SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Käenpoika, 18.10.2006 23:02:
---
Fuzzy, 18.10.2006 23:01:
oh boy!*lmao* joo ota se oikee rajusti siinä toimiston pöydällä! semmonen kiihkee 2 minuutin sessio*pahis*

---

ehehehehe =D pitää muistaa huomen.
[/q]
postaa huomen natsasko*vink**nauru*

oh boy!*lmao* joo ota se oikee rajusti siinä toimiston pöydällä! semmonen kiihkee 2 minuutin sessio*pahis*

[q]Cjet, 18.10.2006 17:27:
---
Fuzzy, 18.10.2006 17:12:
---
tir, 18.10.2006 15:38:
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...

---

ehkä se on käytävä kattomas... ihan vaan niiku muistin virkistämiseks, että miks on ainavaan yksin*justjoo*

---

Niinkö tääl taas joku väittää aina olevansa yksin..
[/q]
hey! mitä sä tiedät!*senkin**nauru*

[q]tir, 18.10.2006 15:38:
jos pää kestää niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa Jadesoturi.
oppii taas että joidenkin on vaan tarkoitus olla yksin...
[/q]
ehkä se on käytävä kattomas... ihan vaan niiku muistin virkistämiseks, että miks on ainavaan yksin*justjoo*

[q]Cjet, 18.10.2006 22:31:
---
Fuzzy, 18.10.2006 18:16:

hey! mitä sä tiedät!*senkin**nauru*

---

No kattosit nyt miten onnellinen Danaki on tos ollessaa sinkku..
[/q]
no se riippuu iha päivästä! kyl joskus vois käydä ees sutasee jotain*nauru*

[q]Cjet, 5.9.2006 19:00:
---
fuzziest, 5.9.2006 18:53:
Tää on vissii meikäläisen huuudei!*nauru*
Oon ollu sinkku aina..!*uuh* mieti... mut ei se haittaa koska en osaa kaivata sitä mitä ei oo mulla ikinä ollu!
Mut ehkä vielä joskus....*hihu*

---

Aika HC..
[/q]

Vähä on HardCoree*nauru*

pois täältä!
Tähän asti ei oo tuntunu missään, enkä ees oo tavannu ketään erityistä, mut tänään mä vaivuin epätoivoon...
Ja viel kaverin häät sunnuntaina...*toktok*
Ehkä mä sittenkin haluun olla jonku muun kanssa ku itseni.
anyone......? SOMEbody?? ANYBODY?!?!?!
Noh.. aika näyttää.. ei ny väkisin viitti*hih*
Jos vaikka seuraaviin sinkkubileisiin lähtis oikeesti ettii jotain muitaki ku kavereita*iloinen*
Vaikka eihän niitäkään oo koskaan liikaa*sydän*

[q]blastic, 13.11.2006 12:06:
---
cjet, 13.11.2006 11:54:
Helvetilliset.. Mut ei haittaa. Sain lepytettyä itseni niin helposti.

---

Sovintoseksillä?
[/q]
hahhah*nauru* u r killing me guys*tirsk*

[q]sapeli, 5.5.2008 21:54:
---
REivaaja, 5.5.2008 21:42:
Ei pystyis elää koiran kanssa. Huhhu sitä vaivaa ja kuolaa. Lapset on kans aika paha. Ja en varppin oo ainut.

---

Niin no, koirat ja vauvat on siinä aika samanlaisia: ne vie paljon aikaa ja rahaa, ne kuolaa kaikki paikat ja haisee pahalta, ja pitää usein myös aika paljon meteliä. Plus mä oon allerginen.
[/q]*nauru* tyhjentävästi sanottu

Dodiih.. täällä sitä ollaan. Onneks on kohtalotovereita *sydän*

[q]RINY, 12.4.2008 14:37:
Juuri taisin tänne takaisin tipahdella, mutta näyttää olevan taas tuo toisenkin luukun ovi avoinna miulle. En tiedä oisko keväällä osaa asiaan, vai onko vaan kivaa sattumaa tämä. Mitä mieltä ihmiset ootte muuten siitä että onko eron jälkeen aina otettava tietty aika yksin? Vai voiko heti ihastua uudestaan ihan aidosti? Vai onko ihastuminen tällöin jotain korvaamista tai yksinjäämisen pelkoa?
[/q]Tai sitten se tai/eikä edellinen ollut aitoa.
Edit: Ei mun ymmärtääkseni suhde lopu sopimukseen. No itse en oo mikään maailman paras poikaystävä, joten menen[size=10]k[/size][size=9]i[/size] [size=8]n[/size][size=7]t[/size][size=6]ästä jonnekkin[/size]

[q]siveys, 16.3.2008 03:25:
klips
[/q]
We are animal's, thats why! Ilman seksiä ei olisi meitäkään. Opiaatit tunnetusti lamaavat seksuaalivietin joten varmaan sitä voi muutenkin sen tyydyttää. On aika surullista jos seksi on sulle kirosana, mulle se on tv:n korvike/lisuke ;) Miksi se sun ''kaveris'' ei edes masturboi? Onko kyse jostain henkisestä ''kasvusta''? Jos mä en runkkaa, panen vaikka naapurin kissaa jos ei muualta lohkea. Miehillä sperma tulee ihan väkisinkin ulos, vaikka sitten yöllä nukkuessa ja paskaa tulee syömättäkin... Ikävä kyllä olemme kehojemme vankeja vaikka kuinka joogaisimme. Tiettyyn rajaan asti voimme toki oppia hallitsemaan kehoamme, mutta sen rajoja emme voi murtaa. Vaikka pystyisimme kieltämään itseltämme orgasmin, emme silti pystyisi olemaan ajattelematta sitä.

tadaadaa, taas leffoja yksin ja nukkumaan kameroita halaillen... eiku. niin. joo.

[q]atsu, 14.6.2009 19:05:
Mjahas, on se elämä kummallista....

Niin yllätyksenä kuin se tulikin niin mäkin jouduin nyt vasten tahtoani liittymään tänne....

[/q]

Mitä helvettiä?

[q]Janisa, 29.2.2008 17:37:
Aaaaaah, kevat.
Mista ihmeen kivien alta kaikki sinkut kuoriutuu aina kevaisin, koska talvisin ei moista tarjontaa ole havaittavissa...
[/q]
No onpa maa jos ei sinkkuja löydy. Luulis niitten miljoonien joukossa sinkkujakin olevan. Sun pitää sit kai muuttaa Miamii tai Hawajille.*hymy*

[q]Duukkis, 11.12.2007 01:38:

En tarkoittanutkaan, että se olis sun mies, mutta luulin siis kuitenkin väärin. Kolmivuotias on kuitenkin vasta nuori, joten ei huolia!
[/q]
No sit en kyllä tajunnu koko juttua;D

[q]Jone, 22.11.2007 14:18:
---

How about that?
[/q]

jone <3

[q]Tuksu, 5.11.2007 20:43:
---
SickPartyBoy, 3.11.2007 10:27:
silloin ku just meinasin et ei mitää toivoo, nii tapasin yhen tyypin ;)

---

"Tyypin" ?
[/q]

oli se nainen, mut se meni jo

Ilkeetä ku on näin hemmetin pimeetä, kylmää ja kosteaa ja joutuu joka päivä tulee yksin kotiin ja parasta on et syksyä kohden vaan toivois jotain... mitä? en tiedä.

Joo.

Plää.

O