SINKKULUUKKU
[q]Mar6, 26.6.2008 23:51:
"Oi! come to bed sugar and stick ya wee`er in my.."
[/q]
Elekäähän ny sekottako kammottavaa cockney-aksenttia brittiaksenttiin! Cockney on kamalaa, normaali loordiaksentti ihan OK.
[q]Lyylikki, 30.12.2008 09:51:
---
Vampyrella, 29.12.2008 22:10:
Se on kuule toi uv:n aatto ku napsahtaa.
(Ja siitä about 9 kk etiäpäin, niin johan melko moni sikiää! :D Itsekin olen syntynyt syyskuussa...)
---
Ai kauheeta. Jos mä en pidä varaani, niin se saattaa tosiaan syyskuussa olla, että kirjoitellaan tonne toiseen topikkiin eli Vauva tuli taloon jne. Mut kun on jumalat jalassa ja housut mielessä, niin mikä voisi olla pielessä?
[/q]
Täysiaikainen raskaus kestää 40 viikkoa, et eiköhän se ois se syyskuun loppu/lokakuun pikemminkin.
[q]kindertin, 17.10.2009 11:48:
Selasinpa tässä Evita-lehteä, ja silmiin osui kirjoitus pettämisestä ja anteeksiannosta.
Psykoterapeutti Ritva Salmisen mielipiteitä tilanteesta, jossa mies on pettänyt.
Mitäs mieltä klabbari on tästä?
[/q]
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=38447;hae=saako%20vakituista;pid=1163702#1163702 ?
[q]MesMeRise, 10.1.2006 01:52:
Anteeksi vuodatustani on pakko jatkaa, koska nyt turhauttaa niiiin.
Itse koen olevani parisuhde ihminen henkeen ja vereen. Sinkkuudessa on omat hyvät puolensa ja en koe tästä mitään tuskaa mutta. Onko jotain toistakin ihmistä joka yksinkertaisesti ajattelisi; että olen paljon kokonaisempi kun minulla on joku lähelläni. Olen energisempi, asiat hoituu ja mieliala on virkeempi. Kun tuntuu; että jokainen juttu kusahtaa siihen, että vaikka olen valmis etenemään rauhassa niin silti jostain kumman syystä mulle aina sanotaan että olen liian hyväuskonen sen suhteen et juttu toimii. No saatana jos rupee aattelee et ei tästtuumitää eitästtuumitään, ni eihä sitä kannata edes yrittää.
Tiedän, että väkisin yrittäminen ei tuota tulosta; enkä koe epätoivoisesti kehenkään liimautuvankaan; mutta. Olen 19 ja sinkku kohta vuoden. Mä olisin valmis hyväksymään sellaisenkin asian et jso nyt alottais suhteen ja se ei toimis ni.. olen silti nuori. Mutta tuntuu et koko oma teiniysaikuisuusvaihe menee siihen että koen suunnatonta henkistä vajaus tilaa koska aina saan vain pettyä. Näin ollen; katson vierestä kun paras 19 vuotias ystäväni on muuttamassa yhteen poikaystävän kanssa. Toinen seurustelee 5 vuotta. En koe että minun pitäisi olla samassa tilanteessa mutta; mikä helvetti mussa on sitten vikana et mun suhteet kestää 2 viikkoa, jonka jälkeen olen oikein mukava plaaplaaplaa, mutta en nyt kykene.
Uskohan tässä alkaa loppua prkl.
Noh. Päivä ei todellakaan ole ollut mitä parhain; mutta suokaa anteeksi vuodatukseni.
[/q]
Öh mulla on ollut vähän päinvastaisia ongelmia kaikenlaisen parisuhdetta läheltäkään liippaavan kanssa. Olen aina ollut kaikkea muuta kuin parisuhdeihminen; en ole koskaan etsinyt suhdetta vaan lähinnä ajautunut sellaisiin (en tahtomattani tietenkään, mutta yllättäen) vaikka jokaisen päätyttyä olen vannonut että ei enää, kun en näköjään vain ole valmis seurustelemaan. Jokainen suhteeni on päättynyt niin, että jouduttuani järjettömän ahdistuksen valtaan joudun lopettamaan sen..Mielestäni se on reilumpaa kuin jatkaa toisen ollessa umpirakastunut saamatta ansaitsemaansa vastakaikua. Minua ei ole petetty eikä kohdeltu huonosti, jokainen poikaystäväni on ollut ihana ja huomaavainen. Eikä vakuuttelut siitä että edetään ihan rauhassa, ei mitään Vakavaa Parisuhdetta jollen sitä halua, ole auttaneet yhtään. Ällöttävän kliseistä selittää jollekin että vika on täysin mussa, mutta niin se vain on. Tunteitaan kun on vähän vaikea pakottaa tottelemaan.
En ole ikinä kadehtinut seurustelevia ihmisiä, ollut vain onnellinen kun saa mennä miten itseä huvittaa..Ennen kuin nyt. Ensimmäistä kertaa elämässäni edes harkitsen tosissani Etsiväni poikaystävää. Parhaat ystävät seurustelevat ja tekevät tulevaisuuden suunnitelmia ja mä vaan...hengaan?*eiei* Multa on alkanut usko loppua lähinnä itseeni.
