SINKKULUUKKU
[q]Rubicon, 11.12.2007 17:41:
Äääää.
Mulla on vaan joku ihme lapsetusitsekäsvaihe päällä.
On ihan ylivoimaisen vaikeeta yrittää ottaa toista huomioon tällä hetkellä.
Mua vaan huvittais tehdä asiat mun aikataulujen ja mielialojen muutosten mukaan,
ja mennä just silleen kuin mua kullakin hetkellä huvittais.
[/q]
Okei, ymmärretty. Mut pirpeli tos just luetteli, miks sinkkuilu on tyhmää. Siinä oli aika hyvii pointtei :)
[q]Vampyrella, 18.3.2009 17:11:
Tällä hetkellä olen ihastellut Frejan uutta hottia luukkia. <3
[/q]
ih ^___^ ootpa ihana <3
Pääsin niin vauhtiin Viivin ja Wagnereiden selailussa, niin tässäpä vielä yksi, nyt kun aihekin on semisti ajankohtainen.
http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135229490764.gif
[q]Umbala, 18.3.2009 15:57:
---
Freja, 18.3.2009 15:35:
mustasukkaisuuskeskustelu.
---
Mä voisin sanoa, etten ole kovin mustasukkainen, mutta jos nyt rehellisiä ollaan, olen huomannut, että jos luotto ei ole kunnossa musta tulee todella mustasukkainen. Heikko itsetunto varmaan asiaan vaikuttaa, mutta mä melkein uskaltaisin lähteä syyttämään sitä toista osapuolta. Parisuhteessa kun olisi hyvä tuntea toinen siten, että ei mustasukkaisuutta aiheuttaisi. Tämä nyt ei sitten välttämättä toimi ihan jokaisessa tapauksessa (jotkut kun ovat niin kohtuuttomia sen suhteen), mutta ainakin omassa tapauksessani voinj sanoa, että oikein käsiteltynä olen hyvinkin suvaitsevainen/epämustasukkainen.
[/q]
Miten sinussa (ja muissakin teissä jotka ehkä uskaltaisivat vastata) ilmenee mustasukkaisuus?
Itelläni huomasin kurkkivani koko ajan jos esim eksä oli koneella, että mitä hän kirjoittelee ja kenen kanssa. Irssigalleriasta pläräsin myös kommentit säännöllisin väliajoin läpi, etsiäkseni edes jotain vihjeitä, onko mustasukkaisuudessani peerää - tämä kaikki johtui siis vain tietämättömyydestä, kun toinen ei yhtäkkiä ollutkaan enää niin avoin kuin ennen.
Itse myös aloitin usein keskusteluita kyseisestä ihmisestä, toivoen että saisin tietooni jotain, ja jos mies ei puhuisi, niin katsoisin eleistä.
Se ajoikin mut sitten hysteeriseksi, itkeväksi ja hermokireäksi. Ei ollut kivaa :(
[q]Tiinuliinu81, 7.10.2008 15:33:
---
pululu, 1.10.2008 16:56:
Moi.
Miks onni ei oo mulle tarkoitettu juttu?
---
Sama juttu.
Vaikka mun erosta onkin jo 1/2 vuotta, niin ei tää helppoo ole, vaikka moni asia helpottuikin. Ja tuntuu siltä, etten tuu ikinä löytämään ketään*poks*.
[/q]
Älkää olko noi pessimistisiä. Nuoret naiset. :(
Toiset saattaa löytää onnensa jo hyvinkin nuorena, toisilla se antaa odottaa hieman kauemmin. Ja siis nyt puhun tästä "parisuhdeonnesta" siis.
Onhan meillä jotain onnea jokaisella tämänhetkisessäkin elämässä.
[q]larzizi, 19.10.2007 16:20:
---
Freja, 19.10.2007 15:48:
Eiks se herra täydellinen ollutkaan täydellinen?
---
Herrä täydellinen ei ole tehnyt lainkaan mitään. Herra täydellinen on vaan rauhanturvaajakoulutuksissa.
