.
[/q]

Mikset sä kunnioita itseäs ja sammuta sitä puhelinta nukkumaan mennessäs ni ei tarvi testata kavereiden kunnioitusta ja ärsyyntyä heidän mahdollisesti unohtaessaan sun poikkeavan elämänrytmisi.

voidaan me täs viel tunnin verran jatkaa, mut sit joutuu lähtee töistä kotiin.

Hölmöjä kysyvät asiakaat, jotka tietty ovat kesäuunoja, joten heidän opastus menee osittain hukkaan, koska opittuaan lähtevätkin pois.

PS. Kuinka joku voi oikeasti luulla että "painovirhepaholainen" on syyllinen asiakkaan toimittamassa sähköisessä aineistossa olleisiin asiavirheisiin

Se, että elämä on niin vitun epäoikeudenmukaista*uuh*

Ex-vaimo, joka valehtelee koko ajan. Mistään ei voi tietää onko totta vai ei. Nyt menossa kuulemma naimisiin (voi ukkoparka, saa narsistivaimon) ja pitäisi saada toisen lapsen sukunimi vaihtaa. Yli vuoden on yrittänyt sitä saada vaihdettua kiristämällä, uhkailemalla, painostamalla, kotirauhaa häiritsemällä ja nostamalla rikossyytteen, jolla alkoi kauppaa käymään.

Mikähän taas on totuus? Kun tietäisin, voisin oikeasti miettiä lapsen parasta

Noin laajoissa riidoissa jomman kumman on pakko joustaa ja niellä ylpeytensä.
Viittaan nimiasiaan, mikä ei mielestäni ole niin vakavaa (vaihtaminen), kuin periaatteellinen vuosikausien sota.

Mutta en elä muiden vaan omaa elämää, joten...

Päässä soiva Wham - Last Christmas

O