SINKKULUUKKU
[q]Freja, 25.2.2010 17:17:
---
Cloud, 25.2.2010 16:23:
Mitenkäs kihlasormus onko senkin ostaminen huoraamista? Huomen lahja tuo huorien lahja?
Tuleeko näistä kestämätön olo? eikö voi näitäkään ottaa vastaan? Tuleeko epäilyksiä pahoilla teillä olemisesta? Meneekö jalat ristiin ja kipari kiinni?
---
Kihlasormusta ei osteta vain toiselle, vaan niitä "vaihdetaan" (ei kirjaimellisesti) yhdessä. Eli pariskunnat yhdessä nämä ostavat. Älä pliis lähe vänkään asiasta missä oot vähä hakoteillä..
Lueppas mun teksti uudelleen ja kommentoi jotain siihen liittyvää jos tahdot :)
[/q]
Tää nyt ei varmaan liity itse teidän väittelemään tekstiin, mut sitä vaan et kihloihin voi mennä eri tavoin. Meillä mies oli ostanut sormukset mun tietämättä ja kosi mua sitten sillä! Vihkisormukset menee sitten yhteisestä budjetista..
Jatkakaa!
Täällä taas..*grr* Tosi kauanhan mä poissa olinkin..*hmph*
Kokeile Mark seuraavaks Mixei jos vituttaa sinkkumiehenä että naiset lähentelee :P
Näin käy väkisin kun kiltamestarit lähtee baariin!
Miten voisi päästä, eroon sellaisesta probleemista, että olen niin epävarma itsestä, että hommat naisten kanssa ei vaan onnistu. Eräänä iltana Tabu Bar:issa 2 naista meinasi ilmeisesti tahallaan peruuttaa takaperin päälle tanssilattialla, ihan niin kuin se olisi muka vahinko. Tästä toisin muut miehet innostu ja alkoi lähennellä näitä muijia molemmilla kerroilla, kun ne huomasi, että mä juoksen karkuun niitä. Myöhemmin illasta menin Groove Barin jossa sitten joku muija kävi muhun käsiksi ja alkoi repiä minua tanssilattian suuntaan ja lauloi minulle soivan Räb-biisin tahtiin Räppiä. Mä en lähde näiden juttuihin vaan mukaan? Koska tällaiset tuntuu minusta liian kauniilta ollakseen totta? Vai olenko mä joku taneli, joka luulee maailman olevan paha? Vai mitä häh.. kaveri sanoo että ne haluaa vaan pitää mun kanssa hauskaa.. (siis hä? pitääkö kaikki perustua siihen että siitä tulee seurustelusuhde.. eiks platonisesti saa tansia ventovieraan kanssa.. häh?)
Niin ja sitten tarkennus että tämä oli normi-ilta, eli diskomusaa. Teknopiletys puolella en ole koskaan nähnyt vastaavaa tapahtuvan, muutakun 2 muijaa tullu väkisin pussaan vaikka en ees haluaisi, mutta minkäs sille voit kun pakotetaan. Yleensä teknobileissä naiset haluaa vaan puhella eli keskustella asioista. Enkä välttämättä tykkää lihatiskibaarien meille vai teille muijista.
Moi, oon täällä!
[q]Timce, 3.4.2009 18:05:
Anteeksi ot, mutta minkä takia Alien ei enää tänne kirjoittele?
[/q]
Epäilisin, että pokka loppui kesken kaiken. Tuolta se huutelee kasvaneensa aikuiseksi, mutta tässä tapauksessa on hyvä muistaa perinpohjainen lähdekritiikki. :DD
Kyllä vaan noista ulkomaisista kielistä se on riikin ruotsi joka saa ainakin meikäläiseltä jalat alta
Lisäksi sitä on mukavaa kuunnella ihan vain sivusta jossain kahvilassa Stokiksessa istuessa :)
i want out, ei vaan tunnu kotoisalta olla täällä... :(
[q]domi, 22.8.2006 10:40:
---
Annakins, 22.8.2006 10:36:
Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin.