Ja joo, tiedän kyllä että eivät kaikki miehet ole sikoja. Löytyy niitä ihania ja hyviäkin tapauksia onneksi Joskus ei vain voi ymmärtää mitä ihmettä joidenkin miesten pään sisällä mahtaa liikkua.
[/q]
Siis onko herra täydellinen sika vai oliks se joku muu? :D Meni ohi :D
[q]Syder, 31.8.2006 10:57:
Toki voittaa, en väittänytkään miesten voitosta yhtään mitään
[/q]
Ei ku mun mielestä joillain miehil on jotenkin semmonen käsitys silloin tällöin että he olisivat jotenkin yläpuolella muista vaikka oikeesti ovat aika matalalla.
[q]Mr. Beat, 9.9.2008 09:48:
ahhh.. vuoden verran sinkkuilua takana ja loppua ei näy.
[/q]
That's the spirit!
Tästä tulikin mieleen, että mua kiinnostaisi mustasukkaisuuskeskustelu.
Arvon sinkkuluukkuystäväni, kertokaa kokemuksianne! Millaista mustasukkaisuus oli ja vaikuttiko se suhteeseen? Missä menee mielestänne sairaalloisen mustasukkaisuuden raja?
Voin aloittaa kertomalla itsestäni ja mustasukkaisuudestani.
Itse en pidä itseäni mitenkään sairaalloisen mustasukkaisena, en ole ikinä ollut oikein mustasukkaista tyyppiä pahemmin.. (muita vikoja kyllä löytyy mutta tätä mustasukkaisuutta en näe ongelmanani.)
Kuten tuossa yllä jo mainitsin, en tullut mustasukkaiseksi siitä, että eksäni huomasi muita naisia, vaan pidin sitä ihan normaalina. Luottamusta pohjusti juuri se, että puhuimme asiasta avoimesti enkä vain nähnyt mitään syytä mustasukkaisuuteen.
Sitten kun huomasin itsessäni mustasukkaisuuden piirteitä, se johtui siitä, että oli kyseessä joku nainen, jonka nimi tuli ties missä asiayhteyksissä ilmi, eikä minulle enää kerrottu asiasta. Eli tässä tapauksessa tietämättömyys, oudot asiayhteydet sekä se, ettei minun kanssa haluttu keskustella asiasta, sai minut mustasukkaiseksi eikä se ollut varmastikaan kivaa kummallekaan.
Avoimuus on siis se avain, millä saa minut pysymään rauhallisena ja raiteillani. Kumppanilta odotan samaa, eli sitä, että voin keskustella avoimesti mikä jossain miehessä minua miellyttää, ilman, että toinen saisi jotain hullua kohtausta omistushaluineen yms. Itse olen myös sellainen ihminen, että tykkään ihmisten läheisyydestä ja halailusta ja olkapäähän nojaamisesta, eikä se tarkoita sitä, että himoitsisin toista, se tarkoittaa vain välittämistä. Oli ilo huomata eksässä, ettei hän vetänyt herneitä nenään vaikka halailinkin vastakkaista sukupuolta olevia kavereitani/kollegoitani, tai makoilin toisen kainalossa jatkoilla tms. Kun siinä oli vain kyse läheisyydestä ja välittämisestä. Minun maailmassani oli muitakin ihmisiä kuin vain eksäni, oli myös ystäviäni jotka sattui nyt vain olemaan enemmän miehiä kuin naisia.
Haluisin ymmärtää sitä, että minkä takia joillakin sitten iskee mustasukkaisuus herkemmin - onko se menettämisen pelkoa vai mitä? Mikä sen aiheuttaa, miksi toinen luulee että jokainen vilkaisu toiseen sukupuoleen olisi kamalaa? Miksi niin ei saisi tehdä?
Miksi ei luota toiseen tarpeeksi?
Jos joku vain uskaltaa kertoa myös sairaalloisesta mustasukkaisuudestaan, se olisi mukavaa. Se ehkä auttaisi hieman ymmärtämään, että miksi näin.
