SINKKULUUKKU
drum n´ bass = elämä!!!! *sydän*
Miksi on ihanaa olla sinkku:
-saat joka ilta mennä ihan yksin isoon,kylmään sänkyyn nukkumaan..
-saa herätä yksin joka aamu,eikä kukaan herätä sinua kahvintuoksulla..
-kukaan ei koskaan tule häiritsemään sinua suihkuun selänpesuaikeissa vaan saat peseytyä aivan kaikessa rauhassa..
-sinun ei tarvitse suunnitella viikonloppuja etukäteen,voit vaan istua kotona ja murjottaa niinkun teet valtaosan viikonlopuista..
-kun on paha olla niin kukaan ei koita lohduttaa ja näin aiheuta vielä suurempaa tunteen purkausta...
-sinun ei tarvitse tuhlata puolta palkastasi siihen että soittelet siirappisia puheluja sille tietylle pitkin päivää ikävissäsi..
-kukaan ei tyrkytä lämpimiä halauksiaan juuri silloin kun niitä eniten kaipaisit..se vasta ärsyttävää olisikin,ajatella
Kyllä sinkkuna olo on niiiiin_ihanaa_ *igor**grr*
[q]Jna:
---
Arctic Mystery:
..Jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä..
Uusi versio.......Jos ei heilaa helluntaina,niin vieraissa koko kesä.
---
Eihän se noin voi mennä..koska jos ei ole heilaa niin ei kai silloin vieraissa voi käydä?*ding*
[/q]
nappiin
ja heilakin on niin muokkautuva käsite...*vink*
lasketaankos sitä heilaksi kun kivannäköinen nuorimies kävi sunnuntaina kylässä? kaverihan se vaan on, mutta jos nyt oikein tarve on niin kai totuutta pitää saada muokata mieleisekseen...?
Joo, tänne mäkin kuulun
[q]öövee:
Johan minulla on jo sinut *sydän*
[/q]
Harmi kun et soita koskaan. Saati sitten toivota hyviä unia tai muuta ihkua. Kädestäkään et pidä kiinni tai halaile muuta kun viikonloppuisin. Nainenkin saisit vielä olla niin voisin harkita seurustelusuhdetta välillemme.
[q]Lauruska:
Oon ollu sinkkuna nyt yli 10kk, missä on miehet jotka sytyttäis ja sais jalat löysäks?
En ole löytäny ketään, en edes lähellekkään. Mutta en mä surkuttele =) onneks oon vasta nuori ja on vielä aikaa. Mut olis kiva jo vakiintua. Poikia kavereina on PALJON, mut ei ketään sellasta jonka kans vois edes ajatella jotain muuta.
Kaipaa haleja ja suukkoja
[/q]
turpa tukkoon ja laske rimaa. next..>>
[q]greenie:
Nauratteko koskaan itsellenne?
Mä teen sitä jatkuvasti, sekä itselleni, että teille :D
[/q]
Joka päivä! Hyvä vaan et osaa nauraa myös itelleen eikä vaan muille. Ei kaikki oo niin kamalan vakavaa aina.
[q]Epailija, 1.11.2006 15:42:
---
hallucinogen, 1.11.2006 15:42:
Happy ending juunou? :D
---
On niitä muitakin onnellisia loppuja. ^^
[/q]
on joo, kuten nukahtaa yhdessä onnellisena esim. lusikka-asennossa jostain kenestä todellakin tykkää, sekä saa pitää kiinni kuin lempi unilelusta. Tietty se sileä iho ja hyvä tuoksu mitä naiset (usein) omaavat on jotain mikä voimistaa sitä tunnetta - happy ending ja nukkuu kuin vauva.
[size=4]Mut se on varmaa että munan tahtoja laiminlyödään mut ei se olekaan maailmaan tärkein asia..[/size]
[q]e-will:
---
CandyRaver:
ei tää ookkaan niin helppoo ku muistelin viime yönäkin halailin tyynyä ja melkein suutuin ku se ei halannukkaan takas*igor* ihan pyllystä tää tällänen..
---
ehkä hellyyttävintä mitä olen kuullut aikoihin!
[/q]
*blush*höh*hihu*
[q]Jonulih:
Mä tajusin, etten tarvi miestä.
