SINKKULUUKKU
[q]Anselmi, 13.2.2007 18:28:
Totta. Mutta mä oon niin viriili mies et ne Uuno, Elmeri ja kaks tytärtä on äkkiä kasassa:) Ja niin hyväkuntoinen ja lapsenmielinen että vesipyssyllä sotiminen ja tee-se-itse nukkekodin rakentaminen sujuu vielä neljäkymppisenäkin:)
[/q]
40 kymppisenä sit sellanen 22 vuotias pincee akka vaimoks <3
^ :D
FREE HUGS!1
tänään vois ystävänpäivän kunniaks lähtee kiertelee paikkoi ja jaella ilmasii halei :>
[q]remotion, 14.2.2007 15:12:
lyhyesti sanottuna: pikatietä putkaan. :D
[/q]
pyh, en oo ikinä ollu putkas :D aina onnistunu välttää ne tilanteet jotenki!
Mäki voisin mennä naimisii jos kysees olis 200 neliöinen kämppä meren rannalt :)
[q]WiljamiDzay, 18.2.2007 23:34:
Kannattaa sit tarkistaa, et minkä meren rannalta sitä kämppää tarjotellaan...
[/q]
juu tietenki ;)
kyl sen pitäs lauttasaari tai westend olla !
[q]2la, 19.2.2007 19:13:
Mä miettisin ehkä ennemmin vaikka tuota Tyyntä Valtamerta... :)
[/q]
heh :D aijaa ulkomaat on kans mukana, no sit italiast viinitarha !
onks siin jotai huonoo jos on vitun jees tyyppi ja haluu saada vitun jees lapsii ja omistaa mökin jne :C
[q]sune, 27.3.2007 20:21:
---
Fyraett, 27.3.2007 20:20:
laaa
---
ja sä yrität tääl kerää epätoivosesti huomioo
[/q]
jep :C
mäki lähen dokaa ->
[q]astaroth, 27.3.2007 20:55:
ei se näin tiistaina oo niin justiinsa, kellokin on noin vähän
[/q]
olispa sunnuntai ja herskalaskut <3
[q]Miinapiina, 17.5.2007 07:22:
no mut hei tytöt ja pojat, helluntaihin on vielä hetki aikaa, joten ei menetetä toivoa.
[/q]
Ne jotka istuu kotona ja odottaa et ihmeit tapahtuis nii ne tarvii kyl aika vitusti onnee eikä toivon menettäminenkää oo hirveen huono vaihtoehto! :D
just [size=18]DO IT[/size] n whine of plz k thnx bye!
Ai sä oot tässä vaiheessa tietä? ;)
Mix se kumppanis kärsii?
Ts: sun takias se kärsii. Sun, ei tekojesi.
Onko oikein että tyttöystäsi kärsii sinun takiasi?
Ei. Ei ole oikein.
Mitä aiot tehdä asialle?
En tiiä mitä sä kuvittelet mun tiestäni tietävän, mutta leikitään nyt hetki mukana:
Siitä olen samaa mieltä, että mikäli ollaan päädytty tilanteeseen, jossa tyttöystäväni kärsii niin se kärsii osittain sen takia mitä minä olen - se mitä teen on vain seurausta siitä mitä olen.
Jos ollaan jo tilanteessa, jossa tyttöystäväni kärsii niin lienee paikallaan keskustella siitä onko minun kanssani oleminen mielekästä. Onko jommalla kummalla meistä motivaatiota ja kykyä sitoutua prosessiin, jonka seurauksena muovautuisimme ihmisinä ja välillemme syntyisi molemmin puolin nettona palkitseva ihmissuhde.
Mutta palataanpa askel taaksepäin.. Onko tyttöystäväni pakko kärsiä? Entä jos olen niin hyvä peittelemään salasuhteeni, että tyttöystäväni ei koskaan saa sitä selville, eikä osaa siitä minua edes epäillä? Eikö silloinkin tyttöystäväni onnellisuus ole seurausta siitä mitä minä olen - ei siitä mitä minä olen hänen selkänsä takanaan tehnyt?
[q]Lyylikki, 3.1.2008 15:59:
Mitä siis tekee miehellä, jos on hyvät kämppikset?
[/q]
Mäki haluun tollasen kämppiksen joka pesee mun pyykit ja tekee mulle safkaa ja synnyttää mun lapsii :D
joo kait sitä pitää ilmottautuu tänne
Täällä sitä ollaan vielki ja koht kesä ja kaikkee *plur**vink**sydän*
[q]root:
Jee jee. Profiiliin vaan kuva hellasta jos on nainen. Nyrkki jos on mies.[/q]
*tuoliltatipahdelreps* :DDDDDDD
[q]ZaZa:
Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
[/q]
niin tai mistä se johtuu et baareis tapaa aina niitä mun tyyppisii tyttöi muttei älyy pyytää numeroo tjsp eikä niit sen jälkee nää enää koskaa Pitää hioo ujoutta pois skidisti.
Onni, mä oon samaa mieltä. Yks mies tänne kiitos nyt heti!
[q]aada, 16.12.2009 22:19:
Mielestäni itseään ja valintojaan voi pohtia myös muuten kuin ihmissuhteiden tai parisuhteen kautta. Ja en kyllä välttämättä halua jatkuvasti kyseenalaistaa huvin vuoksi itseäni ja valintojani - aika rankkaa joka päiväisen elämän kannalta. Ei elämää mielestäni kannata huvin vuoksi tehdä turhan vaikeaksi, se kun on aika yksinkertaista loppujen lopuksi.
[/q]
Herrajumala, eihän sitä kyseenalaistamista minkään huvin vuoksi tehdä, vaan siksi että kasvetaan ihmisinä ja sopeudutaan paremmin ympäröivään maailmaan (ja loppuviimeks pysäytetään karman pyörä, katkaistaan jälleensyntymien loputon ketju ja päästään lopulliseen nirvanaan).
Ihannoinniiku silt varalta ettet tienny, sä et ikävä kyllä suinkaan ole täydellinen (koska säkin olet vain, niin, ihminen). Jos haluaa tätä asiantilaa korjata, on välillä ihan hyvä aina silloin tällöin miettiä et olikohan ne omat valinnat ihan kaikissa suhteissa okei, ja olisko mahdollista että maailmassa olis muitakin tapoja olla ja elää kuin se oma pieni kupla jonka on itselleen rakentanut.
Toisaalta sit taas, jos ei halua korjata sitä niin ei tietenkään oo mikään pakko, mut onko sekään nii fiksuu.