[q]mayah, 19.12.2007 12:18:
mä olen maailmankaikkeuden onnellisimpana tyttösenä tuolla toisessa laatikossa hihuilemassa vaan ^_^
[/q]
Siks sä varmaa ootkin noin hapan :D
[q]Mark, 19.12.2007 15:30:
En diggaa täst luukusta näin joulun alla Aivan vitusta jotku pyhät ku jokainen käpertyy oman avokkinsa kainaloon ja viettää rauhallista jouluu, meitsi varmaan kompensoi sen avokin jollai vodkalekal tjsp.
-M
[/q]
ja mä korvaan sen perheen läheisyydel, siis äiti isi ja sisko :) Siinä on sitä ikuista rakkautta
[q]Janisa, 11.8.2008 14:48:
Hei ladyt! Siksi meidan pitaa hommata ne sellaset husband-tyynyt!
[/q]
Mutku ne ei lämmitä eikä silitä päätä eikä pussaile :(
[q]Timce, 16.1.2009 20:29:
---
WiljamiDzay, 16.1.2009 20:27:
---
Timce, 16.1.2009 18:42:
Tyhmä seksi=Huono seksi.. Hyvä seksi=Timce seksiä.
---
Aika ovela mainostelunpätkä *joo**nauru*
---
Lähdetkö siis kelkkaan, vai oletko kapeakatseinen hetero?
[/q]
Ai mite nii musta tuntuu et nyt on perjantai?
[q]Jone, 18.3.2009 14:49:
Mut ei aina kauhean terveellistä. Noin niinkuin seukkailukumppanista riippuen tietty.
[/q]
Niin toki mutta tarkoitin siis sitä, että jos mul ois kumppani joka ei kattelis muita naisia ja näkis vaan mut, pitäisin sitä kyl aika friikkinä ja psykona.
Seurustellessani bongattiin ihan eksänkin kanssa kaupungilla yhdessä komeita ja kauniita ihmisiä, ja keskusteltiin että mikä niissä silmää miellytti. Se oli ihan opettavaistakin (sen lisäksi että oli mukavaa ja avointa), ja silloin opin siitäkin miehestä (ja miehistä yleensä) aika huimasti, pienet ennakkoluuloni karisivat (että pojat näkis vaan pepun ja tissit, ihan samalla tavalla ainakin mun eksä katsoi kokonaisuuksia niinkuin minäkin, eikä huomannut vain näitä 'yhden ruumiinosan omistavia' tapauksia).
Milloinkaan ei tullut mustasukkaisuuskohtauksia tollaisesta, koska asiasta puhuttiin avoimesti. Se, mikä niitä aiheutti, olikin juuri se jostain asiasta puhumatta jättäminen.
Olipas ny typoja.
[q]Zeratul, 8.9.2008 12:12:
Pilasin sit epähuomiossa tän kipaleen kauneuden iteltäni kuuntelemalla sanoja, mut hei! Saletisti sinkkuluukkumatskuu!
[/q]
Ah, Zen Cafe <3
[q]insahn, 18.3.2009 14:32:
Niin harvemmin sitä kukaan silmät kiinni missään kulkee, tai jos niin on niin pisteet sille =)
[/q]
Mä taas en ees antais pisteitä siitä, koska se oikeesti merkkais jo sitä että jossain viiraa ja pahasti. Se, että näkee vain yhden ihmisen, on huolestuttavaa.
On siis ihan tervettä bongailla niitä kauneuksia ja komistuksia seukatessaankin.
Hmmm mistähä tää koko ajatus ees lähti, en mä tiiä. Piti kirjottaa jostain muustakin, mutten muista enää mistä ku oon nii väskä et ajatus ei toimi.
Kainalo ois silti kiva.
[q]Cjet, 4.9.2006 15:18:
---
Avernian, 4.9.2006 12:17:
---
WiljamiDzay, 3.9.2006 22:30:
Eli on niin helvetin vaikeeta kun melkein mistä tahansa tulee mieleen tyttö, joka mursi sydämen. Ja tämä tarkoittaa oikeasti aivan kaikkea mahdollista (esim. jos kuulen jossain yhteydessä ko. henkilön kotipaikan nimen, niin välitön synkkyys valtaa mielen). Mieli on äärettömän hyvä löytämään vihjeitä, jos se sitä haluaa...
