SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]puputyttö:
---
Angelus:
paskahomokusipääluukku! oon täällä varmaan loppuelämäni*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

---

tolla asenteella ainakin...
ihan hyvä opetella olemaan onnellisesti yksin.
[/q]

ootpas tiki todella hyvä lohduttamaan*taputapu*

[q]Christinah:

No kun en mä tiedä itsekään. Siis.. en ny oikeen oo varma et mitä haluun. Kaikki muut ainekset löytys mitä seurustelulle tarvitaan mutta mutta.. ehkä noi koulut vielä rajoittaa sitä "kunnon" seurusteluu. Jospa vaa tässä tapailtais ja sillee mut kuitenkaa ei ois mitää yli vakava.. njää en mä tiedä
[/q]

oppikaa nyt jumalauta se quoteminen, it can't be THAT hard?

[q]Sjel, 3.11.2008 10:10:
---
anis, 3.11.2008 10:00:
---
Sjel, 3.11.2008 09:58:
---
anis, 2.11.2008 17:58:
Oi kun mä tapasin kivan miehen viikonloppuna, johon oisin kyl mielelläni tutustunu paremminkin : ) Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan kuin että hän asuu Oulussa*toktok*, jonne en kyllä ihan heti lähtis muuttamaan että välimatkaa olis kyl... Tai no kyl mul käväs kyl mielessä että hoitaakohan ne siellä päin maailmaa narkomaaneja =P

---

pöh, et nyt lähe minnekkää ouluu. pistä se äijäke muuttaa tänne mieluummin

---

Hah hah enhän mä ees kunnolla tunne sitä vielä. Mut joo, ei mua sais kyl muuttamaan Idästä kirveelläkään (paitsi ehkä eläkepäivinä).

---

oikein =D kai ny kumminki otit sen karvaturvan yhteystiedot itelles?
[/q]

Joo onhan ne mulla. Harmittaa kyl kun oisin mielelläni tutustunut paremminkin : )

[q]anis, 3.11.2008 10:00:
---
Sjel, 3.11.2008 09:58:
---
Oi kun mä tapasin kivan miehen viikonloppuna, johon oisin kyl mielelläni tutustunu paremminkin : ) Eihän siinä muuta vikaa ollutkaan kuin että hän asuu Oulussa*toktok*, jonne en kyllä ihan heti lähtis muuttamaan että välimatkaa olis kyl... Tai no kyl mul käväs kyl mielessä että hoitaakohan ne siellä päin maailmaa narkomaaneja =P

---

---

Hah hah enhän mä ees kunnolla tunne sitä vielä. Mut joo, ei mua sais kyl muuttamaan Idästä kirveelläkään (paitsi ehkä eläkepäivinä).
[/q]

oikein =D kai ny kumminki otit sen karvaturvan yhteystiedot itelles?

[q]Sjel, 3.11.2008 09:58:
---

---

[/q]

[q]anis, 2.11.2008 17:58:
[/q]

[q]Tiinuliinu81, 7.10.2008 16:15:
Ja asiaahan ei auta yhtään se, että toinen löysi uuden ennen kuin oltiin edes virallisesti erottu..
[/q]

I so feel you! (joo, nykyään asialle osaa jo nauraa muutaman kodak-momentin jälkeen..)
Tosta perhejutusta tulikin mieleen et eksä on vieläkin mulla lähiomaisena kaikis maailman sairaalatiedois. Vois kai jotenki muuttaa sen, öh.

[q]Avernian, 28.1.2007 15:43:
---
larzizi, 28.1.2007 15:11:
Nonni! Eli niitä kiinnostuneita löytyy sittenkin!

---

Ei ne olisi varmaan halunnut muua kuin munaa
[/q]

"Ette pojat tajuu miten raskasta on olla näin rikas. Oikeesti."

Mua harvemmin naiset kyl kehuskelee tai iskeskelee, ku mä en oo ihan sellanen tyypillinen namupoika jonka vatsalihakset soi kireänä deejiitä lujempaa, siks olinkin aika äärimmäisen häkeltyny ku ensimmäisen kerran tuli vastaan sellanen nainen joka osotti kiinnostuksena ihan suoraan.