---
Toi on kyl perseestä, tosin jos pitää pään kylmänä, ja hoitaa vaan seksin, ni kyl tommoset hormonit syrjäytetään
[size=6]Ne on kivoja[/size]
[/q]
Juu, ja riippuuhan se aika paljon myös siitä, minkälainen suhde ko. henkilön kanssa alunperinkin on ollut =D
[q]hallucinogen, 21.8.2006 08:21:
---
domi, 21.8.2006 08:13:
Seksin eteen ei joudu tekemään sen enempää töitä, jos on vkkp (vanha kunnon kaveripano)
---
Mulle kelpais kanssa tommoinen, mites noita saadaan? Mennään kyseleen kaikki mimmifrendit läpi et josko sillä ois puutosta mitä vois aika-ajoin helpottaa? ;D
[/q]
Toi on vaan naisille paljon hankalampaa ku miehille :P Siis se, et se ois sit vaan seksiä. Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin.
[size=6]vkkp ois kyl kiva[/size]
3.5v jälkeen ja 3.3kk yhdessäasumisen jälkeen poikamieselämä koittaa jälleen o/ Samalla reissulla lähti oma 4v tauolla ollut biletyselämä kans käyntiin :)
Party Party !!
[q]Vampyrella, 8.7.2009 00:30:
Valitse ihminen, jolle sydämesi laulaa, vaikka et olisi koskaan itse osannutkaan.
Ihminen, jolle silmäsi nauravat, vaikka yleensä olisitkin vakava.
Valitse ihminen, jonka viereen kaipaat, vaikka olisit aina rakastanut itsenäisyyttä ja tullut sinuiksi yksinäisyyden kanssa.
Ihminen, joka maalaa sinulle uuden maiseman, vaikka olisitkin aina ollut tyytyväinen edelliseen.
[/q]
:')
[q]siveys, 7.7.2009 23:31:
Mitä kriteereitä minun tulisi käyttää tulevan kumppanini valinnassa?
[/q]
Vakituinen? Aikuinen? Ikuinen? Herrajumala mitkä paineet. Quottaisko ittee:
[q]kiltti, 23.8.2007 13:07:
Onko ihminen yksiavioinen?
[/q]
Annan kuitenkin käyttöön kaikenkattavan valintakriteerilistani parisuhteenmuodostuksen tiimoilta. The ihmisen pitää olla:
- sopiva.
Tuli mieleen että voit ottaa ystäväsi apuun tuohon valtavaan seulontaurakkaan. Valitset lähipiiristäsi pari erilaista tyyppiä, jotka yhdessä tuntevat sinut mahdollisimman monipuolisesti. He sitten kohtaavat potentiaalisia ehdokkaita epävirallisen haastattelutilaisuuden tiimoilta, ja voivat objektiivisesti arvioida tyttöjen (/poikien?) sopivuutta juuri sinun tarpeisiisi. Ihminenhän voi kemiapäissään tehdä kaikenlaisia virhearvioita parinvalinnassa, ja nyt kun painitaan näin Suurien ja Tärkeiden asioiden parissa, ei ole varaa virheaskeliin.
[q]aada, 16.12.2009 23:07:
---
siveys, 16.12.2009 19:29:
Mitä siis tarkoitit?
---
Lähinnä joitain tekoja. Esimerkiksi itse toivoisin parisuhteessani, että ulkona ollessamme mieheni ostaisi minulle aina juomani. Mielestäni on miehen tehtävä hakea juoma, kokisin sen jotenkin alentavaksi, jos minun täytyisi se itse hakea. Ymmärrän kyllä, jos mieheni ei tästä ole täysin samaa mieltä, mutta oletan kuitenkin, että hän haluaa miellyttää minua ja hakea sen, koska se on minulle tärkeää. Samalla tavalla voisin itse esimerkiksi tuoda aamupalaa sänkyyn, silittää mieheni paidat, toteuttaa hänen seksuaalisia toiveitaan tms. mikä ikinä hänelle onkaan tärkeää tai mitä hän toivoo.
Eli en todellakaan alkaisi itseäni toisen vuoksi muuttamaan, mutta mielestäni parisuhteessa molempien osapuolten tulee haluta miellyttää toisiaan ja ainakin itse oletan, että mieheni myös haluaa ottaa minun toiveitani huomioon samalla tavalla kuin itse haluan ottaa hänen.