---
Ajattele positiivisesti : se toinen ei taatusti jäänyt sua suremaan, ja mennyt ja tullut on sun jälkeesi luultavasti jo useampi mies You don't owe her nothing, tunteet kuriin, mies.
---
Nooh.. ei aina voi kaikkee tappaa sisältä mitä siel mutkuttaa.. Mut kyl aika sit parantaa. Mul meni vahingos puol vuotta tossa moisten asioiden mutkutteluun. Tosin en voi kieltää vieläkään ettei ois ajoittain ikävä, mut pahin on jo kaukana takanapäin.
[/q]
Mulla yhestä jutusta on jo 5 vuotta, mutta silti vieläkin, joka kerta, kun juna kaartaa Ylen vierestä niin syvältä kourasee. Mutta pahin on todellakin jo takana, mutta hyviä muistoja ei vain kadota mielestään, ei niin millään. Ja se on mun mielestä hyvä niin
[q]larzizi, 23.9.2007 14:40:
Ilta meni aika mahtavasti pojan kanssa Ja tuli jopa meille yöksi
Mä en oikeesti edes tiennyt, että on olemassa tommosia miehiä! Tutustutin sen jälleen pariin kaveriini ja molemmat hirveesti kehus mulle toisiaan. Tästä pojasta ei vaan voi olla pitämättä
[/q]
Onko sulla edes _yhtään_ sellanen kutina, et "mitä helvettiä tos on vikana jos se vaikuttaa noin täydelliseltä"?
[q]anniharha, 7.12.2008 23:01:
Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.
[/q]
Mä oon miettiny tätä kans useasti, mutta päätynyt siihen tulokseen, että jos miettii jotain tollasta et "entä jos tää kusee", siellä on pohjalla jotain muutakin kuin vain pelkkä tuo ajatus.
Tarkoitan siis, että silloin ei ehkä vaan tykkää toisesta "tarpeeks" .. eli ei pakosta niitä syitä tiedosta, miksi ei lähde edes yrittämään, mutta jokin vaan sisimmässä sanoo ettei homma kannata.
Ymmmh maanantaijumi! Mitä tässä haen on se, että kun todella toisesta tykkää, ei edes pelkää ajatusta että "entä jos tää kusee", vaan antaa vaan mennä ja katsoa että mitä siitä suhteesta tulee. Itellä monesti ollut tilanne, että tykännyt toisesta, mutta ollut vain tunne että ei tule suhde onnistumaan. Näistä tyypeistä tullut myöhemmin jopa erittäin hyviä ystäviä itselleni, ja huomannut vielä sen että parempi ollutkin niinpäin.
Tähän mennessä vasta 2 kertaa elämässäni ollut sellainen tunne, että ei ole ollut pelkoja hommien kusahtamisesta. Toisesta käteen jäi opettavainen ja ihan hyvä 3,5-vuotinen suhde, joka tosin kaatui tiettyihin asioihin, mutta ei kyllä kaduta moinen yhtään. Toki eroominen otti voimille, mutta ystävyys jäi. Toinen olikin sit sellanen tapaus, että sillä toisella osapuolella oli just näitä ajatuksia suhteen pieleen menemisestä, joten se jäikin sit siihen. Myöhemmin itsekin sen sitten huomasi että parempi niin.
Hyvin siis itsekin viihdyn sinkkuna, eikä ole oikein halua lähteä yrittämään suhteita missä epäilee pieleen menemistä ennenkuin ne ovat kunnolla edes alkaneet. Niistä jäis vaan huono fiilis.
En oo ikinä ollu hyvä selittämään asioita, mutta ehkä tästä jotain selkoa sai? :D
Tie mun sydämeen vie aika monen mutkan kautta. Siihen kuuluu muun muassa samanlainen huumorintaju, rehellisyys, avoimuus, hellyys, huolehtivaisuus ja samalla myös tietynlainen rauhallisuus, vaikken mitään hiljaista hiirulaista nurkkiini tarvitsekaan (ei ole pelkästään ääripäitä).
On siinä paljon muutakin. Lista ominaisuuksista, mitä kumppanilta toivoisin, ois ehkä vähän liian nolon pitkä jos sen tänne laittaisin kokonaisuudessaan.