Ei silleen, on sitä aina seuraa löytäny, ihan tasokastakin, mut tällanen baarista iskeminen on mulle aivan vieras kokemus :D

Ei haittaa tippaakaan. Onneks on hauska ni ei tarvii olla hyvännäkönen :)

[q]KooKie, 2.2.2007 23:47:
Ei helvetti sori ihmiset. :DDD Mä olen kirjoittanut nyt liian monta postausta tänne ilman hymiöitä, alkaa vaikuttaa aika vakavalta.

Mutta sen mä sanon, että noi tarvehierarkian huippukohdat voi saavuttaa ja helposti ilman parisuhdetta. Tietenkin turvallisuuden tunne ja rakkauden ja kiintymyksen tunne jaadijaadijaa on helposti lähtöisin parisuhteesta, mutta niitä löytää myös muualta. Eikä niitä miellä miksikään parisuhteen korvikkeeksi, ylipäätänsä parisuhteen "saavuttamista" pidetään liian usein itseisarvona.

IMHO parisuhde on vain väline onnellisuuden tunteen (eli tässä yhteydessä siis näiden tarvehierarkian huippukohtien) saavuttamiseen.

Ts. Mä olen jo pitkään ollut onnellinen sinkku - ja lisäksi mulla on tänä iltana liikaa aikaa!
[/q]

Hah, sul on selkeesti tollanen kirjotuksia edeltävä intellektuelli turbovaihde silmässä :P Tunnistan ton :D Ride the wave!

[q]kindertin, 30.5.2009 20:36:
---
Takyon, 30.5.2009 04:23:
Muistakaahan sitten että "jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä".

---

Eipäs, vaan "jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena".
[/q]
helkutti soikoon tämähän hienoa - sitä odottellessa sit

[q]Billow, 15.12.2006 20:27:
Itse olen ihmettelyt sitä että minun kohdalle on sattunut naiset jotka humalassa sanovat että olen sinkku, mutta kun aamu koittaa ja viina on lähtenyt kropasta pois niin siten, kuulen että minä seurustelen. Onko toi yleinen tapa vai ei. Tai onko tällaiset naiset tullut vain minua vastaan. En usko että se viina kaunistaisi minua. he :)
[/q]

voi olla myös sellane "älä soittele"-taktiikka..

mut näätää touhua joka tapauksessa. Ikkunasta alas tollaset.

[q]Epailija, 26.10.2006 17:10:
---
Ana-5000, 26.10.2006 11:47:
Itte en kyllä lähtis mitään erityisen vakavaa suhdetta itteäni paljon nuoremman kanssa yrittämään. Jotenkin tuntuu siltä, et kun itselle on tullu joitakin kilometrejä mittariin, niin sitä kaipaa jotain jolla on väh. yhtä paljon kokemuksia taustalla ja sitä kautta halua sitoutua vähän pidemmällä tähtäimellä.
---

Mun pitää alkaa katsella jotain teinityttöjä, jos haluan about saman verran kokemusta mittariin. :D Noh, eivät kaikki onneksi ole dagens melodi:n turmelemia. Enemmän tuossa ikäasiassa tulisivat ongelmaksi elämäntilanteet. Tässä ei nimittäin ole kaukana se ikä, että alkaisi mielellään pistää perhettä pystyyn ja suuri ikäero takaisi todennäköisesti sen, että suhteen toinen osapuoli ei olisi ihan samalla sivulla asian suhteen. Poikkeuksiakin tietysti löytyy ja jopa toiseen suuntaan omasta ikäluokastani (ja vanhemmista), mutta jos itse on (toivottavasti) kohtapuoliin valmistumassa ja toinen vasta fuksi, niin elämässä on todennäköisesti vähän eri tavoitteet ja prioriteetit.
[/q]

Niinpä.. Mä tosin tähtään tolla siihen, et musta on ihan positiivinen asia että naisella ois ees yksi vakava seurustelusuhde takana, niin ne perusjutut ei tuu yllätyksinä. Tässä siis viittaan sellaiseen naiseen, jonka kanssa lähtisi rakentamaan yhteistä tulevaisuutta pitemmällä tähtäimellä.

[q]Avernian, 26.10.2006 13:23:
---
Ana-5000, 26.10.2006 13:21:
Näistä saa valita kaksi: Viehättävä, täyspäinen, vapaa.