[/q]
Sinänsä hassua, että suhde kaatuis siihen, että en itse juo, enkä myöskään osta koskaan muille alkoholia (ok, "juoma" voi tarkoittaa muutakin).
Ja toi toisen seksuaalisten toiveiden (tai muidenkin) toteuttaminen ilman, että itse varsinaisesti nauttii siitä tai edes pitää siitä, kuulostaa tosi ankealta, koska itse ainakin saan suuremmat kiksit siitä, että toinen nauttii myös. Se on olennaista itselleni.
[q]Kipinä, 18.3.2009 09:05:
---
MonstersBall, 18.3.2009 00:47:
vartalosi ja pääsi välillä erottuu selvästi joku kaulan tapainen osasto, ei niin että siinä ihan kuin alataikina jonkunlaisen välitaikinan kautta muuttuu jonkunlaiseksi möhköpallon tapaiseksi (ja leukakin sulta löytyy, ja myöskin otsa, ja posket, ja nenä, ja huulia, ja kaikkea kohtalaista)
---
Tää kohta kolahti Nimittäin muistan nauraneeni tälle samalle ritirimpsulle joskus todella monta vuotta sitten muistaakseni city.fi:n deittiosastolla. Eli vanha vitsi...?
[/q]
Joo mä muistelen kanssa nähneeni vastaavan parisen vuotta sitten. Huomio kiinnittyi tohon huulirasva-asiaan nimittäin silloinkin :D
[q]anniharha, 16.7.2009 22:09:
[size=4]...tai ainakin oon enemmän kuin mihinkään, mikä on Finlandersin tuotoksia, nimeltään "Oikeesti" ja tarkoitettu jotenkin romanttiseksi kokemukseksi. Oikeesti.[/size]
[/q]
Miks kaikkien pitää laittaa nykyään tekstiä näin pirun pienellä! Kauhee vaiva lukea! Ja sit kuitenkin joku ihan tyhmä juttu! Onkse muotii! Käytä sulkeita!
Oon jo kauan miettinyt: onko tuo laulaja mies vai nainen? :/
[q]-Catarina-, 18.8.2006 22:01:
Juuh,noinhan se ikävä kyllä menee*hmph* Tyhmää,jos oot kiinnostunu jostain niin sit et voi näyttää sitä, ku sit on muka liian varma nakki... tai jotain...
[/q]
Mä en jaksa mitään pelejä ja musta tää kuuluu niihin. Mieluummin sanon asita suoraan ja otan pakit ku vatvon ees-taas-ympäriämpäri....
[size=7]vaikka kyllähän se noin tuntuu menevän, valitettavasti. Mut onks se sit oikee ihminen?[/size]
[q]hallucinogen, 21.8.2006 08:42Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.
[/q]
lol
[q]aada, 22.3.2010 16:04:
Olen kyllä samoilla linjoilla tuosta, että paras mennä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Eihän sitä voi koskaan tietää mitä se toinen on mieltä mistäkin, joten kaikenlainen analysointi tai käytöksen muokkailu on aika turhaa. Ja toisaalta, sillähän on sitten ihan hyvä testaillakin, että onko siitä toisesta mihinkään itselle.
[/q]
Aikaisempaan kommenttiini viitaten... Taisin tajuta lukemani väärin. Systemaattinen pelailu ja "toisen testailu" on vaan todella ahdistavaa ja itse ainakin luovutan suosiolla jos toiselta sellaista käytöstä havaitsen. Sitä voi kutsua varmaan laiskuudeksi, kun aina puhutaan että parisuhteet vaativat niin pirusti hommia. Mutta elän vielä siinä (harha-)uskossa, että tästä maailmasta löytyy rehellisiä naisia, jotka eivät pelejä pelejä.
Omien kokemusten perusteella tuntuu, että monille pelit ovat osa hauskuutta. Itse en niihin kykene ja ehkä siksi olen vieläkin sinkku. Mutta jos taustasyy on tämä, niin sitten olen ylpeä sinkku :)
Buu.