SINKKULUUKKU

Back to häröily O

äähähä :D

Mä oon jo puoliks pois täält

[q]Mellu-, 1.9.2005 20:39:
---
Rocca, 1.9.2005 20:38:
Eli ollaan asianytimessä.... noniin ketkä kaikki sinkut lähtee sitten messiin pilettää?

---
siis parempii sinkkubileit saatte hakee kaikki halukkaat otetaan mukaan ja sit ulvotaan kuuta yhdessä (ja rouhitaan rusinoita)
[/q]

Mä tuun messii, mut mä inhoon rusinoit :E

Tiedän mille tielle olet varustautumassa.
(Eikä mulla ole vaistoja joilla joutuu tuollaisiin kokemuksiin)

Please do not hesitate to share!

[q]Mark, 11.3.2008 16:36:
---
Sallakat, 11.3.2008 16:31:
eiks ois kivempi lähtee kullan kanssa reissuun = ei myöskään tulisi monen sadan euron laskua

---

Riippuu kuka ne liput maksaa

-M
[/q]

ja niin, todellakin. Ja eiköhä siel reissus yks ihmine kuluta vähemmän ku kaks :D

äh ja pöh
mä en ole tääl mut oon kuitenkin ja siis en haluisi mutta silti on parempi täällä kuin siinä mistä lähdin ja ...
ei pahalla sinulle jonka kanssa tuli oltua jokunen vuosi ja anteeksi että lähdin - oli pakko
mutta
nojoo
ehkä joskus ymmärrät

[q]adix, 20.1.2008 06:06:
Kellään pitkän-suhteen-jälkeen-mitä-tehdä-vinkkejä? :D
Ei ainakaan kiinnosta yhen illan jutut eikä mitkään "leikitääx kotii?!?" bimbot.
Ehkä sit aikanaan...
[/q]

Ota aikaa itselles. Keskity ittees. Oo yksin. Älä alota heti uutta suhdetta. Itsenäisty.

viiden vuoden jälkeen tänne palaillaan niin että rytisee.

Kevättä rinnassa tosiaan

Meikä liittyy tälle osastolle taas vaihteeksi, vaikka pikemminkin virallinen termi on kai eronnut. Mut sinkku kun sinkku. Onneks uuteen kotiin tulee 3 karvaista kaveria pitämään seuraa (pitkäkarvaisia chihuja).

Yes, I am single and I am happy.

Jahas, melkein pääsin täältä pois, mutta eipä sinkkuluukusta niin vaan lähdetä.

*varaa oman lokoisan nurkan luukusta, laittaa päähänsä nutturan ja hommaa kissan*

En tiiä mitä sä kuvittelet mun tiestäni tietävän, mutta leikitään nyt hetki mukana:

Tiedän mille tielle olet varustautumassa.
(Eikä mulla ole vaistoja joilla joutuu tuollaisiin kokemuksiin)

Uuuh, täällähän tapahtuu!

Viime aikoina oon miettiny mun osalta tän homman niin, et ehkä mulle sit sopii kaikkein parhaiten tää "yksi mies joka satamassa" -meininki. Ei kyllästy, saa nuolaistua kermat päältä ja sellanen pikkanen kaipuu ja ikävä kohtaamisen jälkeen on aika kiva fiilis loppupeleissä. Niin kovasti avo-, ja avioeroja ollut ympärillä ystäväpiireissä, ettei kiinnosta vakiintuminen enää oikeestaan ollenkaan. (Toistaiseksi.)

Kokeile Mark seuraavaks Mixei jos vituttaa sinkkumiehenä että naiset lähentelee :P

Jaa ei se vituta kun ne lähentelee. Niitä on liikaa, jotka lähentelee baareissa jne. Mähän olen asiasta ylepeä.

Se mikä minua ketuttaa on se, että olen ollut liian kauan sinkku ja mä olen vaan oikeesti niin epävarma itsestäni, etten vie niitä naisia kotiin ja sitten en voi todistaa asiaa, kun se nyt ei ole kovin uskottavaa jos vain puhelen että joku/jokuset vaan vähän lähenteli, kun jotkut vatipäät kyselee mun naisasioista ja alkaa säätään niitä ja väittää minun olevan sairas vähintään pitkästä niemestä karannut kun väitän, että naisia tulee puheleen mulle ja lähentelee mua. Nämä asiat kun ei ole heidän mielestä mahdollista (naiset eivät tule puheen miehille ja lähentele niitä, naiset eivät geimaile miesten kanssa.. ja muuta plaa plaa paskaa..)..

Ja tää valittaminen on taas tyyliin miten hyvä olekaan valitusta.

oon pettyny teidän lyhyisiin, tylsiin ja pinnallisiin vastauksiinne.
Missä oikea pohdinta?

---

Antti Tuiskun ja Mikko Alatalon raiskausta päättymättömällä mp3-tiedostosta ja näytetään Mikko Alatalon kuvaa.
---

http://files.sharenator.com/must_not_fap_RE_Gamers-s400x300-33304.jpg

Niin eikös Mikko Alatalon Puuhamassa ole jo tarpeeksi hyvä kidutuskeino? Jos henkilö ei suostu sopimusehtoihin?

Siis toi oli jossain näissä sketseissä:

Siis että mafioosot kidutti yhtä tyyppiä soittamalla sille Magarenaa ja näyttämällä sille Mikko Alatalon kuvaa..

Mutta sullahan ei ole mitään muuta elämää kun tämä Klubitus ja bileet joten et tiedä mitään elämästä ja sitten postailet noita epäasiallisia replykuvia.. mee sivari inttiin niin siellä saa turpaas kuule.. :D :D :D

Ja mua alkaa välillä risoon..

Eikun sori, mä en nyt vaan ymmärtänyt ja en ymmärrä onko toi negatiivinen palaute edes.. :)

Uiih, Tampere! :D

---

---
Moi sinkkuluukku! Mitä kuuluu? :)
---
paskaaks tässä, entä ittelles ?
---

Paskan haju on kevään tuoksu!

Jos haluaa pysyä sinkkuluukussa niin kannattaakin haista aina paskalta.

Se onnistuu juomalla liikaa kahvia ja laittamalla liian tulista ruokaa ja sitten kun on maha näistä sekaisin niin paskoo vaan housuun..

Antti Tuiskun ja Mikko Alatalon raiskausta päättymättömällä mp3-tiedostosta ja näytetään Mikko Alatalon kuvaa.

http://files.sharenator.com/must_not_fap_RE_Gamers-s400x300-33304.jpg

Tämä Sinkkuilu laskee kyllä itsetuntoa ja lisää tressiä, koska niitä yhden illan suhteita ei pysty toistaan ja kukaan ei usko ja vittuilee... ja mä en pahemmin dikkaa sitä että asioita pitää väkisin todistaa ihmisille esim. laittamalla videot näistä Redtuben pyöriin ja epäilijöille sähköpostilla.. niin kuin junteilla on aina tapana mm. Intissä vähintäänkin vetää rinta rottingilla kun nainen soittaa ja korstaa itseään, että hei kaikki kattokaa nainen soittaa haluutteks tekin puhua sen kanssa pervoja?

O