SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Luulin 1,5 kuukautta päässeeni täältä pois mutta palasin takaisin*hih*

---

Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---
No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.
---
Joko nyt?
---
En mä, sori...
---

Meinaatko sä, että te ootte _vieläkin_ yhdessä?!

:D

Lähdetkö muuten nyt kaffelle mun kanssani kun sulla on kerran jo poikaystäväkin?
---
No en! :D Siis ainakaan nyt, en halua, että poikaystävä alkaa ihmettelemään mitään.
---
Joko nyt?
---
En mä, sori...

Meinaatko sä, että te ootte _vieläkin_ yhdessä?!

Monta ihmistä sä siveys olet vuosien varrelta kaapannut kanssasi kahville? :D

(Psst. Aada on toiminnan naisia. Ei tollanen hempeily uppoo siihen. Ei sun tarvitse kuin täyttää ulkoiset raamit ja kohdella muita häntä huonommin.)

Mä taidan olla ainoa joka ei ole saanut aadalta pakkeja ;)

Tuolta 5:55
http://www.katsomo.fi/?progId=80386

Oon mä kai aika tiukkis, hehe.

[q]aada, 17.12.2009 00:52:
Mitäs sitten kun se hauskuus loppuu? Aina ei voi olla hauskaa yhdessä ja jos se on se suurin yhdessä pitävä voima, niin aika hataralla pohjalla ollaan mun mielestä. Mielestäni jokainen luo elämänsä itse eli se hauskuudenkin tulee tällöin lähteä itsestä ja kun itsellä on hyvä olla niin on hyvä olla sen toisenkin kanssa.

Itse olen ainakin huomannut, että rahattomuus tekee minut onnettomaksi. Tämän vuoksi haluan itse pitää yllä hyvää tulotasoa ja odotan tätä myös mieheltäni, sillä en halua, että hän on riippuvainen minusta taikka että hän ei olisi tasavertaisessa asemassa kanssani, kun kustantaisimme yhteistä elämäämme ja haluamimme asioita.
[/q]

Mihin sen hauskuuden muka pitäisi loppua? Meinaatko että siihen on joku ikäraja tai aikaraja jonka jälkeen pariskunnat eivät enää pidä hauskaa yhdessä? Jos toinen alkaa yhtäkkiä käyttäytyä eri tavalla kuin ennen, ts. ei halua enää tehdä niitä asioita mitä on yhdessä tehty eikä myöskään halua mitään korvaavaa toimintaa ja itselleni tämä ei sovi, niin sittenhän se on eron paikka - en ole enää sen ihmisen kanssa kenen kanssa aloin seurustella. Tottakai ajan myötä tarpeet muuttuu enkä usko että itsekään himoitsen nelikymppisenä enää Monday Barin risteilyille tai Colors festeille, mutta en usko että ihan kaiken yhdessä tekemisen ja hauskanpidon silti haluaisin lopettaa.

Siinä olet oikeassa, että samanlainen tulotaso tekee elämästä helpompaa, varsinkin jos on itse tarkka omista rahoistaan eikä halua aina maksaa isompaa osuutta. Toisaalta tämän päivän tulotaso ei välttämättä sanele mitä se on 5 vuoden päästä, tilanteet muuttuu!

---

---
---

Joko nyt?

En mä, sori...

---

---

--

---

.. mielienkiintoista!

---

Sekö ei halua, että käyt ystävien tai tuttujen kanssa ulkona? O_o

Erinomainen määritelmä tuo puolisinkku!

Sinkku niin ettei seurustele mutta kuitenkin on suhde...

[q]zenny:
---
dj SäPi:
*lohduttel**sääli**sääli**sääli* Miksei mulla ole jotain mukavaa ja reilua kimmaa...hmm..ei ole kiva olla yksin...*nyyh**nyyh**nyyh*

---

Ja miks mul ei o ketää mukavaa ja ihanaa äijää? *täh*
[/q]

Noni, siin on selvä pari.

[q]zenny:
---
Sade*:
---
zenny:
---
dj SäPi:
*lohduttel**sääli**sääli**sääli* Miksei mulla ole jotain mukavaa ja reilua kimmaa...hmm..ei ole kiva olla yksin...*nyyh**nyyh**nyyh*

---

Ja miks mul ei o ketää mukavaa ja ihanaa äijää? *täh*

---

Noni, siin on selvä pari.

---

joo-o...*hih*
[/q]

Noh, älä oo tommonen.

Mitäs sitten kun se hauskuus loppuu? Aina ei voi olla hauskaa yhdessä ja jos se on se suurin yhdessä pitävä voima, niin aika hataralla pohjalla ollaan mun mielestä. Mielestäni jokainen luo elämänsä itse eli se hauskuudenkin tulee tällöin lähteä itsestä ja kun itsellä on hyvä olla niin on hyvä olla sen toisenkin kanssa.
[/q]
Jos on itsellä kuitenkin hyvä olla niin mihin sitä parisuhdetta sitten ylipäätään kaipaa? Mitä sinä näet monogamisen parisuhteen merkittävinä hyötyinä tällaiselle kuvaamallesi sisäisesti onnen ja hyvinvoinnin löytäneelle yksilölle?

[size=2]PS. thihihihi :D tämä kuukausien internetpuutosten aiheuttamien patoutumien purkaminen tuntuu lähtevän aika huolella lapasesta :D i can hear an another inernet restriction flying my way whistling :D[/size]

Mitäs sitten kun se hauskuus loppuu? Aina ei voi olla hauskaa yhdessä ja jos se on se suurin yhdessä pitävä voima, niin aika hataralla pohjalla ollaan mun mielestä.
[/q]

Sit otetaan ero. Daah. Luulitko parisuhteen olevan sen oman klittansa ja koppansa tyydyttämistä syvällisempää? Se on kahden kauppaa.

Ootsä aina ollu yhtä nihilistinen?

Loistavaa.

tänne pitäs kehittää joku sinkku-online-laskuri ku tääl nii paljon porukka loikkii luukusta luukkuun. sit kaikki yli 60d-luukkulaiset sais tehokäyttäjä-oikeuksia ja vois potkia wannabe-sinkkuja mäkeen täältä
nojoo. tylsää? on.
no-life? yes.

[q]Jos ei heilaa helluntaina, niin ei sitten koko kesänä[/q]

noin viime vuostuhannella.

nykyaan se on ennemminkin:
Jossei heilaa helluntaina, niin on jonoa juhannuksena

liityn joukkoon.

[q]ZaZa:
No ei tää sinkkuilu aina niiiin kamalaa ole... Eipähän tarvii selitella menojaan kellekkään..
[/q]

Jos toi olis mun ainoa perustelu sille, miksi sinkkuelämä olisi poikkeuksellisen hienoa - valehtelisin itselleni.

Toisaalta, musta nyt sinkkuelämä ei ole erityisen hienoa muutenkaan.

Vaikka kirjoitinkin joskus vuodenvaihteessa, että on aika lähteä pois täältä - seuraan tätä palstaa, ehkä vähän salaa, toisella silmällä.

Vaikka toisaalta, mitäs ideaa siinä on? ;)

Naurakaa vain. Vielä tulee sekin päivä kun huomaatte ajattelevanne ihan samoin.

[q]ZaZa:
täällä ei ole kivaa...
[/q]

Ei kyl....*hmph*

O