Vuodatukseksihan tääkin meni*blush*
Noh, uus vuosi, uudet suunnitelmat, uusi suunta? Ehkä mä kohta alan aikuistumaan ja pystyn käyttäytymään ku normaalit ihmiset. Nuoriahan tässä ollaan*hihu*
Täällä edelleen ja ikuisesti. Missä kaikki kivat pojat on ?)
Ainii,unohtu - mäki oon sit laaserissa näytillä ainaski, jos mä osaan suunnistaa paikan päälle..
[q]VaLa, 11.10.2008 10:06:
Mutta kun se ei saa olla neiti, sohvaperuna eikä kaapissa ja yleensäkkin pitäis pystyä huolehtimaan ulkonäöstä. Sen verra kovat kriteerit, että ei taida löytyä mitään...
[/q]
Sä et iha selvästikään oo kattonu brittikomediaa nimeltä Pikku-Britannia (Little Britain).
[q]VaLa, 11.10.2008 10:14:
Mistä muuten arvasit?
[/q]
Ota ne silmälaput pois silmiltä, kyl niit homoja miehiäkin löytyy, jos haluaa niitä löytyvän. ;)
Täällä taas
[q]Janisa, 22.9.2007 16:11:
Tana aamuna olisin niin halunnut hautaa sormeni toisen tukkaan ja silitella toisen kasvoja. Vaikka en itse saanut unta, niin olisin voinut ottaa toisen kainaloon ja katsella kun toinen nukkuu ja miettia kuinka ihana on olla toisen lahella.
*haaveil*
[/q]
Oi ku kuulostaa ihanalta. Sain helposti omiinkin ajatuksiini selkeen mielikuvan tuosta
...Mutta mulla taasen oli tänä aamuna ihan eri aatokset. Heräsin seinästä kiinni, käsi kipeenä kun olin maannut sen päällä, ja muutenkin tuskasena.. kunnes tajusin kattoa viereeni, ja siinä oli vain pari tyynyjä.
En oo viel tottunu siihen, et mulla on koko sänky vain omassa käytössäni. Se on ihan jees :) mut välil kyl tulee just noita hetkiä, kun tarvis jonku viereensä. Mut se o kai ihan tervettä.
[q]Fresia, 17.2.2006 22:01:
Täällä taas
[/q]
Niin makin (ei silla et mihinkaan koskaan olisin lahtenytkaan) Taa on itseasiassa aika siisti luukku. Kaikki ovet avoinna *kuolaa*.
[q]minttu83, 17.2.2006 22:11:
---
Fresia, 17.2.2006 22:01:
Täällä taas
---
Niin makin (ei silla et mihinkaan koskaan olisin lahtenytkaan) Taa on itseasiassa aika siisti luukku. Kaikki ovet avoinna *kuolaa*.
[/q]
Vitsi osaisin mäkin ajatella noin Mut toisaalta, kyllä tää tästä ajan kanssa, vaik nyt ei kyl inspiroi yhtään
Mut toisaalta, kaikki ovet avoinna indeed...*vink*
[q]Fresia, 17.2.2006 22:01:
Täällä taas
[/q]
onpahan ainaki selvyys tilanteessa nyt?
[q]KooKie, 31.8.2006 11:01:
Tää herra onkin jo oppinut tavoille. "Kyllä kulta, anteeksi kulta. Päätä sinä kulta, miten vain haluat kulta." Tai sitten se vain markkinoi itseään oikein.
[/q]
Veikkaan jälkimmäistä *lmao**lmao**lmao*
[q]Avernian, 17.10.2007 14:02:
Ärsyttää lievästi tää omatoimisuuden puute tässä luukussa. Taas.
Kuin vaikeeta on lähettää viestiä ja tutustua ihmiseen, joka edes jotenkin kiinnostaa? Ei, kun tarvisi olla deittiluukku, josta poimia suoraan deittejä...
[/q]
haluaisitko alkaa toimimaan mun sanansaattajana? Selitän aina asioita tosi tyhmästi, ja kaikki ymmärtää ne väärin.
Hmm. Niinkuin varmaan tääkin viesti. Ei, en ehdota treffejä :D Vaan vinkkaan vaan et.. nii. :D Kyl sä tiiät. Toivottavasti.
[q]hallucinogen, 19.10.2007 10:12:
---
Freja, 19.10.2007 09:16:
Mun piti tulla sanomaan jotain ensitreffeistä ja seksistä ja ihastumisesta, mut mun ajatukset katkes. Mä sanon sit, ku ne tulee mieleen takas.
---
Noista asioista on jo niin kauan, että on päässyt jo pahasti unohtumaan? ;D.
[/q]
:DD Ei iha kaikista, onneks :D
Hmm. Ensitreffitkin oon kokenut vain kerran elämässäni. Joskus 4 vuotta sitten. :D
[q]larzizi, 19.10.2007 14:39:
Tuli taas todettua, että miehet on niin sikoja
[/q]
Eiks se herra täydellinen ollutkaan täydellinen?
[q]Lost-Soul, 12.3.2008 09:32:
Majotus yleensä maksaa enemmän yhdelle kuin kahdelle. Ja kaksi henkilöä tienaa enemmän kuin yksi.
[/q]
Mut si ku majotus on ilmanen ni on vaa muita kuluja. Ja jos on kaks henkilöä (ja viel reissus), ni sillo ei oo yhtään ihmistä joka tienais, vaan kaks ihmistä jotka tuhlais.
Näitä ny on, mut faktaa: toiset tykkää matkustaa kumppaneidensa kanssa, toiset tykkää matkustaa yksin.
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.