---

Damn you and your formulae! :(

Kehitä meille parempi ;)
[/q]

Ei, kun tossa on totuus.

Ainaki itse todennu. Tietty tohon vois lisätä sen X-tekijän, et onko kyseessä selkäänpuukottava valehtelija, mut se ei riipu noista muista tekijöistä mitenkään. Tietty täyspäisyydellä on siltä kannalta merkitystä, koska oletettavasti täyspäinen nainen tietää tekojensa seuraukset. Paitsi tietty jos ei välitä, mut ihminen joka ei välitä kumppaninsa tunteista vaan asettaa omat lyhytkestoset seksuaaliset ja emotionaaliset nautintonsa toisen edelle ei mun kirjoissani ole täyspäinen.

[q]kindertin, 27.4.2009 12:01:
--

Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna"
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

[/q]

Siis voi elämän kevät mikä äijjä! Saunan taakse ja kuula kalloon. Pitäis mölyt sit mahassaan jos ei ole muuta sanottavaa *whaat**grr*

[q]Meke, 5.4.2009 22:30:
Dodiin...Piti mennä treffeille ensi viikolla mutta treffit peruuntui kun nainen oli alkanut tapaileen jo jotain muuta kiinnostavampaa. Olikohan tämä toka kerta tänä vuonna kun käy näin.

Onneksi olen jo humalassa ettei tarvi alkaa ryyppään vitutukseen
[/q]

naiset...

hah, kesä lähestyy. Ja sinkkuna mennään...

[q]aada, 16.12.2009 17:48:
Ihmiset hakevat parisuhteista ainakin näemmä aika eri asioita. Ei itseäni ainakaan kiinnosta seurustella ihmisten kanssa, joiden seurassa lähinnä "on kivaa". En myöskään arvosta mitenkään itsessään erilaisiin ihmisiin taikka erilaisiin elämiin ja maailmoihin tutustumista.
[/q]

Ilmeisesti. Mä en hae itselleni elättäjää enkä perheen päätä, haen ihmistä kenen kanssa jakaa ilot ja surut ja kenen kanssa pitää hauskaa, jotain vastapainoa omalle joskus aika tylsälle elämälle. Ystävää, kuuntelijaa, jotain kenen kainaloon käpertyä unohtamaan päivän murheet.

Oon todennut senkin että toisen "uraohjuksen" kanssa seukkailu ei oo niin kauhean kivaa kun kotona tulee sitten helposti puhuttua / vertailtua työjuttuja. Parhaiden kavereiden kanssa keskustelu menee aina jossain kohtaa työasioihin, silloin harvoin kun ylipäänsä nähdään koska ne elää kaikki parisuhde-elämää mökkeytyneinä eikä koskaan käy missään... Kun deittailee riittävän erilaisen ja eri alalla olevan kanssa ei ole mitään tarvetta puhua työasioita, toista ei kiinnosta eikä se ymmärrä kuitenkaan

Kuten sanottu, rahaa en mieheltä halua enkä odota, eikä mua haittaa jos toinen tienaa vähemmän koska ei se niin pennilleen ole jos mulla menee vähän enemmän yhteisiin juttuihin. Eipä se raha tee kovin onnelliseksi jos sitä "iloa" ei voi jakaa jonkun toisen kanssa. Sen sijaan kaipaan ihmistä kenen kanssa pitää hauskaa ja nauttia elämästä, ihmistä kenen kanssa jakaa tää elämä.

viihdyn :)

[q]Lyylikki, 18.3.2009 09:56:
Eiköhän se oo jonkun näistä yleisidiooteista...tai sitten se on siveys, jolla on mennyt kuppi nurin
[/q]
Olen tavallaan imarreltu, että sinä elät todellisuudessa, jossa minä en ole yleisidiootti :D

Ja kuinka iloinen olenkaan siitä, että minä en ole tuon ilmoituksen kirjoittaja.. Tuollaisia lukiessa muistaa kuinka paljon on vuosien varrella kasvanut ja kuinka hyvä asia se on ollut.

.. mutta kyllä musta silti edelleen oli tuon luettuani kivaa laskea päässä 7^8 kävellessäni töistä kotiin

O