SINKKULUUKKU
[q]anniharha, 16.10.2007 20:54:
---
Miinapiina, 16.10.2007 20:52:
---
Timmo, 16.10.2007 20:01:
Mylläysluukku, missä olet?
---
nii, aivan... hmm
mut mulla ei ainakaan ois tällä hetkellä mitään sanottavaa sinne
---
Mylläyskaverivälityspalveluluukku
[/q]
KLUBITUSTREFFI/DEITTILUUKKU..kuka aloittaa?*hymy*alkaa nää kirjoitukset porukalla olemaan sellaisia tääl et..*hali*
mut saa joku ottaa jos huolii*plur*ja mieluiten nainen...
Mulla oli viimeksi joskus alkusyksystä tuollainen wanted oma kainalo -fiilis. Sen jälkeen ollut tälläinen tasaisen turtunut olotila, jotenkin ei enään jaksa oikein haikailla tuollaisen perään.
No ehkä tuossa alkukesästä herään minäkin tästä talvihorroksesta, kun näkee jokapuolella onnellisia pareja nauttimassa toisistaan ja kesästä :)
Näköjään täällä on eilen ollut perjantai, päivää liian aikaseen, ainakin Z:n & H:n juttujen perusteella :D
Naiset tulee kyl... kalliiks Mut niiku fiksu eno kerran sanos, Viros kaikki on halvempaa
[q]shine, 6.9.2006 21:44:
---
WiljamiDzay, 6.9.2006 21:32:
---
shine, 6.9.2006 17:17:
täälä sitä on viikko oltu. rankkaa tämä sureminen. *nyyh**eikä*
---
Tervetuloa seuraan... Tällä hetkellä kuukausi tuskailua takana, käytännössä katsoen samoihin aikoihin alkoi 25 vuosi sinkkuna...
---
sillee aika hassua kun mun poikakaveri jätti mut sen jälkee ku täytti 25.
[/q]
Usko pois, 25v täyttäminen on rankka homma..
[q]Jocular, 31.8.2006 07:21:
---
Samu*, 31.8.2006 07:15:
Siel mäkee ylös on semmonen kebaabpitseria valiristeykses, hmm... Vielku nimen muistais? Kamu asuu siin. On meinaan pelottavaa seutuu..
---
Pelottavaa? Täääh? Ja juu se on toi pizza paradice, joka tos o. Ei kukaan sieltä mitään kebabbia osta.
[/q]
Thääh Asuksä siin, niis opiskelijakämpis Kyyhkysmäki 2/3:ssa, siis siin toiselpuolel katuu siit pitseriasta? *pökr* Oot ulkoiluttanu jotain kissoi, ollaan meinaan kamun kaa tsiigattu ku kolme kissaa menee sinne metsään siit parkkipaikan läpi
[q]Jocular, 30.8.2006 16:52:
---
Syder, 30.8.2006 16:46:
Se vanha ostari siin toispuolel katuu, siel o hyvää kebabii ja sillee
---
Jep Läkkitori & Galleria. Mut tuus viel vähä eteenpäin, syvemmälle (hah).. Tääl ei ookku Paradice (siis mun kämppä) ja Spar (naapurin kallis halpahalli) ja ja.. Ärrä ja joku rautastore missä ei oo mitään mielenkiintosta..
Eikä mitään spurguja niinku Nexu väitti. :(
[/q]
Siel mäkee ylös on semmonen kebaabpitseria valiristeykses, hmm... Vielku nimen muistais? Kamu asuu siin. On meinaan pelottavaa seutuu..
onpa täällä kivaa! :)
nooh, ikkää on alle 25, itsekkin uskon samaan.
*sydän* sinulle. Kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu :)
nooh, ikkää on alle 25, itsekkin uskon samaan.
Jep. Tääl taas.
Olo toistaalta tyhjä, mutta täynnä toivoa*hihu*
Moi taas!
Olin puolisen vuotta kirjautumatta Klubbariin ja kun astuin matkani rasitukset ulos huokaisten kotiovesta tänne Sinkkuluukun puolelle niin olitte saanu aikaan.. 400 viestiä? NELJÄ SATAA?
[size=16]HÄVETKÄÄ![/size] Olisin kirjoittanut yksinkin enemmän. Ryhmäviestejäkin oli näköjään tässä ajassa tullu 1530.
Mitä te oikein olette tän ajan tehneet? Mihin pieni sinkku sisältänne on kadonnut? Ette kai te vain ole pariutuneet? *shivers*
[q]Skenemursu, 27.7.2010 14:07:
Jaahas.... taas taalla puolella. Yksinhuoltaja+leski talla kertaa =(
[/q]
voimia ja tsemppiä täältäkin!
[q]Skenemursu, 27.7.2010 14:07:
[/q]
Tsemppiä ja voimia
Pitäs rueta ettiskeleen vaimoa, koska alkaa olla ikää jo sen verran, että kohta enää lihatiskibaarien 18-25-vuotiaita kertakäyttömimmejä ei enää kiinnosta.
On on.
Akkojen hommaa
(*nauru*)
[q]Zandy, 28.3.2007 20:04:
---
Ronie, 28.3.2007 19:59:
On on.
Akkojen hommaa
(*nauru*)
---
Hehheh...*lmao*
Mikäs sitten ukkojen hommaa on? Autojen kanssa puuhastelu?
[/q]
no kyl!
[q]Mar6, 29.9.2006 15:45:
Sulla on tollanen vai? Toihan on varmaan tosi näppärä. Sit tos on tollanen teline viel lompakolle :P Ajaa se ei kyl osaa, ja haukkua kun käyttäjäl on pää kipee?? Älkää ottako tosissanne, *kuumehourail*
[/q]
Nyt Make joku roti
[q]Super-Kerttu, 31.3.2006 13:01:
Mitä mitä????!! Mä kysyin sulta viime viikonloppuna onks mitään sutinaa! Ja sanoit ettei oo! Sinä senkin..*senkin*!!
No ei vais.. Hirveest onnee! *sydän* Kuka se on??!
[/q]
no mutku.....no mutku......ei siinä vaiheessa vielä ollut oikein mitään.
hihi *sydän*