Mihi vittuu mä niit kakslahkeisii tarvin? Ne pilaa kaiken, ne haisee pahalle, ne ei osaa siivota, eikä olla kunnolla.
Mä vihaan niitä täst päivästä lähtien.
[/q]
Voi sua *sydän* Kyllä se siitä, vielä joku päivä joku ihana prinssi ratsastaa sillä valkosella hepalla siun parvekkeen alle ja oot ihan myyty.
Mä tajusin, etten tarvi miestä.
Mihi vittuu mä niit kakslahkeisii tarvin? Ne pilaa kaiken, ne haisee pahalle, ne ei osaa siivota, eikä olla kunnolla.
Mä vihaan niitä täst päivästä lähtien.
[q]Mulla on idea mitä aion yrittää kokeilla: aina jos tuntuu siltä että on rinnassa tyhjä kolo ja on yksinäistä, piristä jonkun toisen päivää - vaikka ventovieraan. Kun rakkautta jakaa tarpeeksi maailmaan, se tavoittaa sinut myös nopeammin. [/q]
*liittyy mukaan*
Juu, todella samaa mieltä... vaikka oma olo on kuinka harmaa ja tyhjä ni viritäpä kunnon hymy vaikka kaupan kassalla ->saat melko varmasti samalla mitalla takaisin ja mikä parasta, tuo irve saattaa jopa lähteä mukaan:) Ehkä joku päivä se alkaa kestämään...
[q]öövee:
---
T0mbstone:
Tänne voisi tulla hengaamaan.
---
Etkö sä hengaa kaikkialla missä saat olla rauhassa
Vaan miksipä täältä pois juosta kun on alkanut viihtymään täällä nurkissa pyöriskelystä
[/q]
Liityn sinkkuskeneen, jos vaikka löydettäis toisemme tätä kautta!
Voikun saisi yhden miehen pulloon ja sen pullon tänne.
Ottaisin sen sieltä pullosta ja tekisin siitä mun oman.
[q]Toykio:
Eikai tässä vielä jäniksen selässä tarvitse tuon Helluntain suhteen olla, kun eikös se ole vasta joskus toukokuussa?*hikoil*
[/q]
tjuuhm toukokuun lopulla..mut siis näihin aikoihinhan se pohjatyö pitäis alottaa jos meinais ton ottaa tavotteeksi
no ei vaa, surkeetahan se ois pelkästään jonku päivämäärän takii heilaa etsii, mut mut mut mä haluun täst luukust poisss !!!
Mulla on oma KULTA http://www.stopstart.freeserve.co.uk/smilie/lol.gif
akir0:[q]clubculture:Mulla on oma KULTA http://www.stopstart.freeserve.co.uk/smilie/lol.gif
Kel onni on se onnen kätkeköön. Nytkun et kätkeny niin kapsahdat sinne katajaan.. ts. tervetuloa takaisin kerhoon.
p.s. Onneksi olkoon![/q]
...KORTTI
Dääm, luulin heittäväni hyvän läpän.
Hei kamoon mä oon ikuinen sinkku
Välillä nautin siitä, ja välillä mua v***ttaa se aivan suunnattomasti.
on kyl aikamoinen [o]s[/o]kinkkukesä luvassa*slurps*
Tai sit mä olen ainoa joka kauppaan mentäessä miettii että mitäköhän noi K-kaupan asiakkaatkin oikeen miettii siitä kun mä nyt astun tästä Lidlin ovesta sisään.
Tai toisessa ääripäässä kyseenalaistaa paradigmat esimerkiksi kadulla kävellessään funtsia että onkohan kukaan koskaan spontaanisti kehunut tuota naista ja sitten kertoa hänelle sen parin sekuntin kohtaamisen aikana hänelle kuinka kaunis hän on?
Tai jos joku pyytää tulta, niin miettii että mitäköhän tapahtuu jos menenkin polvilteni?
Tai pieraisee hississä vain osoittaakseen omaa ylemmyyttään.
Mut nyt menee jo aika lennokkaasti OT-sarjaan.
Kohta oon seurustellut jo puoli vuotta!
Mikäs sun ennätys sit on? Tai siis toi kuullosti siltä et vittu onpas pitkä aika. :D